Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK, 6. september 2026
Collapse
X
-
Er helt enig i forhold til Askou, men ret uenig i forhold til McCoy. Han spiller virkelige dårligt i dag. Dækker måske fint 2 gange, men formøbler den ene aflevering efter den anden. Jeg synes ham og Askou stod virkelig svagt i dag.
- Likes 2
-
Næh nej, det er vel ledelsen og sportsdirektøren. Ligesom det er for de fleste fodboldfans i Danmark, herunder SIF, AGF og FCK for tiden. Den sang har vi hørt mange gange.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tak fordi du giver os lov...
Men altså - tænker ikke der er mange herinde der mener problemet er Thomasberg.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Lorte resultat, ja selvfølgelig, men er ikke enig i alt den negativitet herinde.
Vi spillede i 75 minutter en ret god kamp, den bedste under TT hidtil.
Især i første halvleg gik det rigtig godt med vores spil men FCK scorede bare på 2 af deres fire chancer mens vi fik intet ud af vores muligheder. Vi blev på ingen måde spillet ud af brættet.
Ved deres første mål kan kritiseres at vi var ikke tæt nok Maseko men det var også et perfekt spark han kom med. Ved anden (og ved den annullerede) blev vi fanget i ubalance og snarksivede kollektivt. Der kunne ses at der mangler en ægte styrmand på forsvaret hvad Askou bare ikke er Han er bare for ofte hovedløst ud af position.
I anden halvleg spilles kun på FCKs banehalvdel og vi skabte en flok lovende situationer. Det var ja første gang de kom seriøst over midterlinjen i 75. Og så scorede de med deres første mulighed hvad knækkede os.
Hæfter mig ved at der var fremskridt i vores spil i forhold til de sidste runder.
Hæfter mig ved at Krølle spillede en stærk kamp og hvordan han kom flyvende og reddede efter Gomez gjorde hvad Gomez indimellem igen og igen gør.
Hæfter mig ved at Sandberg gjorde det fint og spillede neg gå-på-mod.
Hæfter mig ved at McXoy arbejdede der stenhård og spillede godt mod Robert i defensiven
Top6 kan vi glemme men at kalde os nedrykkere nægter at forklare mig enig.
Og den manglende forsvarsstyrmand vil sikker også skabe problemer i fremtid.
Men der er kvalitet på holdet men det skal spilles tilsammen nu igen efter ledelsens forfærdelige beslutning at fyre træneren efter første runde og hente forstærkninger først sidst i vinduet. Vi skal overstå de næste kampe og så kommer den lange landsholdspause som skulle TT mulighed at videreudvikle spillet
I øvrigt var Krølle min MoM.
- Likes 10
Leave a comment:
-
Du skal være fri til at gøre og sige som du vil.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Skulle vi ikke lige holde os for gode til namecalling ..
Vi er nu på. 6 sportsdirektør og 14. træner siden 2010, vi er gået fra ambitiøs mesterskabsbejler til ligegyldig elevatorklub og nedrykningsfavorit. Thorborg er den eneste fællesnævner - en inkompetent og uambitiøs stodder som ikke lader til at ville andet end at berige sig selv, alt imens den fynske fan-scene er uhjælpeligt fanget i et voldeligt parforhold. Jeg ønsker ham hen hvor peberet gror.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Jeg er tilbøjelig til at mene han skal have længere, til gengæld bør TB få sparketOprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægElendigt resultat mod FCK, i en kamp hvor vi skulle have scoret mindst 2 mål. Får det simpelthen ikke gjort færdigt, og så scorer FCK 3 mål på 3 chancer i 2. halvleg, hvor der simpelthen ikke er nok konsekvens i forsvarsspillet.
Alligevel er der bedring i facetter af spillet sammenlignet med den første håndfuld kampe, ikke mindst i boldomgang. Men i felterne var det jammerligt idag.
Jeg forventer at Thomasberg er dygtig nok til at rette op på skuden hvis han får lidt mere end de 36(!!!!) dage han har haft i sædet.
Hvis vi har samme pointsnit om 10 runder, så må folk finde fakler og høtyve frem, hvis de lyster.
- Likes 2
Leave a comment:
-
tak fordi du giver os lov...Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægElendigt resultat mod FCK, i en kamp hvor vi skulle have scoret mindst 2 mål. Får det simpelthen ikke gjort færdigt, og så scorer FCK 3 mål på 3 chancer i 2. halvleg, hvor der simpelthen ikke er nok konsekvens i forsvarsspillet.
Alligevel er der bedring i facetter af spillet sammenlignet med den første håndfuld kampe, ikke mindst i boldomgang. Men i felterne var det jammerligt idag.
Jeg forventer at Thomasberg er dygtig nok til at rette op på skuden hvis han får lidt mere end de 36(!!!!) dage han har haft i sædet.
Hvis vi har samme pointsnit om 10 runder, så må folk finde fakler og høtyve frem, hvis de lyster.
Men altså - tænker ikke der er mange herinde der mener problemet er Thomasberg.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Elendigt resultat mod FCK, i en kamp hvor vi skulle have scoret mindst 2 mål. Får det simpelthen ikke gjort færdigt, og så scorer FCK 3 mål på 3 chancer i 2. halvleg, hvor der simpelthen ikke er nok konsekvens i forsvarsspillet.
- Likes 8
Leave a comment:
-
Hvis folk virkeligt vil have Thorborg ud, så må man jo gøre noget.
Tag banner med på stadion.
Vi kan ikke bruge det her til noget som helst, vi kan købe to spillere altså købe for dyre penge.
og så skal man hente sådan noget man kun lige kan få råd til, til nøds da man ikke kan købe flere.
Troels Bech er jo Niels bedste ansatte fordi han ikke stiller krav til ham.
Det så vi jo med AZ at så snart der bliver sagt noget imod, eller man stiller krav til ledelsen, så bliver man fyret.
Jeg er simpelthen så træt at vores ejerskab og vores ledelse.
Og ja så kan folk komme med AAB som skræk eksempel, men hvad er alternativet??
At vi hele tiden skal hører på det samme og det samme uden der sker noget som helst.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Uanset hvor mange kopper 50 grader varmt vand du hælder sammen, får du det aldrig til at koge.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Bredeste trup i mands minde uden tvivl. Vi må se om det samlet får gryden i kog eller bare simrer videre
Troels bliver gang på gang ramt af hans egne metaforer.
- Likes 6
Leave a comment:
-
På en eller anden måde befriende ordvalg.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Skulle vi ikke lige holde os for gode til namecalling ..
Leave a comment:
-
OB rykker sig ikke med det her ejerskab.
Pull the plug. Ellers har projekt NT kun en retning - og det er nedad.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Jamen, ro på. Kamp for kamp. Og han skal lige have lov.Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægVi rykker ned.. Flot af Troels og det uduelig røvhul til Thorborg
konservatisme gemt i det mest umbitøse leverpostej.
THORBORG RAUS!
- Likes 4
Leave a comment:
-
det var der vel aldrig nogen tvivl om. Organisationen kunne bare ikke klare det pres han kom med. Og han blev (forståeligt nok) utålmodig ifht de forbedringer som tydeligvis skal til.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægAlting viser AZ havde ret og den uduelige ordspillemand skulle have været ham der fik en fyreseddel
Det er sørgeligt at se på.
- Likes 7
Leave a comment:
Leave a comment: