Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fint at vi ser Adam S’ præstationer SÅ forskelligt… Thomasberg bruger ham jo også… om det så er for at demonstrere at han VIRKELIG mangler DEN venstrefodede højre kant, eller fordi han MENER projektet, det ved kun Thomasberg.

Jeg ville da ønske, at Adam S lykkes, for OB kunne i den grad bruge en hurtig venstre back… ser det DESVÆRRE bare ikke ske…

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
      Fint at vi ser Adam S’ præstationer SÅ forskelligt… Thomasberg bruger ham jo også… om det så er for at demonstrere at han VIRKELIG mangler DEN venstrefodede højre kant, eller fordi han MENER projektet, det ved kun Thomasberg.

Jeg ville da ønske, at Adam S lykkes, for OB kunne i den grad bruge en hurtig venstre back… ser det DESVÆRRE bare ikke ske…
      Det er io et meget nyt projekt, som kræver tilvænning. Han er ikke begunstiget af som McCoy at kunne sparke med begge ben. Derfor kræver det lidt ekstra tilvænning at spille fejlvendt.
      Når det er sagt tror jeg så heller ikke Thomasberg for alvor tror på Adam som en stjernekant på vores højreside.
      Jeg er overbevist om vi kigger på noget dertil, særligt nu hvor Niemiec er gået helt i stykker

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-mod-silkeborg
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg

Vi kan jo spekulere i, hvorfor Thomasberg ønsker at bruge Adam Sørensen på kanten, faktum er, at han startede inde i Superligaen og blev vurderet god nok til det.

Jeg er klar over, at Adam Sørensen bliver afskrevet. Mit håb er, at man reelt vurderer Adam Sørensen uden det der prædikat som folk har lagt ned over ham som fejlkøb. Hans karakterer i SFÅ's karakterbog i Klubhuset er jo et glimrende eksempel på, hvordan folk ser ham, mere end hvordan han reelt spillede. Særligt Viborg-kampen bliver han godt nok hakket uretfærdigt meget ned for.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Vi kan jo spekulere i, hvorfor Thomasberg ønsker at bruge Adam Sørensen på kanten, faktum er, at han startede inde i Superligaen og blev vurderet god nok til det.

Jeg er klar over, at Adam Sørensen bliver afskrevet. Mit håb er, at man reelt vurderer Adam Sørensen uden det der prædikat som folk har lagt ned over ham som fejlkøb. Hans karakterer i SFÅ's karakterbog i Klubhuset er jo et glimrende eksempel på, hvordan folk ser ham, mere end hvordan han reelt spillede. Særligt Viborg-kampen bliver han godt nok hakket uretfærdigt meget ned for.
            Enig. Han får meget flak. Han har nogle klare spidskompetencer og også nogle ret klare mangler. Lige nu spiller han selvfølgelig kant pga. mangel af bedre, og det er nok åbenlyst at såfremt OB skal vinde medaljer igen, bliver det nok ikke med en omskolet venstre back som højre kant. Omvendt skal man bare se på Divkovic i Brøndby, at omskoling midt i 20'erne med succes er muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Enig. Han får meget flak. Han har nogle klare spidskompetencer og også nogle ret klare mangler. Lige nu spiller han selvfølgelig kant pga. mangel af bedre, og det er nok åbenlyst at såfremt OB skal vinde medaljer igen, bliver det nok ikke med en omskolet venstre back som højre kant. Omvendt skal man bare se på Divkovic i Brøndby, at omskoling midt i 20'erne med succes er muligt.
              Vi kan jo håbe på TT kan hive lidt ekstra procenter ud af ham, det er jeg lidt fortrøstningsfuld i forhold til, men tænker han vil være bedre på venstre kant, nu Keskinen kan sparke med begge ben.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                FS har i dag en artikel om Gomez om at han har tilbragt sommeren i Odense med at træne sammen med u19 4 gange om ugen, og følge et løbeprogram så han er mere fit end han har været i længere tid hvor han har kæmpet med en fiberskade i låret, og lidt senere en lægskade så han reelt set har været skadet i 6 mdr. Han mener selv han mangler det sidste inden han er tilbage på sit bedste niveau. Han har ikke været i Gambia i denne sommer, og vil kun rejse hvis landstræneren kalder på ham.
                Overvinderkultur
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg synes han har nogle helt klare spidskompetencer og mangler ikke at lægge meget på før det bliver genialt i stedet for galt. Han er super god til at presse og presse igennem og når det går galt er det oftest fordi han får gjort det uafstemt. Han har også en rigtig fin acceleration og topfart. Lidt bedre teknik og overblik, og så er han ret giftig.

