Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Odense Boldklub - Alliance Club Horsens, 16. aug. 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt: Odense Boldklub - Alliance Club Horsens, 16. aug. 2026

Så skal vi til det igen. Det må siges at være noget nær en afgørende kamp for top-seks chancerne. Og især for det mentale helbred herinde på forum :)

Det bliver spændende med opstillingen. Starter vi med Adam Sørensen på højre kant igen? Bytter han med Keskinen?
    Eller starter enten Legolas i angrebet eller Magnus Andersen på kanten?

Jeg gætter på:

Myhra
    McCoy, Askou, Gomez, Jenssen
    Falk, Ouedraogo
    Bonde
    Keskinen, Ganaus, Sørensen

Jeg håber dog på, at Tomasberg ryster posen lidt. Ganaus har ikke været imponerende alene på toppen de sidste par kampe.
    Og så håber jeg, at Falk er lidt mere fit på søndag.

Er der nogen, der har set træning i løbet af ugen, som kan berette om truppens tilstand?​

Hvordan ryster man en pose, som ikke eksisterer? Der er jo intet, han kan gøre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Adam Sørensen til fordel for Krølle. Juul-Sandberg til fordel for Bonde.

Alternativt bytter man rundt på Keskinen og Ganuas.

Adam Sørensen og Keskinen bytter sider.

Comment

Mon ikke de nye starter inde?

Comment

Som bjerghest skriver.

Man kan også spille med fem i bagkæden - McCoy, Askou, Gomez, Jenssen, Sørensen - da det er her, man har flest og bedst spillere til rådighed. Så kan McCoy og Sørensen bruges som wingbacks, hvilket jeg tror vil klæde dem begge ret godt.

Comment

En MUST WIN!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Working...
            X