Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Pauli ind for Askou.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Tværtimod - så var der jo ingen grund til at brokke sig som om det var noget nyt for klubben.

Måske fejlen ligger i at nogle herinde tager udgangspunkt i at OB skal blive mestre i stedet for at fokusere på hvor klubben er i forhold til sidste sæson/seneste kamp.

Men bevares - som tingene står lige nu giver det jo god mening at bitche efter 5 minutter - der er jo stor sandsynlighed for at man får ret.
    Så kan man altid rette lidt ind hvis kampbilledet ændrer sig undervejs.
    øhhh....JO - når det ikke er blevet bedre efter 15 år, skal man så bare accepterer det?

Og hold da op en stråmand der lige blev fundet frem der. Flot.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Tværtimod - så var der jo ingen grund til at brokke sig som om det var noget nyt for klubben.

Måske fejlen ligger i at nogle herinde tager udgangspunkt i at OB skal blive mestre i stedet for at fokusere på hvor klubben er i forhold til sidste sæson/seneste kamp.

Men bevares - som tingene står lige nu giver det jo god mening at bitche efter 5 minutter - der er jo stor sandsynlighed for at man får ret.
    Stop dig selv. Du er jo bare en kæmpe troll

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Askou løber rundt som en hovedløs kylling
    Enig her... bliver sat alt for nemt, taber derefter hovedstødsduellen for til sidst slet ikke at finde på plads igen.

Leave a comment:

• AndyKBH
    replied

Folk herinde ved jo godt at det er utopi at tro vi skal være mestre. Jeg er personligt også kritisk omkring top6 målsætningen. Det er sikkert ikke alle der er det.

Hvis ikke vi var kritiske over længerevarende sløjt niveau ville vi jo bare være ligeglade med OB, og hvad er så pointen med at følge med?

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Igen. Forstår simpelthen ikke hypen omkring ham.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Askou har virkelig spillet dårligt i dag. Og det er også tid til at Myhra skal ud på bænken.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    så skruede de lige lidt op for tempoet - 3-0

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Ja så er den i hvert fald afgjort.

Leave a comment:

• Rapand
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Kunne det hænge sammen med at klubben leverer det samme år efter år?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Gult Ganaus.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied

Jeg synes egentlig jeg formulerede det ret godt : "Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet."

Som skrevet så holder forum den vanlige standard.
    Der ER jo lort, kamp efter kamp

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Jeg synes egentlig jeg formulerede det ret godt : "Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet."

Som skrevet så holder forum den vanlige standard.
    Kunne det hænge sammen med at klubben leverer det samme år efter år?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Rakneberg og Suhonen ind

Holmstrøm og Andersen ud

Leave a comment:

Working...
X