Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Kent endte med at bruge Zohore og indse værdien af at kunne variere angrebsspillet.
    Igen. Fuldstændig enig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg er enig, vi laver ikke mange... de findes dog, men jeg vil også sige, kvaliteten på dem... altså... suk
      Ja de er ikke for gode af vores backs. Men så må de sgu træne det hele vinteren. Det er vel også en af grundene til at vi spiller med omvendte kanter så både Joan og Jönsson kan smide den ind over mod målet mens backs skal til baglinien og smide den ind over skruene væk fra målet. Igen. Variation

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Muligt jeg har forklaret mig dårligt. Men han er bare ikke dygtig nok og vores spil er ikke bygget op omkring den mulighed da vi ikke har en trussel derinde på superliganiveau. Jeg er helt sikker på at vore backs ville få besked på flere høje indlæg hvis vi havde en kvalitetsboksspiller ved siden af fx AK. Bare det at kunne variere ville kunne gøre os farligere
        Jeg er personligt enig med dig i, at det ville kunne gøre os farligere, jeg er bare ikke sikker på, at det er det, som Kent går efter. Se f.eks. her: http://www.bt.dk/superligaen/obs-zoh...-sige-undskyld

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja de er ikke for gode af vores backs. Men så må de sgu træne det hele vinteren. Det er vel også en af grundene til at vi spiller med omvendte kanter så både Joan og Jönsson kan smide den ind over mod målet mens backs skal til baglinien og smide den ind over skruene væk fra målet. Igen. Variation
          Helt enig... vi må håbe at vi til foråret er blevet bedre til de indlæg, og at der er noget egentlig at sigte efter inde foran mål...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg er personligt enig med dig i, at det ville kunne gøre os farligere, jeg er bare ikke sikker på, at det er det, som Kent går efter. Se f.eks. her: http://www.bt.dk/superligaen/obs-zoh...-sige-undskyld
            Haha ja. Den kan jeg godt huske. Men mon ikke at det bare var taktik ud fra en gælden modstander som havde Rask og et andet fyrtårn derinde der banker alt væk med panden men kager rundt med bolden i fødderne.. Så giver sådan en taktik mening. Men igen. Det handler om at kunne variere fra kamp til kamp samt i selve kampene.. Det tror jeg også at Kent er klog nok til at vide. Hvis han kunne vinde alle fodboldkampe ved bare at hælde bolden ind over gjorde han nok også bare det..
            Mon ikke?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Helt enig... vi må håbe at vi til foråret er blevet bedre til de indlæg, og at der er noget egentlig at sigte efter inde foran mål...
              Ja det ville satme være dejligt.. Syntes faktisk det ville være en katastrofe hvis det ikke lykkedes ledelsen at finde sådan en kaliber til truppen..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jeg er personligt enig med dig i, at det ville kunne gøre os farligere, jeg er bare ikke sikker på, at det er det, som Kent går efter. Se f.eks. her: http://www.bt.dk/superligaen/obs-zoh...-sige-undskyld
                Jeg tror heller ikke på at det er en Zohore type der ledes efter. "Rygtet" om Ole Nielsen og hollandske Hoesen peger mere i retning af samme spilstærke typer som AK og Fester
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja det ville satme være dejligt.. Syntes faktisk det ville være en katastrofe hvis det ikke lykkedes ledelsen at finde sådan en kaliber til truppen..
                  Så må vi jo ud fra det er fordi KN ikke ønsker det...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg tror heller ikke på at det er en Zohore type der ledes efter. "Rygtet" om Ole Nielsen og hollandske Hoesen peger mere i retning af samme spilstærke typer som AK og Fester
                    Det virker bare underligt at man så valgte at beholde TM i sommers, hvis den slags typer slet ikke søges. Det virker tosset nok i forvejen, når man ser hvor dårlig han er!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Det virker bare underligt at man så valgte at beholde TM i sommers, hvis den slags typer slet ikke søges. Det virker tosset nok i forvejen, når man ser hvor dårlig han er!!
                      Uanset hvor dårlig han er så hænger udmeldingerne som sædvanlig ikke sammen med virkeligheden fra KN og JH . Når man hår fra banen 11 gange uden at score og kun scorer 16 mål ialt så virker det besynderligt at TM ikke har fået mere spilletid mår tilfredsheden nu var så stor med truppen .. enten er det løgn og latin man melder ud for at forsøge at narre omgivelserne , eller også er det udtalt elendig kendskab til den trup nan har sammensat .
                      Hvis KN var så tilfreds med truppen som han gav udtryk for bed vinduets lukning så virker det underligt at han ikke har prøver laae de alternativer der blev pralet af at der var i angrebet , men de udtalelser er vel snarere et vidnesbyrd om at han har hele hovedet oppe i tøven på chefen , fy for satan en nikkedukke ..
                      Last edited by Magge; 14-12-2016, 14:16.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Det virker bare underligt at man så valgte at beholde TM i sommers, hvis den slags typer slet ikke søges. Det virker tosset nok i forvejen, når man ser hvor dårlig han er!!
                        Jeg tror der er flere grunde... Først og fremmest så var det den løsning der lå først for, som jo egentlig bare ville komme af sig selv. Derefter tror jeg ikke man ville pumpe ret mange flere lønkroner i angrebet. Der var i sidste ende ingen der ville købe ham fri. Så kendte han også klubben, samt der var en pæn udskiftning i truppen, så måske man mente han ville være fin at have...

                        Det er vel lidt historien om igen, nu er det bare ikke længere PH og TCs indkøb vi bøvler med...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Uanset hvor dårlig han er så hænger udmeldingerne som sædvanlig ikke sammen med virkeligheden fra KN og JH . Når man hår fra banen 11 gange uden at score og kun scorer 16 mål ialt så virker det besynderligt at TM ikke har fået mere spilletid mår tilfredsheden nu var så stor med truppen .. enten er det løgn og latin man melder ud for at forsøge at narre omgivelserne , eller også er det udtalt elendig kendskab til den trup nan har sammensat .
                          Enig... Der er noget der ikke helt spiller, og jeg tror egentlig at TM er klemt lidt fast mellem KN og JH... KN var også ude i sommers og snakke om en angriber, så jeg tror ikke han var helt tilfreds med den trio han havde i udsigt, eller skal vi sige den ene af de tre, og det synes jeg også har været tydeligt som efteråret er gået...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Enig... Der er noget der ikke helt spiller, og jeg tror egentlig at TM er klemt lidt fast mellem KN og JH... KN var også ude i sommers og snakke om en angriber, så jeg tror ikke han var helt tilfreds med den trio han havde i udsigt, eller skal vi sige den ene af de tre, og det synes jeg også har været tydeligt som efteråret er gået...
                            Så skal fjolset lade være med at stå for åben skærm og erklære sig tilfreds . Han kan fint lade JH om at sælge klubben på en måde der gør tv-shop til et troværdigt sted at handle .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Så skal fjolset lade være med at stå for åben skærm og erklære sig tilfreds . Han kan fint lade JH om at sælge klubben på en måde der gør tv-shop til et troværdigt sted at handle .
                              Det er jo så nok bare sådan kulturen er blevet i OB... "Nå, okay, jamen det er vel fint nok så"
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg kan heller ikke se, at TM har nogen fremtid. Når KN vil spille med 2 angribere og begge viser at de ikke er gode nok, så ville det naturlig være, at bruge 3. angriberen. Det sker ikke her, fordi han slet ikke har styrken. I virkeligheden burde KN måske have spillet med 1 angriber, når det nu er tydelig for enhver, at vi er tynde på toppen.

                                Comment

                                Working...
                                X