Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 13/09/2026
Collapse
X
-
Den der type udmeldinger hjælper jer ikke.Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Nogen af os har advaret længe. Jeg gentager.
Vi har dommerstanden imod os. Det eneste tidspunkt de peger vores vej er en kæmpe stivert over holdene for djævleøen, tilfældigvis i den rette retning.
Hvis du siger noget: straf.
Så længe vi vil spille i superligaen er det et grundvilkår.
Der er muligvis straffe i den første, men det er lidt en marginaldom.
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Hvorfor ikke? Ellers kan man jo være frustreret hver weekend. Hvor er de "hændelige fejl" der går OBs vej? Ren strategisk giver det vel mening at man skal spille med det vilkår. At ignorere det ville da være dumt.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Den der type udmeldinger hjælper jer ikke.
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
en marginaldom? Hvad snakker du om? Det bliver ikke ret meget mere tydeligt.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.
Comment
-
Nej, han kløver ham altså ikke!Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Jeg forstår ikke helt dit behov for at komme herind og blamere dig selvOprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Da Randers får frispark rammer Falk først bolden og kløver så manden, det må man ikke.
- Likes 6
Comment
Comment