Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt SIF-OB

Med skader til Jona og Fiete også begynder det at stramme til igen. Så mon ikke mandag ser sådan her ud

Myhra
    McCoy Julius Gomez Yttergård
    Adam Ouedraogo Bonde Keskinen
    Falk
    Ganaus

Der skal virkeligt noget ind!

Falk har ikke tempoet til at begå så så langt fremme længere, og jeg tror slet ikke, det er en overvejelse.

Krølle på kanten og Keskinen på toppen?

Eller kan man være tvunget til at kyle en nu slank Grot ind fra start?
    Last edited by Jungledyret; i går, 12:22.

Comment

Er det sikkert at Fiete er ude?

Der er trods alt et par dage endnu til mandag.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Med skader til Jona og Fiete også begynder det at stramme til igen. Så mon ikke mandag ser sådan her ud

Myhra
        McCoy Julius Gomez Yttergård
        Adam Ouedraogo Bonde Keskinen
        Falk
        Ganaus
        Tør ikke tænke på bænken. Det kan blive ultratyndt der.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Falk har ikke tempoet til at begå så så langt fremme længere, og jeg tror slet ikke, det er en overvejelse.

Er bestemt også en mulighed. Ville bare gerne have gemt ham til at han skal ind mod nogle trætte modstandere

Og er det overhovedet klogt at smide Falk på kunst efter hans pause?

Comment

Er bestemt også en mulighed. Ville bare gerne have gemt ham til at han skal ind mod nogle trætte modstandere

Og er det overhovedet klogt at smide Falk på kunst efter hans pause?
            Enig mht Falk. Mener man bør sparre ham mest muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg ville også rykke Keskinen frem og spille med Adam og Krølle på hver sin kant med McCoy og Yttergaard bag sig.

Hvis knæ tager mindst skade af kunstgræsset, Bondes eller Falk's? De to skal nok så vidt muligt dele spilletiden.

Et andet alternativ er Legolas. Det skal vel være i særtilfælde som her, hvor vi med to skader i offensiven og en Grot som ikke kan være på mere end max 75% at vores unge skal have chancen?

Det er for tyndt, og er det alvorligt med Jona, så bør forstærkninger til offensiven få topprioritet

Comment

Jeg tror Krølle starter inde. Tror ogås Falk starter.

Det lyder jo til han har været klar, men er blevet holdt tilbage

Tror faktisk mest på 4-3-3 med Falk, Bonde Ouedraogo på midten, Keskinen og Krølle på kanten, og så Ganaus på toppen

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                  Er det sikkert at Fiete er ude?

Der er trods alt et par dage endnu til mandag.
                  Efter det jeg hørte er der ikke meget optimisme.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg ville også rykke Keskinen frem og spille med Adam og Krølle på hver sin kant med McCoy og Yttergaard bag sig.

Hvis knæ tager mindst skade af kunstgræsset, Bondes eller Falk's? De to skal nok så vidt muligt dele spilletiden.

Et andet alternativ er Legolas. Det skal vel være i særtilfælde som her, hvor vi med to skader i offensiven og en Grot som ikke kan være på mere end max 75% at vores unge skal have chancen?

Det er for tyndt, og er det alvorligt med Jona, så bør forstærkninger til offensiven få topprioritet
                    Ser det på samme måde

Comment

Nogen, der ved om Grot vurderes til at være en mulig starter?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                        Jeg ved ingenting om det, men det tror jeg er usandsynligt med den lange pause han har haft. TT kan dog muligvis blive fristet til det med de skader der er pt.
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Han træner stadig kun med fyss og har ikke deltaget i en fællestræning i snart 4 måneder…..

Comment

Han træner stadig kun med fyss og har ikke deltaget i en fællestræning i snart 4 måneder…..
                            Jeg læste et sted han havde været med i nogle små øvelser idag

Comment

Som jeg forstår det er U19 afsted til en turnering nu her så det kan potentielt give store problemer at fylde bænken mandag mm de når hjem inden afgang

Vi har kun 15 markspillere klar da Amrani er afsted sammen med Lassen. Forudsætter at Fiete er ude.
                              Så med 2 målmænd mangler der 3 på bænken. Havde OB spillet søndag havde det været helt skidt. Men så havde man måske holdt de 2 unge hjemme.

Alt i alt skal de ikke høre noget hvis de nåede at hente en offensiv spiller ind der kunne træne med søndag

Comment

Working...
                              X