Rakneberg og Suhonen ind
Holmstrøm og Andersen ud
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK, 6. september 2026
Collapse
X
-
Vi presser dem men man har en fornemmelse af vi kan stå og spille den rundt den næste time uden at blive farlige
- Likes 3
Leave a comment:
-
FCK har sat sig tilbage i sædet, og lader os spille den nytteløst rundt
Leave a comment:
-
Jeg synes egentlig jeg formulerede det ret godt : "Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet."Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
hvad ønsker du dig alternativt? At der er evig optimisme , glæde og rygklapperi? Der er kritik (og også brok, uden tvivl) fordi der ikke er sammenhæng mellem klubbens udsagn og dens handlinger. Samme tilgang fik os rykket ned i sidste ende efter mange år.
Som skrevet så holder forum den vanlige standard.
- Likes 1
Leave a comment:
-
hvad ønsker du dig alternativt? At der er evig optimisme , glæde og rygklapperi? Der er kritik (og også brok, uden tvivl) fordi der ikke er sammenhæng mellem klubbens udsagn og dens handlinger. Samme tilgang fik os rykket ned i sidste ende efter mange år.Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet.
Du kan selv checke trådene for de seneste kampe.
Bitch, bitch, bitch.
Jeg har en idé om at det er de samme personer som på stadion højlydt sidder og sviner spillerne til UNDER kampen.
Men du behøver skam ikke dele min holdning - det er helt op til dig.
- Likes 7
Leave a comment:
-
FCK vil absolut intet i den her halvleg, men jeg kan godt tvivle på at vi har evnerne til at udnytte det overtag vi har på bolden
Leave a comment:
-
OB meget på bolden - ret meget som 1 halvleg, FCK virker tilfredse med at stå lavt. De har jo også et resultat de kan bruge
Leave a comment:
-
det er alle de her slags små detaljer der får OBs setup til at fremstå vildt uprofessionelt.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægVores nye nordmand ikke klar? Er ikke i truppen - var han ikke en spiller der spillede alle kampe ellers?
Og nu skal man så sætte Sandberg ind som hidtil ikke har kunnet bruges?
Håber godt nok ikke det er for alvorligt med Ouedraogo
juul-sandberg kan ikke have meget selvtillid at komme ind med når han er blevet vejet for let og først bliver kastet ind af yderste nød når nu vores nye nordmand ikke er klar til kamp..
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg deler skam heller ikke din holdning, og jeg forstår ikke at du kan holde humøret oppe, når du ser hvad der foregår i klubben. Men du kan da ikke fortænke folk i at være nedtrykte og sure og generelt have en kort lunte med den her klubOprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet.
Bitch, bitch, bitch.
Jeg har en idé om at det er de samme personer som på stadion højlydt sidder og sviner spillerne til UNDER kampen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Havde du forventet liv og glade dage, ovenpå én sejr i snart syv kampe, og en aktuel 10. plads, med kun fem mål scoret?
Bitch, bitch, bitch.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vores nye nordmand ikke klar? Er ikke i truppen - var han ikke en spiller der spillede alle kampe ellers?
Og nu skal man så sætte Sandberg ind som hidtil ikke har kunnet bruges?
Håber godt nok ikke det er for alvorligt med Ouedraogo
Leave a comment:
Leave a comment: