Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkamp Kolding IF - OB onsdag 9.9.26 kl.19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Absolut ikke overbevisende men vi er videre
    Det har du ret i, så absolut - plads til forbedring ...

Styrkemæssigt er OB meget bedre, bedre spillere og bedre fysik - men det kommer ikke rigtigt ud i en klar forskel - savner også en klar plan for at lave nogle kontramål

Comment

Det er altid bøvlet i Kolding og der er plads til forbedring. Men for en gangs skyld vil jeg glædes over sejren og nyde at jeg ikke skal gå irriteret i seng

Comment

Det er sgu bedre at halte videre efter en nedslagtning i ligaen, end hvis man troede man skulle levere øretæver, for at presse meget højt og tabe på 2 omstillinger.

Comment

Gjorde vores nye ven Pauli det godt ?

Comment

Har kun set største del af anden halvleg. Synes der gjorde Pauli der ret suverænt. Hvordan var indtrykket i første halvleg? Viste han et højere niveau end Gomez og Askou?
            Last edited by andlox; i dag, 20:17.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Gjorde vores nye ven Pauli det godt ?
              Synes han leverede en helt okay indsats..

Comment

Pauli viser bestemt potentiale til at blive en general i forsvaret. TT ville ikke høre noget for at holde fast i Yttergaard og Pauli i Randers

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Pauli viser bestemt potentiale til at blive en general i forsvaret. TT ville ikke høre noget for at holde fast i Yttergaard og Pauli i Randers
                  Det lyder fint - om Pauli.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Pauli var faktisk rigtig god. Ligner en solid signing

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Pauli var faktisk rigtig god. Ligner en solid signing
                      Gad satme godt se ham og Askou sammen. Pauli i venstre side, med Adam ved siden af. Synes Adam kommer med nogle rigtig gode rads op af banen, og tror han vil have godt af at have en side mand man kan regne med, derudover ligner det for mig Pauli er god med begge ben.

Gætter på Juul og Falk på midten søndag (Juul gør det rigtig godt), og Gammelgaard, Arp, Keskinen og Ganaus i front.

Vi skal simpelthen snart have 2 kampe i træk eller flere med samme opstilling - ellers er det jo klart spillerne ikke kan gøre relationerne bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
                        Puha. Dejlig sejr over et drilsk Kolding mandskab. Havde egentlig forventet mere af OB, men jeg kan jo også godt se at relationerne overhovedet ikke er til stede. Det kommer til at tage mange kampe (10-15 kampe er mit bud) inden vi kommer til at se noget der ligner et sammentømret mandskab.
                        Men dejligt at være videre i pokalen.
                        Meget enig. Kolding er en bøvlet modstander. Det samme gjaldt, da vi var nede og vende. De er i virkeligheden meget af det TB talte om i sin første tid. De er ikke de størstw teknikere, og det lugter mere af Frem Valby end FC Nordsjælland. Til gengæld har de massere fysik og spillere med lunger store som falkevinger.
                        Vi vinder på at vi de sidste 10 min af første halveg og et par minutter af 2. halveg lykkedes med at spille hurtigt, tage de rigtige løb og bare vise forskellen på superliga og 1. Division. I den periode scorer vi 2 mål, og kunne med god vilje have lavet 2 mere.
                        Resten af kampen ligner lidt FCK-kampen den anden dag, bare imod en dårligere modstander. Vi flytter bolden lidt formålsløst rundt. Spiller os ind i en blindgyde, laver en fejl og sættes under pres på omstillinger. I dag formår bare at lukker det bedre ned, fordi forskellen på Kolding og FCK er som dem er.

Det var positivt at se Pauli. Han virker god i duellerne, forudseende og rolig på bolden. Keskinen får scoret sit første mål, som man åbenlyst kunne se betød noget for ham. Juul Sandberg synes jeg faktisk også spiller fint. Han ser træt ud til sidst i kampen, men han byder sig til, aflevere sikkert, og får fra tid til anden også slået afleveringer frem i banen. Han ligner ikke en spiller som er milevidt fra at kunne blive superligaspiller.

