Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Start 11 med Magnus Andersen på holdkortet

Myhra

McCoy Askou Gomez Adam

Ouedraogo Falk

Bonde

Keskinen Magnus

Ganaus

Tænker det er noget 4-3-3 vi er ude i - men bliver spændende at se hvordan vi stiller op.

Bænken:

Hansen
    Therkildsen
    Jennsen
    Sandberg
    Friis
    Amrami
    Legolas
    Grot

Fint med Magnus som starter!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Rokeringer var tiltrængt efter de sidste par kampe, håber Adam lige kvitterer med et mål, nu han er tilbage på backen.
      Spændende hvad Keskinnen og McCoy får ud af det i højre side og selvfølgelig det samme i venstre, der er stadigvæk noget der kræver flere kampe for at blive spillet sammen.

God kamp, 3 point er tiltrængt, bliver det grimt, tager jeg gerne det med.

Comment

Vi skal simpelthen have en sejr over AC Hvem er det?

Comment

Det eneste rigtige at få Andersen ind, og Adam Sørensen væk fra den kant. Dog lidt spøjst at Yttergård er forvist til bænken

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Det eneste rigtige at få Andersen ind, og Adam Sørensen væk fra den kant. Dog lidt spøjst at Yttergård er forvist til bænken
            Adam giver vel alt andet lige noget mere offensivt. Yttergaard er mere defenssivt sikker. Vi mangler mål og mon ikke tanken så er at Horsens nok kommer til Odense og står dybt?

Comment

Magnus Andersen er venstre benet, ikk? I så fald håber jeg at Keskinen er i venstre side og Magnus i højre, hvor det er mere naturligt for dem begge at gå ind i banen. Hvis de spiller i samme side som deres bedste ben vil for mange situationer ende i indlæg, hvilket jeg ikke tror på er det bedste for os.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Adam giver vel alt andet lige noget mere offensivt. Yttergaard er mere defenssivt sikker. Vi mangler mål og mon ikke tanken så er at Horsens nok kommer til Odense og står dybt?
                Jo men var Yttergård virkelig hentet ind til at være rotation på backen, og backup i midterforsvaret?

Comment

Jo men var Yttergård virkelig hentet ind til at være rotation på backen, og backup i midterforsvaret?
                  pas. Jeg tror stadig han var lidt en panik signing, der var skader og der skulle noget ind. Kan dække flere pladser, erfaren og kender ligaen. Bum.

Comment

pas. Jeg tror stadig han var lidt en panik signing, der var skader og der skulle noget ind. Kan dække flere pladser, erfaren og kender ligaen. Bum.
                    Måske. Og bare fordi han ikke starter i dag, behøver det ikke betyde noget på den lange bane. Men jeg tænker bare ikke det er aptimalt hvis vi henter spillere på 30, til fylde bredden i truppen

Comment

Han er vel hentet til at deltage i konkurrencen om pladserne som alle andre?

Comment

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                        Magnus Andersen er venstre benet, ikk? I så fald håber jeg at Keskinen er i venstre side og Magnus i højre, hvor det er mere naturligt for dem begge at gå ind i banen. Hvis de spiller i samme side som deres bedste ben vil for mange situationer ende i indlæg, hvilket jeg ikke tror på er det bedste for os.
                        Højrebenet!

Comment

Troels siger i optakten at han har fået afsat flere penge til dette transfer vindue.

Interessant...enten har det været voldsomt skrabet, eller også har han noget mere at skyde med her til sidst

Comment

Troels siger i optakten at han har fået afsat flere penge til dette transfer vindue.

Interessant...enten har det været voldsomt skrabet, eller også har han noget mere at skyde med her til sidst
                            Jeg tror på ledelsens ansvarlighed og stoler på det sidste.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Han er vel hentet til at deltage i konkurrencen om pladserne som alle andre?
                              Naturligvis. Det udstiller bare hvor godt/dårligt et køb det var, hvis han ikke kan spille sig på holdet

Comment

Working...
                              X