Skulason - hvor er det bare pinligt. Hvad bilder manden sig ind?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd : BIF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægNaturligvis dejligt med et point til kontoen efter en skidt kamp - hvis situationen nu bare var sådan at den skidte kamp var en enlig svale...
Vi skal tilbage til HB Køge kampen og til seneste nedrykningssæson for at jeg kan komme i tanke om ligeså håbløst spil. Det er skræmmende at se på.
Kampen viser måske forskellen på at have penge i kassen og ikke.
Tipsbladet havde en artikel om OB forleden. De påstod OBs trup har kostet 10 millioner. Brøndby har lige købt en 21-årig nordmand for 5 millioner.
Comment
-
Det gode var det ene point vi fik sikret os, men det er lidt morskab at se Thomas Frank bare nu i onside, han kunne lige så godt være aerobic instruktør, det er dagens morskab at se ham dirigere BIF.... Han er den træner der kan se mest tovlig ud, men han er mere aktiv end bech som man godt kunne ønske kom lidt mere ud og satte fut i holdet...
godt bodul røg ud han er dog elendigheden selv...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKampens værste
Darko Bodul leverede ingenting på Brøndby Stadion, men fik heller ikke noget at arbejde med i første halvleg. Blev flået ud i pausen, og fik ikke skabt noget i sin tid på banen.
TM kommer på banen og formår trods alt at presse brøndbys forsvar i flere situationer, og vinde flere hovedstøds dueller, især i kampens slutfase
konklusion Darko er bare ikke særlig god og må for nu af betragtes som værende bænkespiller.
i min optik burde Greve være foran Darko nu, men hey det er jo Troels der bestemmer ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægJa ikke tilfredsstillende men flot med point mod Aab og BIF, også selv om de var lidt ramt af europakampe.
Det mod Silkeborg Sønderjydske Hobro Randers Vestsjælland at de 3 point ligger og venter på os.
Genialt af TB at vente til de sidste 10 minuter og så give den maks gas, den mand er genialTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægKan faktisk ikke være mere enig !
TM kommer på banen og formår trods alt at presse brøndbys forsvar i flere situationer, og vinde flere hovedstøds dueller, især i kampens slutfase
konklusion Darko er bare ikke særlig god og må for nu af betragtes som værende bænkespiller.
i min optik burde Greve være foran Darko nu, men hey det er jo Troels der bestemmer ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægKan faktisk ikke være mere enig !
i min optik burde Greve være foran Darko nu, men hey det er jo Troels der bestemmer ...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/hoeegh-blev-ved-at-tro-paa-det
Dejligt at se at der endelig var en Plan B der kunne bruges
Comment
Comment