Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Julian Pauli

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Vi havde ikke nogen forkøbsret på Gigovic, og jeg tror at alle parter gik ind i den lejeaftale vel vidende, at Gigovic var markant over det niveau OB kan hente spillere på.

Det der blev træls var, at han skiftede til FCM i stedet for samme sæson.
    Der var lavet en aftale om at han skulle fortsætte i OB, man blev bare overbudt..... hvilket også sagtens kan ske igen, såfremt man nøler.

Comment

Det er fint med en købsoption, men altså, hvis en agent hvisker Køln i øret, at Bremen eller Darmstadt byder over og for i øvrigt vil give en årsløn, der er højere end den der er udsigt til i Odense, så bliver Julian næppe enig med OB. Det sagt, så ligner han umiddelbart en spiller, hvor vi skal strække os så langt som overhovedet muligt, men det vil overraske mig hvis alle parter kan nå til enighed om en forlængelse nu her eller i det hele taget før vi nærmer os sæsonafslutningen.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Der var lavet en aftale om at han skulle fortsætte i OB, man blev bare overbudt..... hvilket også sagtens kan ske igen, såfremt man nøler.
        Uanset hvilke skriftlige kilder jeg finder, så kan jeg simpelthen ikke finde belæg for, at der var en aftale om, at han skulle fortsætte.

Det jeg kan finde er, at Armin Gigovic var meget eftertragtet, men at alle de klubber, der havde tilbudt lejekontrakter havde krævet købsoptioner, og det havde Rostov sat så højt, at klubberne havde trukket sig.

Rostov og Gigovic sagde ja til OB's tilbud, fordi det var den bedste nu og her mulighed for at spille og vi accepterede blot et halvt års leje uden option. Wesström udtaler direkte, at vi ikke har nogen option eller aftale med Gigovic, men siger, at vi ønsker at beholde Gigovic indtil sommer.

Vi bliver ikke overbudt, der forelå ingen aftale, og Gigovic og Rostov var fri til at vælge et bedre tilbud end OB.

Comment

Working...
        X