Kunne være fedt hvis vi kunne prøve en kamp hvor vi satte kniven i og vandt med mere end 1
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.
Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.
Suhonen fra start næste gang måske? Andersen på kant og Reckneberg på vb?
Keskinen kan virkelig være frustrerende, men jeg tænker vi skal acceptere at styrken ved ham, er den mængde af chancer han skaber. Det kan godt være at han ikke lykkes med alt, men alle de ting han kommer frem til, har også en værdi
Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.
Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.
Suhonen fra start næste gang måske? Andersen på kant og Reckneberg på vb?
Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.
Enig omkring de andre.
enig - hanhar gjort det fint, dejligt med noget slutprodukt.
Derfor kunne jeg godt ønske mig at hans evne til at træffe de rigtige beslutninger blev lidt bedre, det kan jo komme
Rakneberg tæt på at koste. Fejlvurderet et højt indlæg hvad giver en god chance for Randers
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment