Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCM - OB Fredag d. 12/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCM - OB Fredag d. 12/9

    Vi har længe været skuffende på fan fronten godt hjulpet af den nedtur klubben har været igennem, og ikke har kunnet finde vejen ud af . Syntes der var fremgang i stemningen til kampen mod AaB , og håber vi vil finde optimismen frem og blive bedre til at støtte vores klub .
    Næste kamp mod FCK skal nok give et godt fremmøde , men hvad med awayturene ?
    Vi skal møde FCM en fredag aften i Herning skal det være her vi laver årets away og møder talstærkt op ?
    Savner de tider hvor der altid var mange striber på udebane og mindes vores første tur på FCM's nye stadion hvor vi totalt styrede stemningen , og der efter sigende var 1200 OB supportere på stadion .

    En fredagskamp i Herning må være oplagt til at markere os igen på udebane . Saml venner , børn, onkel , fætter og tag turen til heden . Lad os vise at fanscenen i Odense ikke er død .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Nå !! den optimisme det var ved at snige sig ind da jeg oprettede denne tråd fik et gevaldigt knæk i går både på banen og tribunen .

    Mon ikke vi kan forvente samme ultra defensive tilgang til kampen fra vores træner :-(

    Vi skal sætte vores håb på at Emil Larsen har en god dag for kan ærlig talt ikke få øje på andre som ejer skyggen af offensive færdigheder til at skabe de få chancer vi formodes at skabe med den nye spillestil , ligesom der ikke er nogle med betydelig fart i fødderne med bold som kan bruges i omstillingerne . Lange bolde op mod Mikkelsen er dødfødt da FCM's forsvar er mindst lige så gode i hovedspillet som FCK hvor Mikkelsen vel ikke vandt en eneste af de lange bolde .
    Syntes også Spellmann bag en enlig angriber er dødfødt , men igen er spørgsmålet hvem i truppen har de rette evner ellers ? Vores centrale midtbane er blottet for chanceskabende spillere hvilket assist listen også peger i retning af :
    Kampe / assists
    Azer : 15/1
    Spellmann : 194/19 ( faktisk ok alligevel men er de fleste ikke kommet fra en mere tilbagetrukken rolle ?
    Schoop : 57/ 1
    Ari : 36/3

    Til sammenligning : Ruud 187/29 og 19 mål kæft han er savnet ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Tja. Folk begynder først at komme
      med på Aways når vi engang ligger i toppen af ligaen igen. Sådan er mentaliteten hos mange OB fans desværre

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Tja. Folk begynder først at komme
        med på Aways når vi engang ligger i toppen af ligaen igen. Sådan er mentaliteten hos mange OB fans desværre
        Det er saft suseme også tungt for tiden med det spil der bliver vist.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Det er saft suseme også tungt for tiden med det spil der bliver vist.
          ligefrem at kalde det spil synes jeg måske er at overdrive det......
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            ligefrem at kalde det spil synes jeg måske er at overdrive det......
            Selv hvis man sammenligner med Drillo ser vores spil forfærdeligt ud
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Ja man ved da godt at BIF har en langt større fan base. Men stadig de sæsoner hvor det gik elendigt fik de flot støtte

              Comment


                #8
                Hold nu kæft vi får høvl i den her kamp. FCM er jo pt 2 klasser bedre end os og er på hjemmebane..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hold nu kæft vi får høvl i den her kamp. FCM er jo pt 2 klasser bedre end os og er på hjemmebane..
                  odds 1,85 på FCM sejr er et gaveodds i min optik!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Ja man ved da godt at BIF har en langt større fan base. Men stadig de sæsoner hvor det gik elendigt fik de flot støtte
                    Deres tilskuer tal faldt betragteligt som jeg husker det.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Deres tilskuer tal faldt betragteligt som jeg husker det.
                      Stats:
                      13/14: 15930
                      12/13: 9166
                      11/12: 12600
                      11/10: 12850
                      09/10: 14370
                      08/09: 16908
                      07/08: 16069

                      Så det må man sige!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        odds 1,85 på FCM sejr er et gaveodds i min optik!
                        Jeg synes at 3.55 for uafgjort var et gaveodds mod FCK. Og sådan kunne det let være gået. Men enig i at 1,85 er meget. Men mener det var 2,0 for FCK sejr.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Ser ud til at Ousager skal stå på mål

                          http://www.bold.dk/nyt/mads-toppel-tvivlsom-mod-fcm

                          Comment


                            #14
                            Og det kan vi så takke den nar til cornelious for. Utroligt han slap for kort

                            Comment


                              #15
                              Tror vi har en chance ser hvis vi spiller med en 5 mands forsvarskæde, og holder den rigtige afstand mellem kæderne, vi mangler jo desværre Falk men hvis Lado bygger videre på i denne kamp og får nogle bolde at arbejde med kan han afgøre kampen for os.

                              Med de odds overvejer jeg seriøst at spille en tusse på OB.

                              Spillerne kan give den fuld gas ingen forventer en sejr, men på trods af vores meget svingende kvalitet(desværre til den dårlige side) syntes jeg at der udvises fight og vilje fra hovedparten af vores spillere

                              Comment

                              Working...
                              X