Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Odense Boldklub - Alliance Club Horsens, 16. aug. 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Er det ikke rimelig standard praksis at Fanklubberne kan få en fordelagtig pris? Jeg mindes at De Stribede leverer samme service til udebaneture.

Og at et 13 ACH-fans får en billig billet rør mig altså ikke.
    OT:

Din kommentar fik mig til at tænke på en kamp i Horsens for nogle (3?) sæsoner siden. Odense folket havde valfartet stærkt, Der var stort set ingen hjemmebaneopbakning.

Horsens sendte en kunstner (Gul Dreng, tror jeg at jeg husker) på banen med en guitar før kampen. Han fik lidt forkølet klapsavler af et par lokale, mens en massiv buhen og piften overdøvede alt, inklusive ham fra Odenses ende.

Det må sgu have været en træls dag på arbejde :)
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Horsens var virkelig dårlige mod BIF. Men tænker det bliver helt lige med meget få chancer. Det handler om at score det første mål.

Vi var ringe mod Sønderjyske, og enormt ringe mod SIF.
      Lugter af 0-0 .

Tror ikke Horsens kommer for at spille fremadrettet bold, og vi har ikke evnerne til at åbne et kompakt forsvar med afleveringer til siden, og bagud.
      Tænker det bliver hattrick på langgaber bold.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Skal man selv have øl med?

Comment

FS/SF mener at Krølle har gode chancer for at få en startdebut mod ACH.

........................Myhra
          McCoy.....Askou......Gomez......Adam
          M."Krølle...Oudraogo...Falk......Topi
          ...........Bonde
          .......................Ganauss

Grot
          MH
          Lassen m.fl.
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS/SF mener at Krølle har gode chancer for at få en startdebut mod ACH.

........................Myhra
            McCoy.....Askou......Gomez......Adam
            M."Krølle...Oudraogo...Falk......Topi
            ...........Bonde
            .......................Ganauss

Grot
            MH
            Lassen m.fl.
            Interessant med Krølle. Håber den holder og glæder mig til at se ham fra start.
            Også interessant hvis Adam er foran ytter på backen. Synes ikke ytter har spillet sig sf, og defensiven har vel stået ok generelt.

Bonde synes jeg fortjener en pause, og så måske give sandberg chancen. Men måske holder man fast i at give ham spilletid, så kampformen kan blive som før skaden.

Keskinen skal finde noget heeelt andet frem end de seneste par kampe. Hans spil frustrerer mig, men selvfølgelig skal han have lov til at lande og vænne sig til det hele.

God kamp!
            Last edited by Lennon; 16-08-2026, 07:41.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Også interessant hvis Adam er foran ytter på backen.

Bonde synes jeg fortjener en pause, og så måske give sandberg chancen. Men måske holder man fast i at give ham spilletid, så kampformen kan blive som før skaden.

Keskinen skal finde noget heeelt andet frem end de seneste par kampe. Hans spil frustrerer mig, men selvfølgelig skal han have lov til at lande og vænne sig til det hele.

God kamp!
              Ifht Adam/Yttergård kan det måske hænge sammen med at vi skabte meget lidt i Silkeborg og Horsens traditionelt ikke går specielt offensivt til kampene.

Bonde har en god track record med at komme i feltet. I mangel på angribere forstår jeg godt han vælges før Sandberg.

Lad os håbe Keskinen får hul på assist/mål kontoen

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Også interessant hvis Adam er foran ytter på backen. Synes ikke ytter har spillet sig sf, og defensiven har vel stået ok generelt.

God kamp!
                Jeg ser Ytter som klar CB, der også kan gøre sig som back. Han er enormt dygtig teknisk (jeg så nogle træningspas i sidste uge, hvor det virkelig skinnede igennem), og han spiller meget mere som en spillende CB end en back.

AS skal i hvert fald ikke spille højre kant igen. Han er venstre back, og så så får man AS på godt og på ondt dér.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Ifht Adam/Yttergård kan det måske hænge sammen med at vi skabte meget lidt i Silkeborg og Horsens traditionelt ikke går specielt offensivt til kampene.

Bonde har en god track record med at komme i feltet. I mangel på angribere forstår jeg godt han vælges før Sandberg.

Meget enig, når det nu er en kamp, hvor vi forventes at have bolden mest.

Bonde er også god på bolden, han har andre mangler, men med alle dem vi har ude, så giver det fin mening.

Comment

Tipper 1-1 men håber selvfølgelig på sæsonens anden hjemmesejr af to mulige. Kom så OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Gode betragtninger, den er købt herfra

Håber thomasberg har fat i kraven på keskinen i forhold til at få noget slutprodukt. Aflevér i stedet for den sidste dribling.
                      Og så synes jeg han har set endog meget træt ud efter 70 min.

Comment

Ingen arp i truppen, dog er grot med..

Comment

Gud hvor jeg håber vi først angriber mod RMN i 2. halvleg i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg ser Ytter som klar CB, der også kan gøre sig som back. Han er enormt dygtig teknisk (jeg så nogle træningspas i sidste uge, hvor det virkelig skinnede igennem), og han spiller meget mere som en spillende CB end en back.

AS skal i hvert fald ikke spille højre kant igen. Han er venstre back, og så så får man AS på godt og på ondt dér.
                            Jeg ser også en Yttergaard som løser sine defensive pligter og aflevere boldene fint fra venstre back, men han kommer stort set ikke i nogen offensive løb på ydersiden af vores kant og den dynamik skal vi have med i en kamp vi skal frem og vinde. Derfor giver det mening at få adam ned, selvom han ikke er nogen stjerne i sit indlægsspil, så kommer han i løb fremad banen og har en fart, som man som modstander skal være på vagt for.
                            Yttergaard kunne jeg godt tænke mig at se inde vdd siden af Gomez. Jeg tror hana rolighed og rutine kunme matche hans duelstyrke og fysik rigtig godt. Askou skal i hvert fald føle ånden i nakken, hvis ikke hans præsterer bedre end i Silkeborg sidst, hvor han var klart svageste led ift. Gomez

Comment

Jeg tænker der bliver god brug for både Askous og Gomez'fysik og duelstyrke i dag med den store englænder, Kelvin Ehibhatiomhan som ACH har hentet i Reading.
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Enig ..
                                ……………….Myhra
                                ……..Askou. Gomez. Yttergård.
                                McCoy…..…Ismahila……….Adam
                                ………..Falk………….Bonde.
                                ………… Ganaus… Topi..
                                Thomasberg med wingbacks? Har han nogensinde gjort det? Er han ikke die hard 4 i bagkæden-mand.

Comment

Working...
                                X