Oprindeligt indsendt af AndyKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK, 6. september 2026
Collapse
X
-
øhhh....JO - når det ikke er blevet bedre efter 15 år, skal man så bare accepterer det?Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Tværtimod - så var der jo ingen grund til at brokke sig som om det var noget nyt for klubben.
Måske fejlen ligger i at nogle herinde tager udgangspunkt i at OB skal blive mestre i stedet for at fokusere på hvor klubben er i forhold til sidste sæson/seneste kamp.
Men bevares - som tingene står lige nu giver det jo god mening at bitche efter 5 minutter - der er jo stor sandsynlighed for at man får ret.
Så kan man altid rette lidt ind hvis kampbilledet ændrer sig undervejs.
Og hold da op en stråmand der lige blev fundet frem der. Flot.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Stop dig selv. Du er jo bare en kæmpe trollOprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Tværtimod - så var der jo ingen grund til at brokke sig som om det var noget nyt for klubben.
Måske fejlen ligger i at nogle herinde tager udgangspunkt i at OB skal blive mestre i stedet for at fokusere på hvor klubben er i forhold til sidste sæson/seneste kamp.
Men bevares - som tingene står lige nu giver det jo god mening at bitche efter 5 minutter - der er jo stor sandsynlighed for at man får ret.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Folk herinde ved jo godt at det er utopi at tro vi skal være mestre. Jeg er personligt også kritisk omkring top6 målsætningen. Det er sikkert ikke alle der er det.Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Hvis ikke vi var kritiske over længerevarende sløjt niveau ville vi jo bare være ligeglade med OB, og hvad er så pointen med at følge med?
- Likes 5
Leave a comment:
-
Askou har virkelig spillet dårligt i dag. Og det er også tid til at Myhra skal ud på bænken.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tværtimod - så var der jo ingen grund til at brokke sig som om det var noget nyt for klubben.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Kunne det hænge sammen med at klubben leverer det samme år efter år?
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der ER jo lort, kamp efter kampOprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Jeg synes egentlig jeg formulerede det ret godt : "Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet."
Som skrevet så holder forum den vanlige standard.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Kunne det hænge sammen med at klubben leverer det samme år efter år?Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Jeg synes egentlig jeg formulerede det ret godt : "Jeg synes bare det er det samme, kamp efter kamp at folk sidder og brokker sig efter 5 minutter spillet."
Som skrevet så holder forum den vanlige standard.
- Likes 9
Leave a comment:
Leave a comment: