Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 13/09/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kunne være fedt hvis vi kunne prøve en kamp hvor vi satte kniven i og vandt med mere end 1
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
      Askou er dælme ikke god i øjeblikket.
      I øjeblikket? Det er dælme længe siden han har været så god, som folk gør ham til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Keskinen og Holmstrøm er sgu gode!

GG skal på bænken og Arp lige så.

Juul er overraskende god.

I dag ser jeg for første gang ‘noget’ under TT.
        Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.

Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.

Suhonen fra start næste gang måske? Andersen på kant og Reckneberg på vb?

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Kunne være fedt hvis vi kunne prøve en kamp hvor vi satte kniven i og vandt med mere end 1
          ja - men jeg nøjes gerne med en 2-1'er

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.

Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.

Han er uden tvivl bedste mand i dag. Han smider en del væk, men skaber lige så meget. Der er noget på spil, når han har bolden.

Det er sådan nogle spillere, vi skal have! Ikke alt det forsigtige pis!

Comment

Keskinen kan virkelig være frustrerende, men jeg tænker vi skal acceptere at styrken ved ham, er den mængde af chancer han skaber. Det kan godt være at han ikke lykkes med alt, men alle de ting han kommer frem til, har også en værdi

Comment

Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.

Enig omkring de andre.

Comment

Stærk kamp af Krølle. Synes samarbejdet med Keskinen har været fremragende

Comment

Andersen ud - Rackneberg ind

Comment

Er du gal et legendarisk klip af en uheldig gut der mister sin fadøl under jublen ved 2-1 scoringen

Comment

Rakneberg ind for Krølle
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.

Enig omkring de andre.
                          enig - hanhar gjort det fint, dejligt med noget slutprodukt.

Derfor kunne jeg godt ønske mig at hans evne til at træffe de rigtige beslutninger blev lidt bedre, det kan jo komme

Comment

Kommentatorerne er blevet lidt stille efter OB kom foran.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              Nu håber jeg ikke vi smider det overtag vi var ved at få. Synes at Falk, Sandberg og Anssi har haft fint styr på det
                              Enig.
                              Samdberg gør det rigtig godt
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Rakneberg tæt på at koste. Fejlvurderet et højt indlæg hvad giver en god chance for Randers
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X