Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveliga: OB-Esbjerg (18. August 2014) på Kanalsport
Collapse
X
-
Det ser godt ud over hele linjen. De unge i forsvaret imponerer...det samme med Desler. TM ligner en rigtig målræv.
-
40 min 2-0: JBL og Schoop i samarbejde i venstresiden, JS slår et indlæg ind og TM kaster sig med hovedet ind i bolden og sender den i en bue over målmanden.
Leave a comment:
-
38 min: Bodul afleverer en god bold i dybden til TM, som afslutter svagt på kanten af feltet og bolden går langt forbi.
Leave a comment:
-
33 min spillet: Schoop og Dessler vinder i samarbejde en bold på midten, JS afleverer bolden op til TM i løb, som ligger en stikning ind i feltet til Greve, som afslutter, men bolden reddes af EFB's målmand.
Leave a comment:
-
1-0 Thomas Mikkelsen
Edit: Indlæg fra venstresiden af JBL, hvor den bliver headet ind af TM, spillet 10 min
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægSå spiller reserveholdet også 3-4-3 (5-4-1) Startopstilling via Mattsson's twitter:
https://twitter.com/mattsson_joakim/...384512/photo/1
Leave a comment:
-
Så spiller reserveholdet også 3-4-3 (5-4-1) Startopstilling via Mattsson's twitter:
https://twitter.com/mattsson_joakim/...384512/photo/1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHvad er årsagen til at aflyse træningen? Tænker bare, at det må da være ret alvorligt, for at aflyse et par timers træning. Hvad kan ikke vente?
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hyper Se indlægDer var ingen træning i dag, TB aflyste da Joakim var igang med at sætte kejler op.
Der var dog målmandstræning og MT tog lige en kamp i 2 sæt mod Joakim på hans fodboldtennis bane han havde nået at sætte op, inden aflysningen.
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hyper Se indlægDer var ingen træning i dag, TB aflyste da Joakim var igang med at sætte kejler op.
Der var dog målmandstræning og MT tog lige en kamp i 2 sæt mod Joakim på hans fodboldtennis bane han havde nået at sætte op, inden aflysningen.
Leave a comment:
Leave a comment: