Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Din første linje/sætning er både arrogant og dum (undskyld, belærende) !

Det kan godt være at Gammelgaard m.fl. er blevet lovet til AZ, men intet skete... måske pga. budgettet !

AZ øffer, ikke specielt professionelt (men tror vi så en meget dedikeret frustreret person med slukkede drømme).

Nu har vi fået TT og TB, som fortæller at budgettet er blevet forøget ! Hvorfor skete det ikke før og under AZ ? Føler TB sædet brænde igen ?
    Hov - hvor ved du fra at budgettet er blevet forøget after trænerskiftet, det er ikke sådan at jeg har hørt udmeldingen fra OB

Ja hans kommentar er på kanten, men den er yderst velformuleret .... ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

I forhold til Horsens kampen, så var OB i perioder gode på den ene kant, men midtbanen var til gengæld svag - det bliver spændende at se om den ændrede spillestil bliver en forbedring på sigt (har ikke nogen holdning til den ene eller anden spillestil, bare at den nye træner ikke bliver så defensiv som han har vist i andre klubber)
      Bonde og Falk ligner ikke spillere med eksplosivitet nok til at dække de områder de skal i vores høje pres. Det løste Silkeborg rimelig simpelt i sidste weekend, og som kampen skred frem løste Horsens det også bedre og bedre. Der er helt sikkert også andre nuancer, som at presset lægges anderledes end under Zorniger. Keskinen har noget positionering som skal slibes til. Krølle skal vænne sig til voksenfodbold, og hele den cocktail, får korthuset til at falde sammen.
      Forhåbentlig har vi nu fået tllknyttet offensive kræfter til igen at spille 4-4-2. Det tror jeg vi generelt er mere trygge ved

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Bonde og Falk ligner ikke spillere med eksplosivitet nok til at dække de områder de skal i vores høje pres. Det løste Silkeborg rimelig simpelt i sidste weekend, og som kampen skred frem løste Horsens det også bedre og bedre. Der er helt sikkert også andre nuancer, som at presset lægges anderledes end under Zorniger. Keskinen har noget positionering som skal slibes til. Krølle skal vænne sig til voksenfodbold, og hele den cocktail, får korthuset til at falde sammen.
        Forhåbentlig har vi nu fået tllknyttet offensive kræfter til igen at spille 4-4-2. Det tror jeg vi generelt er mere trygge ved
        Ja, det er en læringsprocess på mange måder

Savnede Fiete, Falk er endnu ikke helt fit men forstår godt at TT var nødt til at bruge ham

Comment

Ja, det er en læringsprocess på mange måder

Savnede Fiete, Falk er endnu ikke helt fit men forstår godt at TT var nødt til at bruge ham
          Efter forlydende har Fiete deltaget i træningen i dag .. håbet er lysegrønt på at han er helt klar til næste kamp :)

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Din første linje/sætning er både arrogant og dum (undskyld, belærende) !

Det kan godt være at Gammelgaard m.fl. er blevet lovet til AZ, men intet skete... måske pga. budgettet !

AZ øffer, ikke specielt professionelt (men tror vi så en meget dedikeret frustreret person med slukkede drømme).

Nu har vi fået TT og TB, som fortæller at budgettet er blevet forøget ! Hvorfor skete det ikke før og under AZ ? Føler TB sædet brænde igen ?
            Sten og glashus, you know...

Jeg vil blæse på dedikation og frustration - jeg synes, han var dybt uprofessionel.

Ved du faktuelt, at budgettet ikke kunne være blevet øget med AZ ved roret - som f.eks. som en direkte konsekvens af mængden af skader eller spillere, der pludselig var indenfor rækkevidde, hvis vi øgede budgettet?

Comment

Hov - hvor ved du fra at budgettet er blevet forøget after trænerskiftet, det er ikke sådan at jeg har hørt udmeldingen fra OB

Ja hans kommentar er på kanten, men den er yderst velformuleret .... ;-)
              Sådan har det da været nævnt tidligere i tråden og af TB. Hvilken udmelding har du da fået

Comment

I forhold til Horsens kampen, så var OB i perioder gode på den ene kant, men midtbanen var til gengæld svag - det bliver spændende at se om den ændrede spillestil bliver en forbedring på sigt (har ikke nogen holdning til den ene eller anden spillestil, bare at den nye træner ikke bliver så defensiv som han har vist i andre klubber)
                Jeg glæder mig bare, til Arp og Suhonen er tilbage - jeg tror på, at de kan gøre en forskel centralt - især offensivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Sten og glashus, you know...

Jeg vil blæse på dedikation og frustration - jeg synes, han var dybt uprofessionel.

Ved du faktuelt, at budgettet ikke kunne være blevet øget med AZ ved roret - som f.eks. som en direkte konsekvens af mængden af skader eller spillere, der pludselig var indenfor rækkevidde, hvis vi øgede budgettet?
                  Næææ... men hvor faktuel har du selv været den seneste tid udover antagninger, formodninger, gisninger og spekulationer og en masse spørgsmål på svar

Så dine postulater er vel ikke bedre end mine (andres) ?

Comment

Næææ... men hvor faktuel har du selv været den seneste tid udover antagninger, formodninger, gisninger og spekulationer og en masse spørgsmål på svar

Så dine postulater er vel ikke bedre end mine (andres) ?
                    Jeg ved ikke en hujende skid faktuelt og det har jeg i intet indlæg påstået, så det er baseret på den viden, som de fleste af os andre (med få undtagelser) sidder med i form af interviews osv.

Men jeg tillader mig blot at udfordre andres gæt med mit gæt - og begge dele er lige velkomne, tænker jeg.

Ingen af os ved reelt en skid om, hvad der er virkeligheden. Alt er baseret på følelser og gætterier - undertegnede inklusiv.

Comment

Working...
                    X