Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf-ob 23/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Der kunne have stået både 5-1 og 6-1. Benfica er voldsomt overlegne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

3-1 er et fint resultat, og så måske en belastningsskade til Bech og Bogere.

Og på lørdag sælger de Arnfeldt.

Tilfredstillende optakt.
      ja - ville være lækkert om man kunne gå til sådan en kamp og satse på egne kvaliteter for at vinde, der er vi nok ikke helt endnu.

Anderson, Links og Jönsson startede alle ude og er blevet skiftet ind, så mon ikke de starter mod os

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja - ville være lækkert om man kunne gå til sådan en kamp og satse på egne kvaliteter for at vinde, der er vi nok ikke helt endnu.

Anderson, Links og Jönsson startede alle ude og er blevet skiftet ind, så mon ikke de starter mod os
        Det tror jeg, du har ret i.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
          Der kunne have stået både 5-1 og 6-1. Benfica er voldsomt overlegne.
          ja - men vel trods alt rimelig forventeligt.

Comment

ja - men vel trods alt rimelig forventeligt.
            Helt enig - det var også mere til dem, der ikke lige ser kampen, hvis man troede, AGF var ved at lave comeback. For det er ikke just tilfældet.

Comment

30-3 i skudstatistik.

Comment

Helt enig - det var også mere til dem, der ikke lige ser kampen, hvis man troede, AGF var ved at lave comeback. For det er ikke just tilfældet.
                nej - der blev sat en prop i, de stod mere solidt i 2. halvleg og Benfica gik nok heller ikke all-in, de havde jo et fint resultat.

Men AGF skal takke deres keeper for de stadig er "med" i returkampen.

Comment

nej - der blev sat en prop i, de stod mere solidt i 2. halvleg og Benfica gik nok heller ikke all-in, de havde jo et fint resultat.

Men AGF skal takke deres keeper for de stadig er "med" i returkampen.
                  Er Jesper Hansen sat af, eller står Hedenstad kun de europæiske kampe?

Comment

Er Jesper Hansen sat af, eller står Hedenstad kun de europæiske kampe?
                    Hansen har stået 2 af deres 3 superliga kampe, den første og den trejde...så ikke meget mønster i det - mon ikke han står mod os

Comment

Vi skal bare fokusere på ps selv. De har spillet flere anstrengende kampe i europa, spm har slidt åå en trup de ilke hsr fået på plads endnu. Vi skal presse tempoet op, pg så skal vi være skarpere i de rette sekvenser. Imod Horsens skulle vi have lukket den til 2-0, da Bonde får sin direktør. Den slags chancer skal vi udnytte når vi møder de bedre hold, pg jeg tror de kommer, for AGF virker ramt af en hård opstart og svigtende resultater.

Comment

Hvis vi ikke slår et top slidt AGF-hold, som har spillet pivringe i SL i år, siger det desværre en del om magtbalancen mellem de to hold pt.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Hvis vi ikke slår et top slidt AGF-hold, som har spillet pivringe i SL i år, siger det desværre en del om magtbalancen mellem de to hold pt.
                          Kampe på udebane i Aarhus vil da altid være svære. Men problemet er, at vi har sat i en position, hvor vi helst skal have point deroppe. Vi er på nuværende tidspunkt vel en 5 point bagud i forhold til de point vi skulle have haft, hvis skal i top 6.

Jeg håber bare på en velspillet kamp, hvor vi kan se lidt mere af TT's ideer, synes det har været skuffende på den front indtil videre. Forsøger lige med mit bud på en startopstilling, som jeg håber TT ender med at gå med:

………………..Myhra
                          McCoy….. Askou…..Gomez…. Yttergård
                          GG…. Ouedraogo….. Falk…. Keskinen
                          …………Ganaus….​ Arp ..
                          Last edited by Kappen1975; i dag, 10:01.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Kampe på udebane i Aarhus vil da altid være svære. Men problemet er, at vi har sat i en position, hvor vi helst skal have point deroppe. Vi er på nuværende tidspunkt vel en 5 point bagud i forhold til de point vi skulle have haft, hvis skal i top 6.

Jeg håber bare på en velspillet kamp, hvor vi kan se lidt mere af TT's ideer, synes det har været skuffende på den front indtil videre. Forsøger lige med mit bud på en startopstilling, som jeg håber TT ender med at gå med:

………………..Myhra
                            McCoy….. Askou…..Gomez…. Yttergård
                            GG…. Ouedraogo….. Falk…. Keskinen
                            …………Ganaus….​ Arp ..
                            Er ikke helt vild med Arp på toppen men det kommer vel an på hvem af ham, Grot og Holmstrøm der er i bedste gænge. Resten er jeg enig i med mindre at Falk reelt ikke er helt 100% - han har set noget slidt ud. Der kunne et skift med Arp måske ikke gøre noget hvis man skal fremad mens det nok bliver Bonde hvis man skal forsvare noget.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er ikke helt vild med Arp på toppen men det kommer vel an på hvem af ham, Grot og Holmstrøm der er i bedste gænge. Resten er jeg enig i med mindre at Falk reelt ikke er helt 100% - han har set noget slidt ud. Der kunne et skift med Arp måske ikke gøre noget hvis man skal fremad mens det nok bliver Bonde hvis man skal forsvare noget.
                              Må bare sige, at jeg har svært ved at se Arp på den centrale midtbane. Men meget enig i forhold til Falk, men forhåbentligt er det fordi han ikke har været for meget med i sæsonstarten, at han har virket lidt ved siden af sig selv. Og så er hans presence bare vigtig, så jeg tror han er sikker starter.

Men jeg synes også det er sådan lidt i forhold til, om man egentlig bør sætte Magnus Andersen af efter en vel relativt god kamp mod Horsens. Men jeg håber GG går direkte ind.

Så er der spørgsmålet omkring Arp, Holmstrøm eller Grot. Jeg tror, hvis Arp er klar, så er han sikker på den ene angriberplads. Så tror jeg ret beset de andre kæmper om den anden plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Må bare sige, at jeg har svært ved at se Arp på den centrale midtbane. Men meget enig i forhold til Falk, men forhåbentligt er det fordi han ikke har været for meget med i sæsonstarten, at han har virket lidt ved siden af sig selv. Og så er hans presence bare vigtig, så jeg tror han er sikker starter.

Men jeg synes også det er sådan lidt i forhold til, om man egentlig bør sætte Magnus Andersen af efter en vel relativt god kamp mod Horsens. Men jeg håber GG går direkte ind.

Så er der spørgsmålet omkring Arp, Holmstrøm eller Grot. Jeg tror, hvis Arp er klar, så er han sikker på den ene angriberplads. Så tror jeg ret beset de andre kæmper om den anden plads.
                                Jeg tænker han spiller Ganaus på toppen og med Arp som hængende 9´er - link up spiller.
                                Groot lignede ikke en som var særligt kampklar ved sit indhop.
                                Vi er nok nødt til at bruge Magnus som indskifter - kampen i Aarhus kræver erfaring og fysik ellers bliver vi most som de sidste gange deroppe.
                                Gammelgaard skal da starte - Holmstrøm kan vi skifte ind hvis vi mangler mål eller duelstyrke undervejs.

Comment

Working...
                                X