Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Har I en idé vedr. holdopstillingen? Jeg skal ha' sat mit drømmehold inden kl. 17. :o)

    Comment


      #47
      http://www.bold.dk/nyt/troels-bech-s...-det-kan-blive

      Hvorfor den evindelige fokus på hvor gode de andre er ... e ikke superklog på præstationspsykologi men det virker ikke rigtigt ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Vi har smidt kampprogrammet online, så I kan låse det nu - mens vi venter... :-)

        Det er blevet lidt større og lidt pænere, syn's vi sæl'.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
          Vi har smidt kampprogrammet online, så I kan låse det nu - mens vi venter... :-)

          Det er blevet lidt større og lidt pænere, syn's vi sæl'.
          Det er hermed låst. I øvrigt fin læsning ;)
          Der var engang hvor AMC lavede "oplæg" fra anføreren, det savner man lidt.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
            Har I en idé vedr. holdopstillingen? Jeg skal ha' sat mit drømmehold inden kl. 17. :o)
            Jeg har ikke set noget træning op til kampen, men mit bud er sådan her:

            Toppel
            Kryger - KL - LN - Høegh - MK
            Azer - Skulason
            Spelmann
            Mikkelsen - Emil
            Jeg synes personligt det giver mest mening ift. brugen af 3/5-mandsforsvaret med to wingbacks på denne måde. En af grundtankerne bag det forsvar er vel, at det giver mulighed for at sætte en ekstra mand ind centralt på midtbanen og samtidig have to man helt i front. Det er så primært op til de to wingbacks at sørge for vi også holder bredde i spillet.

            Comment


              #51
              Da jeg var forbi træningen i går råbte TB til Jens Madsen, da han kom til træningsanlægget, at han lige skulle spørge Mattson om midtbanen - og så havde TB et skævt smil. Jeg aner ikke, hvad der ligger i det - mine ører kunne ikke opfange deres samtale:) Måske handlede det om noget helt andet end dagens kamp. Blot et input:)

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Da jeg var forbi træningen i går råbte TB til Jens Madsen, da han kom til træningsanlægget, at han lige skulle spørge Mattson om midtbanen - og så havde TB et skævt smil. Jeg aner ikke, hvad der ligger i det - mine ører kunne ikke opfange deres samtale:) Måske handlede det om noget helt andet end dagens kamp. Blot et input:)
                Mattson - Azer på midtbanen? :-)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Mattson - Azer på midtbanen? :-)
                  FCK har garanteret ikke set det komme.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Jeg har ikke set noget træning op til kampen, men mit bud er sådan her:

                    Toppel
                    Kryger - KL - LN - Høegh - MK
                    Azer - Skulason
                    Spelmann
                    Mikkelsen - Emil
                    Jeg synes personligt det giver mest mening ift. brugen af 3/5-mandsforsvaret med to wingbacks på denne måde. En af grundtankerne bag det forsvar er vel, at det giver mulighed for at sætte en ekstra mand ind centralt på midtbanen og samtidig have to man helt i front. Det er så primært op til de to wingbacks at sørge for vi også holder bredde i spillet.
                    Jeg ville bytte om på Kryger og Spelmann, så spiller de på pladser hvor de har fungeret bedst i denne sæson.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
                      Jeg ville bytte om på Kryger og Spelmann, så spiller de på pladser hvor de har fungeret bedst i denne sæson.
                      Den træning jeg så i tirsdags spillede de med Agbres spillere men med Mikkelsen alene på toppen.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Den træning jeg så i tirsdags spillede de med Agbres spillere men med Mikkelsen alene på toppen.
                        Okay, underligt at bytte rundt på de to efter det fungerede okay i Randers.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Den træning jeg så i tirsdags spillede de med Agbres spillere men med Mikkelsen alene på toppen.
                          Ja, det er jo 5-4-1 eller 3-4-3, som vi har set det i 3 kampe nu. Det andet forslag med Spelmann som offensiv midt ligner mere en 3-5-2. Lige præcis imod FCK kunne en 3-5-2 godt give mening, fordi vi forventer at komme under pres og har brug for en mere massiv midtbane; men det bliver nok den 5-4-1, som vi har set den sidste tid.

                          Comment


                            #58
                            Det jo 3-4-3 når vi er boldbesiddelse og lynhurtigt til 5-4-1 når vi er ikke har bolden..
                            Fungerer fantastisk - og Internazionale gjorde det jo vildt godt i et stykke tid med denne opstilling..

                            Og hvis vi kan mestre dette - så kan vi komme langt. Lynhurtige kontraer og flotte opspil til at stå knivskarpt foran feltet og lukke ned.

                            Tror på det!

                            Comment

                            Working...
                            X