Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Julian Pauli

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Julian Pauli

Julian Pauli fortjener vel også en egen tråd.

Snakkede i dag med en inkarneret Koeln-fan som også har lidt kendskab af Superligaen om Julian. Han var overbevist at vi fik en god midtforsvarer der som vil vel gennemsætte sig i Superligaen. Selvom det lykkedes ikke i Koeln efter lejeophold i Dresden (hvor han spillede fast) konstaterer han Julian et godt 2. Bundesliga niveau allerede. Rolig med bolden , god placering og spilforståelse. Eneste hvor det måske kunne halte lidt er at han ikke ville være den hurtigste.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Bliver spændende hvordan vores centrale forsvar kommer til at se ud, når det “sætter sig”. Vigtigt at man spiller et par sammen. Hvem af Julius, Julian og Gomez, der så trækker nitten, det bliver nok tæt.

Comment

Pauli havde nogle fine indgreb mod FCK.

Comment

Enig - selvom det ikke var så længe, så fik jeg også en god fornemmelse med ham i den tid, han trods alt var på banen.

Comment

Mon ikke han er i startopstillingen i morgen mod Kolding? Ville give god mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Mon ikke han er i startopstillingen i morgen mod Kolding? Ville give god mening.
            Det var han og han gjorde det godt. Han kunne godt være et bud på en fast starter i midterforsvaret sammen med Askou.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det var han og han gjorde det godt. Han kunne godt være et bud på en fast starter i midterforsvaret sammen med Askou.
              Eller i stedet for Askou.

Comment

Eller i stedet for Askou.
                Det er også en mulighed. Lige nu vurderer jeg dog Askou over både Gomez og Yttergaard, men hvis Yttergaard løfter sit niveau 10-15 % og Gomez lægger sine fuck-ups helt på hylden, så er der da kamp om de to pladser. Men det var absolut opløftende at se Pauli i pokalkampen så hvis han fortsætter den stil så er en af pladserne hans.

Comment

Jeg tænker at Yttergaard bringer noget ro og omtanke - samtidig er hans afspil af højere klasse end end Aschou og Gomez. Yttergaard er venstrebenet og dermed kan vi spille Pauli på hans naturlige position - problemet er Yttergaards manglende fart - vi så den også en enkelt gang mod Kolding.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                    Jeg tænker at Yttergaard bringer noget ro og omtanke - samtidig er hans afspil af højere klasse end end Aschou og Gomez. Yttergaard er venstrebenet og dermed kan vi spille Pauli på hans naturlige position - problemet er Yttergaards manglende fart - vi så den også en enkelt gang mod Kolding.
                    Fuldstændig enig! Yttergaard er nok den bedste fodboldspiller af dem alle, han mangler bare noget fart.
                    Gomez har det højeste topniveau og det laveste bundniveau.
                    Askou måske den mest stabile, men med et kæmpe formdyk i denne sæson.
                    Pauli ser spændende ud, men det er et tynd grundlag at vurdere ham på 1 1/2 kamp.

Comment

Vi har jo i grunden nogle ok stoppere til en trebackkæde, og særligt AS er bedre som wingback end back. Blot en tanke.

Hele ideen om kanter er jeg mildest talt heller ikke overbevist af, og GG spillede i går bedst, da han bevægede sig ind centralt. Keskinen kan også fint gøre sig mere centralt.

Blot en tanke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Vi har jo i grunden nogle ok stoppere til en trebackkæde, og særligt AS er bedre som wingback end back. Blot en tanke.

Hele ideen om kanter er jeg mildest talt heller ikke overbevist af, og GG spillede i går bedst, da han bevægede sig ind centralt. Keskinen kan også fint gøre sig mere centralt.

Blot en tanke.
                        Jeg tæller altså to tanker ;)

Jeg kan også godt se fidusen i det, men tror ikke det er noget, Thomasberg gør det meget i. Og så vil det også give yderligere hovedbrud i forhold til hvilke offensive spillere, der kommer til at trække sorteper, men det ville selvfølgelig være et luksusproblem, der ville være værd at tage med, hvis defensiven kom til at fungere bedre.

(Sybes forøvrigt stadig der er for lidt slutprodukt på Adam til at han for alvor er interesssant som wingback også, men Rakneberg lyder også som typen, der kan befinde sig fint på en wingback)
                        Last edited by Orskov; i dag, 10:36.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg tæller altså to tanker ;)

Jeg kan også godt se fidusen i det, men tror ikke det er noget, Thomasberg gør det meget i. Og så vil det også give yderligere hovedbrud i forhold til hvilke offensive spillere, der kommer til at trække sorteper, men det ville selvfølgelig være et luksusproblem, der ville være værd at tage med, hvis defensiven kom til at fungere bedre.

(Sybes forøvrigt stadig der er for lidt slutprodukt på Adam til at han for alvor er interesssant som wingback også, men Rakneberg lyder også som typen, der kan befinde sig fint på en wingback)
                          jeps og Troels Bech har kaldt Mikkel Rakneberg, for ”relativt målfarlig”med et mål de sidste 64 kampe....
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

jeps og Troels Bech har kaldt Mikkel Rakneberg, for ”relativt målfarlig”med et mål de sidste 64 kampe....
                            Og 18 mål i 95 kampe før det.

Comment

Fuldstændig enig! Yttergaard er nok den bedste fodboldspiller af dem alle, han mangler bare noget fart.
                              Gomez har det højeste topniveau og det laveste bundniveau.
                              Askou måske den mest stabile, men med et kæmpe formdyk i denne sæson.
                              Pauli ser spændende ud, men det er et tynd grundlag at vurdere ham på 1 1/2 kamp.
                              Bliver spændende at høre hvilken konstellation, der er på "A-holdet" til træning i morgen.

Comment

Working...
                              X