Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - F.C. Midtjylland 19/09/2026 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

FCM'erne får da rullet nogle meter.....

Comment

Træls hvis vi ender med at gå til pause bagud. Det var dårlig opdækning ved målet og vi har ikke været skarpe nok i den anden ende, men der er godt nok mulighed for at hente noget i den her kamp og det skal vi!

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
        Træls hvis vi ender med at gå til pause bagud. Det var dårlig opdækning ved målet og vi har ikke været skarpe nok i den anden ende, men der er godt nok mulighed for at hente noget i den her kamp og det skal vi!
        Vi spiller ganske hæderligt, men alt offensivt kommer fra Keskinen, og det er for nemt for FCM at læse. Arp skal ind ved pausen så vi kan stille FCM i nogle dilemmaer rent defensivt.
        Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Rødt FcM.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Fortjent gult/rødt. Alt for sent han kom ind.

Comment

Utroligt som dommeren hopper på den hver gang en stor stærk FCM spiller kaster sig til jorden, de spiller på det og får tilkendt alt for mange frispark

Comment

Kom nu for fanden med noget power. Gåtempo.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Vi spiller ganske hæderligt, men alt offensivt kommer fra Keskinen, og det er for nemt for FCM at læse. Arp skal ind ved pausen så vi kan stille FCM i nogle dilemmaer rent defensivt.
                  Enig, og så er vi tilbage ved at gammelgaard er for usynlig. Jeg håber virkelig han finder sit niveau. Jeg tror han trænger til en tur på bænken og så må han kæmpe sig tilbage - a la arp nu her

Comment

Pause. Vi er egentlig ganske godt med. Der er ikke klasseforskel i dag. Udvisningen har givet os chancen for at komme tilbage og få uventede point. Nu skal vi have Arp og Holmström ind, for de kommer til at stå dybt og deres midterforsvar består af alt andet end midterforsvarere. Måske også ind med Ouedraogo og ud med en af centerbacksene, så vi kan skifte over til en firebackkæde. Sæt alt ind på sejr, for den kan skimtes!

Comment

Fin OB 1 halveg, bortset fra målet - klar fremgang igen

GG skal udskiftes, håber at der kan blive plads til Fiete (på en eller anden måde) - der er mere plads efter det røde kort

Comment

Gammelgaard ud, og ind med Arp - be om.

Comment

Ganaus er den første der skal skiftes ud. Han laver vitterligt ikke andet end at stå i vejen, drible i blindgyder og løbe offside.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                            Fin OB 1 halveg, bortset fra målet - klar fremgang igen

GG skal udskiftes, håber at der kan blive plads til Fiete (på en eller anden måde) - der er mere plads efter det røde kort
                            GG ud og Arp ind i stedet. Lad os fortsætte med samme opstilling men mere offensiv frihed til Krølle og McCoy

Comment

Godt nok også ringe ham fcm ndiaye. Minder mig om ham vi havde, også fra Afrika, for en 5-10 år siden. Nogen der husker navnet - mener også vi brugte ham som back (primært indskifter).?

Comment

Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                                Ganaus er den første der skal skiftes ud. Han laver vitterligt ikke andet end at stå i vejen, drible i blindgyder og løbe offside.
                                Og trække et rødt kort - igen.

Comment

Working...
                                X