Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf-ob 23/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Han skal altså ikke spille mange sæsoner i Odense, før Fiete kan opnå legende status.
    Både ift. spillet på banen, men ligeså meget pga. hans person udenfor.

Synes det er dejlig læsning, at ikke alt bare var lort under Zorninger (tror jeg godt de fleste vidste), men også dejligt at høre ros til Thomasbergs måde at være træner på.

Comment

Det bliver en stor forstærkning at få ham ind. Han vil formentlig erstatte Bonde, og være en bedre støtte til Ganaus på toppen, som har været for alene siden Thomasberg overtog. Med Gammelgaard og Keskinen på siderne bør vi have basis for en slagkraftig offensiv.

Bonde kan overtage fra Falk efter 60-70 min. Falk har særligt set slidt ud i den sidste del af kampene, og her er Bonde en fin afløser, som jeg tror vil begå sig bedre lidt dybere i banen, end han har spillet i Arp's fravær.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det bliver en stor forstærkning at få ham ind. Han vil formentlig erstatte Bonde, og være en bedre støtte til Ganaus på toppen, som har været for alene siden Thomasberg overtog. Med Gammelgaard og Keskinen på siderne bør vi have basis for en slagkraftig offensiv.

Bonde kan overtage fra Falk efter 60-70 min. Falk har særligt set slidt ud i den sidste del af kampene, og her er Bonde en fin afløser, som jeg tror vil begå sig bedre lidt dybere i banen, end han har spillet i Arp's fravær.
        Bliver det ikke Ganaus og Holmstrøm på toppen .. Gammelgaard og Keskinen på siderne og Falk + Ismahila på midten …

Myhra
        McCoy. Askou. Gomez. Yttergård.
        Last edited by Plum; i dag, 08:46.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Bliver det ikke Ganaus og Holmstrøm på toppen .. Gammelgaard og Keskinen på siderne og Falk + Ismahila på midten …

Myhra
          Det bliver i hvert fald spændende, hvordan kortene bliver blandet, nu når vi pludselig har mange offensivspillere til rådighed. Ganaus, Arp, Grot, Holmström, Gammelgaard, Keskinen, Bonde og Magnus Andersen er vel dem, der skal kæmpe om de fire offensive pladser.

Comment

"Under Alexander Zorniger var han vant til, at træneren råbte hans navn højt i løbet af hver eneste kamp med intense instruktioner.
            - Jeg har det stadig i hovedet. Jeg kan stadig høre det, når jeg sover om natten. Og vi er stadig i kontakt, så hvis jeg savner det alt for meget, så ringer jeg bare til ham, siger Arp med et smil."
            ​ Feeeedt!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Det bliver i hvert fald spændende, hvordan kortene bliver blandet, nu når vi pludselig har mange offensivspillere til rådighed. Ganaus, Arp, Grot, Holmström, Gammelgaard, Keskinen, Bonde og Magnus Andersen er vel dem, der skal kæmpe om de fire offensive pladser.
              Bonde kommer ikke til at skulle slås om de forreste pladser, når alle er klar.

Comment

Myhra
                Nu bliver der nok lidt rotation i det tætte program, men jeg vil tro Holmstrøm har et stykke vej til topformen. Han er kun startet i en kamp i 2026. Jeg forestiller mig heller ikke Arp starter ude imod AGF. Så skal han få et tilbageslag. Det er sgu en vigtig kamp vi har deroppe

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Nu bliver der nok lidt rotation i det tætte program, men jeg vil tro Holmstrøm har et stykke vej til topformen. Han er kun startet i en kamp i 2026. Jeg forestiller mig heller ikke Arp starter ude imod AGF. Så skal han få et tilbageslag. Det er sgu en vigtig kamp vi har deroppe
                  Hvilket tæt program tænker du på.?

Én kamp om ugen og så pokalen, som generer et minimum af ekstra kampe.
                  Hvis der ikke er skader, er vi tæt på at have for mange til midten/offensiven.
                  og vores egne unge er nok dem der bliver syltet lidt i den forbindelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Hvilket tæt program tænker du på.?

Én kamp om ugen og så pokalen, som generer et minimum af ekstra kampe.
                    Hvis der ikke er skader, er vi tæt på at have for mange til midten/offensiven.
                    og vores egne unge er nok dem der bliver syltet lidt i den forbindelse
                    Tæt på for mange? Det synes jeg nu ikke. Der skulle nu gerne være kamp om pladserne på samtlige positioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tæt på for mange? Det synes jeg nu ikke. Der skulle nu gerne være kamp om pladserne på samtlige positioner.
                      Tilpas vil jeg sige. Så mangler vi en vb og måske en cb.
                      Men min anke var også mere mod udsagnet om, at vi har et tæt program.
                      Det har vi ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Tilpas vil jeg sige. Så mangler vi en vb og måske en cb.
                        Men min anke var også mere mod udsagnet om, at vi har et tæt program.
                        Det har vi ikke.
                        Okay. Det er jeg enig med dig i.

Comment

Myhra
                          Gammelgaard starter helt sikkert inde, gør Keskinen nok også - selv om han ikke har imponeret endnu. Tænker da Holmstrøm starter inde, men kommer an på formen. Kunne også være Grot starter og så kan man skifte med Holmstrøm efter 50-60 min. alt efter hvor meget Grot kan holde til.

Og mon dog Arp starter inde? Men vil da også være rart at have lidt at skyde med fra bænken; Arp, Bonde, Grot/Holmstrøm, Magnus Andersen - altså det ser da helt fornuftigt ud.

Comment

AGF bagud med 2 efter en halvtime. Kom bagud allerede efter 1½ min. og kunne let have været nede med 4 eller 5....

Comment

pause 3 - 1

AGF fik reduceret før de begår et VAR straffe kort før pausen

Håber ikke de taber ALT for stort, de må stadig gerne have fokus rettet mod returkampen når vi møder dem søndag.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                pause 3 - 1

AGF fik reduceret før de begår et VAR straffe kort før pausen

Håber ikke de taber ALT for stort, de må stadig gerne have fokus rettet mod returkampen når vi møder dem søndag.
                                3-1 er et fint resultat, og så måske en belastningsskade til Bech og Bogere.

Og på lørdag sælger de Arnfeldt.

Tilfredstillende optakt.

Comment

Working...
                                X