Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalkamp Kolding IF - OB onsdag 9.9.26 kl.19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Men det er jo rygter. Husk på hvem der er afsender og hvad deres motivation er.

Og måske er det også vores unge, der ikke har, hvad der skal til?

AZ demonstrerede - tror jeg - hvad der skal til for at OB kan rykke sig, og de skridt var vi ikke villige til. Resultatet så vi i går. Måske var AZ ikke den rigtige mand - men retningen var.
    Jeg tænker at AZ's CV med al tydelighed viser, at han er svær at arbejde sammen med, og på ingen måder er en samlende figur som cheftræner.
    Jeg synes så også med al tydelighed at hele sommeren og starten af denne sæson viser at han har ret i mange kritikpunkter.

Jeg tror ikke på at vores unge ikke har hvad der skal til, det ikke mit indtryk at Tonny siger skidt pyt efter en dårlig kamp.
    Akademiet har produceret mange gode spillere de sidste par år.

Men hvor ville man dog ønske at tankegangen i OB var ''Det skal fandeme også være løgn, at vi ikke kommer i top 6''
    Og ikke det der mantra med ''Det synd for os, medier og fans er dumme osv osv''

Comment

Og det kan være sandt, og så var det da et problem for AZ - men måske også en rammende bemærkning om manglende hårdhed blandt de unge.

Og rygterne lige efter AZs fyring har jo klart et politisk element med slet skjult motivation.

Jeg tror godt, at vi kan blive ret enige om det sidste, men retningen lige nu (hvad end den er) gør mit tæt på apatisk. Det er jo ikke sjovt mere :(.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Jeg tænker at AZ's CV med al tydelighed viser, at han er svær at arbejde sammen med, og på ingen måder er en samlende figur som cheftræner.
        Jeg synes så også med al tydelighed at hele sommeren og starten af denne sæson viser at han har ret i mange kritikpunkter.

Jeg tror ikke på at vores unge ikke har hvad der skal til, det ikke mit indtryk at Tonny siger skidt pyt efter en dårlig kamp.
        Akademiet har produceret mange gode spillere de sidste par år.

Men hvor ville man dog ønske at tankegangen i OB var ''Det skal fandeme også være løgn, at vi ikke kommer i top 6''
        Og ikke det der mantra med ''Det synd for os, medier og fans er dumme osv osv''
        Har akademiet virkelig det, eller er det en historie, vi godt kan lide at fortælle? Jeg er i tvivl.

Comment

Har akademiet virkelig det, eller er det en historie, vi godt kan lide at fortælle? Jeg er i tvivl.
          Luca, Breum, Isak Jensen, Slotsager, Frø, Askou, Fenger, Østrøm, Ejdum, Martin, Charly, Klynge, Adelgaard og Mccoy.

Og nogle der er kommet igennem for relativt nyligt, der er mange af dem der ville starte igår

Comment

Luca, Breum, Isak Jensen, Slotsager, Frø, Askou, Fenger, Østrøm, Ejdum, Martin, Charly, Klynge, Adelgaard og Mccoy.

Og nogle der er kommet igennem for relativt nyligt, der er mange af dem der ville starte igår
            Er det bedre end sammenlignelige klubber? En del af ovenstående er faldet igennem i udlandet.

Jeg prøver bare at være djævlens advokat. Jeg tror at vi, selv efter 15 års elendighed, stadig overvurderer en del ting omkring vores klub.

Comment

Er det bedre end sammenlignelige klubber? En del af ovenstående er faldet igennem i udlandet.

Jeg prøver bare at være djævlens advokat. Jeg tror at vi, selv efter 15 års elendighed, stadig overvurderer en del ting omkring vores klub.
              Er “en del” af dem virkelig det? På den liste er det mig bekendt kun Slotsager, der er faldet igennem i udlandet.

Comment

En kamp der skal vindes og så skal vi have spillet truppen mere sammen og så må vi se om 5-7 kampe om vi forhåbentligt har rykkes os fremad

Comment

Altså nu er jeg ikke inde i de andres klubbers akademier, men den samlede værdi jf. transfermarkt at de spillere jeg listede op, er ca. 270 millioner.
                  Det føler jeg er rigtig pænt, og det er endda uden at tage Minteh med.

Comment

Altså nu er jeg ikke inde i de andres klubbers akademier, men den samlede værdi jf. transfermarkt at de spillere jeg listede op, er ca. 270 millioner.
                    Nu havde Minteh så heller ikke det mindste med vores Akademi at gøre - bortset fra at man var tæt på at kassere ham inden han kom ind

Comment

Det er jeg heller ikke i detaljer, men måske kunne der godt ske nogle fornyelser og nogle andre tankegange.
                      Et sted der i hvert fald har et meget fornuftigt opsæt er Guldminen.

Comment

Hjalte Boe, HC Bernat og OC kan vel også nævnes..

Comment

Working...
                        X