Comment

Jeg tror han spiller ham på kanten af to årsager:
                    a) Han stoler (med rette) kke på hans defensive evner
                    b) Han har faktisk en god speed og en OK indlægsfod. Så hvis han tør udfordre er det fint - jeg forstår dog ikke at han spiller med ham i højre side, for han kan faktisk ikke lave et skarpt cut med højre ben i høj fart, fordi han er så et-benet. Men lad os se. Jeg så ham hellere i venstre side, hvor han kanudfordre åp ydersiden og komme til indlæg med det eneste ben der virker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Jeg synes han har nogle helt klare spidskompetencer og mangler ikke at lægge meget på før det bliver genialt i stedet for galt. Han er super god til at presse og presse igennem og når det går galt er det oftest fordi han får gjort det uafstemt. Han har også en rigtig fin acceleration og topfart. Lidt bedre teknik og overblik, og så er han ret giftig.
                      Han buser dog for tit for hårdt på i sit pres, så han er nem et runde.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg tror han spiller ham på kanten af to årsager:
                        a) Han stoler (med rette) kke på hans defensive evner
                        b) Han har faktisk en god speed og en OK indlægsfod. Så hvis han tør udfordre er det fint - jeg forstår dog ikke at han spiller med ham i højre side, for han kan faktisk ikke lave et skarpt cut med højre ben i høj fart, fordi han er så et-benet. Men lad os se. Jeg så ham hellere i venstre side, hvor han kanudfordre åp ydersiden og komme til indlæg med det eneste ben der virker.
                        jeg tror han spiller ham primært i mangel af bedre.

Men han har trods alt noget erfaring så derfor står han endnu foran Andersen i køen.

I samme øjeblik der er ved at være styr på skadessituationen så ryger Adam tilbage på bænken og kommer til at agere indskifter.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror han spiller ham primært i mangel af bedre.

Men han har trods alt noget erfaring så derfor står han endnu foran Andersen i køen.

I samme øjeblik der er ved at være styr på skadessituationen så ryger Adam tilbage på bænken og kommer til at agere indskifter.
                          Det må vi håbe. Men mit svar gik også på, hvorfor TT ikke spiller ham på backen i en 4-back-kæde.

Comment

Adam er en virkelig god trupspiller, og vi er heldige at have ham.
                            Han knokler, løber og arbejder non-stop for holdet.

Han har mange evner, som man traditionelt kunne forbinde med gode dyder for vores klub.
                            han bliver næppe vores næste store salg, men som sagt en god, arbejdsom trupspiller.

Han fortjener ikke alt det negative der siges og skrives

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Adam er en virkelig god trupspiller, og vi er heldige at have ham.
                              Han knokler, løber og arbejder non-stop for holdet.

Han har mange evner, som man traditionelt kunne forbinde med gode dyder for vores klub.
                              han bliver næppe vores næste store salg, men som sagt en god, arbejdsom trupspiller.

Han fortjener ikke alt det negative der siges og skrives
                              det samme kunne siges om Grubbe.

Tror de fleste syntes Adam virker som en fin fyr - arbejder for det. Men han er ikke god nok som starter.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det samme kunne siges om Grubbe.

Tror de fleste syntes Adam virker som en fin fyr - arbejder for det. Men han er ikke god nok som starter.
                                Det får vi at se, træneren vælger ham

Comment

Working...
                                X