På negativsiden, som måske også kan være en positiv ting, så bekræfter vi som i Aarhus at to targetmen på toppen ikke fungerer. Uden at være totalt overbevisende synes jeg vi har komtrol på kampen til Holmstrøm og Ganaus danner frontduo. Derfra sidder presset helt skævt, Kolding har nemt ved at presse os tilbage, og vi formår slet ikke at holde bolden i holdet. Bevares er vi nok også milevidt fra en start-11'er, men Kolding var så dårlige til at sætte angreb sammen, så når de alligevel lykkedes pænt med det i den sidste halve time, så må Thomasberg rette fokus mere imod at dyrke den 4-3-3, som viser enkelte lovende glimt

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Meget enig. Kolding er en bøvlet modstander. Det samme gjaldt, da vi var nede og vende. De er i virkeligheden meget af det TB talte om i sin første tid. De er ikke de størstw teknikere, og det lugter mere af Frem Valby end FC Nordsjælland. Til gengæld har de massere fysik og spillere med lunger store som falkevinger.
                          Vi vinder på at vi de sidste 10 min af første halveg og et par minutter af 2. halveg lykkedes med at spille hurtigt, tage de rigtige løb og bare vise forskellen på superliga og 1. Division. I den periode scorer vi 2 mål, og kunne med god vilje have lavet 2 mere.
                          Resten af kampen ligner lidt FCK-kampen den anden dag, bare imod en dårligere modstander. Vi flytter bolden lidt formålsløst rundt. Spiller os ind i en blindgyde, laver en fejl og sættes under pres på omstillinger. I dag formår bare at lukker det bedre ned, fordi forskellen på Kolding og FCK er som dem er.

Det var positivt at se Pauli. Han virker god i duellerne, forudseende og rolig på bolden. Keskinen får scoret sit første mål, som man åbenlyst kunne se betød noget for ham. Juul Sandberg synes jeg faktisk også spiller fint. Han ser træt ud til sidst i kampen, men han byder sig til, aflevere sikkert, og får fra tid til anden også slået afleveringer frem i banen. Han ligner ikke en spiller som er milevidt fra at kunne blive superligaspiller.

På negativsiden, som måske også kan være en positiv ting, så bekræfter vi som i Aarhus at to targetmen på toppen ikke fungerer. Uden at være totalt overbevisende synes jeg vi har komtrol på kampen til Holmstrøm og Ganaus danner frontduo. Derfra sidder presset helt skævt, Kolding har nemt ved at presse os tilbage, og vi formår slet ikke at holde bolden i holdet. Bevares er vi nok også milevidt fra en start-11'er, men Kolding var så dårlige til at sætte angreb sammen, så når de alligevel lykkedes pænt med det i den sidste halve time, så må Thomasberg rette fokus mere imod at dyrke den 4-3-3, som viser enkelte lovende glimt
                          Juul skal "bare" have nogle kampe, men afleveringer frem i banen talte jeg ingen af. Men ellers god omtanke i hans spil. Da udskiftningerne hagler ned mister jeg lidt overblikket. Men det lignede Ganaus kom på kanten i venstre side. Der gjorde han det okay. Generelt en god kamp fra ham synes jeg.
                          Enig med Pauli. Spændende.
                          Falk? Ved sgu ikke rigtig? Kunne godt tænke mig nogle kampe hvor han starter ude når alle mand er klar. Tror vi kan skabe mere pondus og balance på midten uden ham. Men det sker nok ikke lige foreløbigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Gad satme godt se ham og Askou sammen. Pauli i venstre side, med Adam ved siden af. Synes Adam kommer med nogle rigtig gode rads op af banen, og tror han vil have godt af at have en side mand man kan regne med, derudover ligner det for mig Pauli er god med begge ben.

Gætter på Juul og Falk på midten søndag (Juul gør det rigtig godt), og Gammelgaard, Arp, Keskinen og Ganaus i front.

Vi skal simpelthen snart have 2 kampe i træk eller flere med samme opstilling - ellers er det jo klart spillerne ikke kan gøre relationerne bedre.
                            altså er Ouedraogo stadig ude, og vores nye nordmand heller ikke er klar - så er der vel ikke så mange andre muligheder.

Jeg syntes altså Juul bliver talt lidt rigeligt op. Syntes han gør det fornuftigt, men der er megen spille bolden til siden og bagud (det er han bestemt ikke ene om) han kan fint være med (mod en 1 div. modstander), han falder ikke igennem og skal bare tage al den spilletid han kan få.

Og så håber jeg snart vi får et bedre spillende OB mandskab at se, hvor man så kan bringe ham i spil 20-30 min. i slutningen af kampene - få ham sluset ordenligt ind.

Comment

Working...
                            X