Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga: OB-Esbjerg (18. August 2014) på Kanalsport

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

52 min: Lukas Jensen trækker ind i banen, og afleverer en god stikning i dybden til en helt fri Greve, som træder i bolden.

Comment

53 min: Lukas Jensen kommer ind i højresiden af feltet, og afslutter lige over mål.

Comment

55: Anders Thomsen ind i stedet for Bodul

Comment

63 min: TM går ud, ind kommer Mads Raben

Edit: Måske snydt for et straffespark, Thomsen dribler i feltet, og en EFB spiller tager bolden med hånden.

Comment

64 min: Raben får et ordenligt skrald, og ligger skadet.

Comment

Mads Raben med friløber.... Men brænder på det skammeligste

Comment

66 min: Schoop erobre bolden, Raben løber nærmest direkte ind fra sidelinjen efter behandling, og får en friløber efter aflevering fra JS. Han brænder dog.

Comment

Rigtig godt gennemspillet mål! Greve med 3-0 og Dessler med oplæg

Comment

68 min: Klasse mål 3-0. Raben får bolden i feltet, ligger den ind til Dessler, som med hælen ligger den bagud til Greve, som sparker den sikkert fladt ind, ved nærmeste stolpe.

Comment

70 min: JBL ud, ind Jens Jakob Thomassen

JJT går ind på central midt, Dessler rykkes op som offensiv midt (i venstre siden), Anders Thomsen spiller venstre wingback

Comment

det er rigtig god læsning det her jeg sidder her bag skærmen og nærmest kluk-ler af optimisme over de fine takter der vises. Keep'em comming
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

75 min: Dessler går ud, og Simon Schrøder (Staves ??) kommer ind

Comment

Værd at bemærke, at Schoop altså sparker et væsentligt bedre hjørnespark. Jeg mener ikke nødvendigvis Schoop er foran Azer, men hans indlæg ville satme være rare at have med i Ligaen.

Edit: Væsentligt bedre end Ari, skulle der stå.

Comment

81 min: 3-1 Van buren. Indlæg fra højresiden, hvor Emil Ousager taber duellen med Van Buren. Emil ser ikke helt god ud her.

Comment

84 min: JJT afleverer bolden i mellem benene på en EFB spiller, og Raben afslutter fra kanten af feltet. Dog lige på målmanden.

Comment

Working...
                                X