Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Julian Pauli
Collapse
X
-
Det er det jeg håber på. Måske var 2 kampe for meget på få dage og man valgte at være forsigtige. Ville være latterligt træls at vores måske 2 bedste sommer køb løber ind i skader så hurtigtOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Hvad skulle årsagen ellers være? Forsigtighed måske.
Comment
-
Tænker i hvert fald næppe, det kan være sportslige årsager. Ikke at vi har krav på det, men jeg tror kun, OB ville vinde på en gang i mellem lige at melde ud om sådan noget.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er det jeg håber på. Måske var 2 kampe for meget på få dage og man valgte at være forsigtige. Ville være latterligt træls at vores måske 2 bedste sommer køb løber ind i skader så hurtigt
Comment
-
Det var sgu hurtigt du kom frem til den konklusion. Skulle vi nu ikke lige se ham i en håndfuld kampe før vi skriver 5 år med ham.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægJeg håber da de får lavet en permanent aftale med ham inden han viser sig alt for god, jeg har set det jeg skal, så må vi håbe at han gerne vil blive i Odense.
Måske laver han fuck ups hver 3.kamp.
- Likes 2
Comment
-
enig - nu er han her på en leje, så lad os da lige se ham an indtil jul.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det var sgu hurtigt du kom frem til den konklusion. Skulle vi nu ikke lige se ham i en håndfuld kampe før vi skriver 5 år med ham.
Men gør han det godt behøver man heller ikke trække den helt til næste sommer
Comment
-
Nu står jeg jo ikke og kigger med røven.........., jeg tror ikke OB har råd til at vente....Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det var sgu hurtigt du kom frem til den konklusion. Skulle vi nu ikke lige se ham i en håndfuld kampe før vi skriver 5 år med ham.
Comment
-
Jeg tror ærlig talt, at parterne har set hinanden i øjnene og lavet en aftale om fremtidig transfer, løn og vilkår. Jeg er ikke så nervøs for, at OB vil have Pauli, men Pauli så ikke vil os. Hvis han trives i Odense, falder godt ind i gruppen og kan se sig selv i projektet i en årrække frem mod et salg til større adresser, så tror jeg nu nok, han skal blive - hvis vi vil have og betale for ham.
Jeg slår nu lige koldt vand i blodet. Det er klart, at Pauli har set stærk ud mod Randers og Kolding. Han har dog også lavet nogle opspilsbommerter, og særligt én der var ved at koste i går, hvor han spiller den fladt ind centralt i banen til en RFC omstilling.
Lad os nu lige se den unge mand an, inden vi udråber ham som frelser.
- Likes 1
Comment
-
Hvordan gik det med den forhåndsaftale man lavede med Gigovic?............. det sagde haps da han slog til, utroligt hvor hurtigt mennesker glemmer.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægJeg tror ærlig talt, at parterne har set hinanden i øjnene og lavet en aftale om fremtidig transfer, løn og vilkår. Jeg er ikke så nervøs for, at OB vil have Pauli, men Pauli så ikke vil os. Hvis han trives i Odense, falder godt ind i gruppen og kan se sig selv i projektet i en årrække frem mod et salg til større adresser, så tror jeg nu nok, han skal blive - hvis vi vil have og betale for ham.
Jeg slår nu lige koldt vand i blodet. Det er klart, at Pauli har set stærk ud mod Randers og Kolding. Han har dog også lavet nogle opspilsbommerter, og særligt én der var ved at koste i går, hvor han spiller den fladt ind centralt i banen til en RFC omstilling.
Lad os nu lige se den unge mand an, inden vi udråber ham som frelser.Last edited by jojo; 14-09-2026, 15:48.
- Likes 1
Comment
-
Der var ingen forkøbsret på Gigovic. Det var en særaftale som kunne lade sig gøre, fordi russisk fodbold var i bero. Han var lejet et halvt år, og var ikke bundet til andet. Det var også kun på flere lejeaftaler FCM hentede ham og han sidem rejste videre fra.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Hvordan gik det med den forhåndsaftale man lavede med Gigovic?............. det sagde haps da han slog til, utroligt hvor hurtigt mennesker glemmer.
- Likes 4
Comment
-
Vi havde ikke nogen forkøbsret på Gigovic, og jeg tror at alle parter gik ind i den lejeaftale vel vidende, at Gigovic var markant over det niveau OB kan hente spillere på.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Hvordan gik det med den forhåndsaftale man lavede med Gigovic?............. det sagde haps da han slog til, utroligt hvor hurtigt mennesker glemmer.
Det der blev træls var, at han skiftede til FCM i stedet for samme sæson.
Comment
-
Uden tvivl...., men Rohrberg gør et godt job. Nu skal vi bare have ham med checkhæftet med, udefra set virker det som om det er der den halter.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Du er en skrapsak. Kan du ikke overtage jobbet i OB med at finde nogle gode spillere til klubben.
- Likes 3
Comment

Comment