Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Det var en gisning på hvorfor folk agerer som de gør efter blot et par minutter spillet.
    Forhold dig til det skrevne.
    Ingen grund til at være kritisk ovenpå den her præstation, alt går jo som det skal og vi er fint på vej mod at nå vores top6 målsætning.

Comment

Det var en gisning på hvorfor folk agerer som de gør efter blot et par minutter spillet.
      Forhold dig til det skrevne.
      Jamen i forhold til sidste sæson, så står vi jo et værre sted nu. Kan du så forstå hvorfor folk er utilfredse?
      Eller også kunne det være at du skulle argumentere for hvorfor vi alle skulle være lige så stor jubeloptimist som sig

Comment

Husk på, hvis man er utilfreds med det her, så er man bare et brokhoved

Comment

Alting viser AZ havde ret og den uduelige ordspillemand skulle have været ham der fik en fyreseddel
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

5 debutmål... det ene af en 16 årig.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Folk er så kritiske herinde!
              Det er marginaler at vi ikke taber 0-4 i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                Husk på, hvis man er utilfreds med det her, så er man bare et brokhoved
                Aaaah, nu bliver det sgu også lidt ynkeligt at høre på.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vores forsvar er fortsat TOTALT til grin. Opdækning i flere tilfælde, hvor de står 3,4,5 meter fra deres opdækning. Fuldstændig mangel på kommunikation og forståelse for spillet

Comment

".... ville vi jo bare være ligeglade med OB, og hvad er så pointen med at følge med?"
                    Hvis ikke vi var kritiske over længerevarende sløjt niveau ville vi jo bare være ligeglade med OB, og hvad er så pointen med at følge med?

Tag lige hele citatet med hvis du skal være så smart. Hvor skriver jeg at ovenstående er gældende for
                    mig? Det står i kontrast til det du selv skriver. Kontekst er vigtigt. Det tænker jeg du ved.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Og kommentator Boilesen er helt rørt af glæde fordi FCK er foran. Klamt.
                      Det er vel svært for ham at svine dem til efter den udradering af os, tilgengæld syntes jeg han er for flink ved os, det er pæn kritik vi får, efter den her præstation

Comment

fin redning af Myhra - tæt på 6-0....FCK spadserer igennem 3-4 forsvarsspillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg

Hvis ikke vi var kritiske over længerevarende sløjt niveau ville vi jo bare være ligeglade med OB, og hvad er så pointen med at følge med?

Tag lige hele citatet med hvis du skal være så smart. Hvor skriver jeg at ovenstående er gældende for
                          mig? Det står i kontrast til det du selv skriver. Kontekst er vigtigt. Det tænker jeg du ved.

Konteksten er da den samme - så ville du ikke kunne se formålet i at følge med.

Comment

slut

Pinlig indsats.

Comment

Falk; vi sætter ikke en ære i tingene, spiller for meget vores eget spil.

Påtaler fokus på de små ting.

Han er godt nok ikke tilfreds med hans holdkammerater.

Comment

Hahaha vanlig stil….krisen kradser….total til grin…fanme sørgeligt at være viden til dette cirkus….

Comment

Working...
                                X