Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg

hvad ønsker du dig alternativt? At der er evig optimisme , glæde og rygklapperi? Der er kritik (og også brok, uden tvivl) fordi der ikke er sammenhæng mellem klubbens udsagn og dens handlinger. Samme tilgang fik os rykket ned i sidste ende efter mange år.
    Jeg synes egentlig jeg formulerede det ret godt : "Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet."

Som skrevet så holder forum den vanlige standard.

Comment

FCK har sat sig tilbage i sædet, og lader os spille den nytteløst rundt
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Vi presser dem men man har en fornemmelse af vi kan stå og spille den rundt den næste time uden at blive farlige
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
        2025 stadig med armene over kors

Comment

Rakneberg og Suhonen ind

Holmstrøm og Andersen ud

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Jeg synes egentlig jeg formulerede det ret godt : "Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet."

Kunne det hænge sammen med at klubben leverer det samme år efter år?

Comment

Der ER jo lort, kamp efter kamp

Comment

Gult Ganaus.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Kunne det hænge sammen med at klubben leverer det samme år efter år?
                  Tværtimod - så var der jo ingen grund til at brokke sig som om det var noget nyt for klubben.

Måske fejlen ligger i at nogle herinde tager udgangspunkt i at OB skal blive mestre i stedet for at fokusere på hvor klubben er i forhold til sidste sæson/seneste kamp.

Men bevares - som tingene står lige nu giver det jo god mening at bitche efter 5 minutter - der er jo stor sandsynlighed for at man får ret.
                  Så kan man altid rette lidt ind hvis kampbilledet ændrer sig undervejs.

Comment

Ja så er den i hvert fald afgjort.

Comment

så skruede de lige lidt op for tempoet - 3-0

Comment

Askou løber rundt som en hovedløs kylling

Comment

Askou har virkelig spillet dårligt i dag. Og det er også tid til at Myhra skal ud på bænken.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Igen. Forstår simpelthen ikke hypen omkring ham.

Comment

Tværtimod - så var der jo ingen grund til at brokke sig som om det var noget nyt for klubben.

Måske fejlen ligger i at nogle herinde tager udgangspunkt i at OB skal blive mestre i stedet for at fokusere på hvor klubben er i forhold til sidste sæson/seneste kamp.

Men bevares - som tingene står lige nu giver det jo god mening at bitche efter 5 minutter - der er jo stor sandsynlighed for at man får ret.
                              Så kan man altid rette lidt ind hvis kampbilledet ændrer sig undervejs.
                              Folk herinde ved jo godt at det er utopi at tro vi skal være mestre. Jeg er personligt også kritisk omkring top6 målsætningen. Det er sikkert ikke alle der er det.

Hvis ikke vi var kritiske over længerevarende sløjt niveau ville vi jo bare være ligeglade med OB, og hvad er så pointen med at følge med?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Enig her... bliver sat alt for nemt, taber derefter hovedstødsduellen for til sidst slet ikke at finde på plads igen.

Comment

Working...
                                X