Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Betano Pokalen 2026/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

… kan forstå at OB leverede endnu et makværk af en fodbold kamp og har skrabet sig videre, dog til ingen verdens nytte, da de alligevel ryger ud, så snart vi møder et Superliga hold, uanset hvor i tabellen de ligger.

Godt jeg ikke har abonnement, så jeg er sluppet for at blive waterboardet i 90 min, plus det løse.

Tænk sig, at man lige pludselig ikke kan sætte noget sammen blot fordi man skifter træner… og nårh ja, system og formation.
    Gad vide hvordan AGF vandt mesterskabet…..

Det har faktisk været en befrielse, bare at kunne tage den på livescore.

Comment

Dejligt med to nye der går ind og laver dobbelt kasse og assists! Lækker bananpote
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Min hårpragt siger at han ikke var en succes, for jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har revet hår ud af hovedet på mig selv, i ren frustration over hans forsvarsspil
        Han er klart ikke god nok til det vi vil nu ihvertfald

Comment

Lyngby i forlænget mod FA2000. Vi må vel tage hvad vi kan få

Comment

Kæft en fin yderside der sidder på Keskinen. Og glimrende med en rigtig 9er i truppen igen.

Ellers er der ikke noget positivt. Fredericia var meget bedre på bolden. Jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har spillet med så lidt kvalitet, som det hold vi ser nu, og jeg kan overhovedet ikke se, hvad vi vil eller ikke vil.

Grot kan fint tage tilbage til Holland og selvtræne igen. Sikke en joke.

Comment

Havde ikke mulighed for at se kampen. Umiddelbart et par flotte kasser, og rigtig godt at få noget output på Keskinen som har vist han er en lovende kant, men indtil i dag har haft første mål eller assist til godt.
              Jeg er også vild med Holmstrøms Gert Müller mål til 2-0. Han ved hvor målet står, og forhåbentlig kan vi få ham i god form. Det kan blive brugbart, når forhåbentlig får noget struktur åå spillet, hvor begge kanter vil komme til en masse indlæg.

At spillet ikke sidder er jo ikke overraskende eftersom vi sparer et par mand, og vi så kampen forleden. Det skal blive bedre, og sejre er den bedste medicin.

Comment

Lodtrækning om lidt .

Gætter på Randers.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Lodtrækning om lidt .

Gætter på Randers.
                  Superliga klubberne kan vel ikke trække hinanden endnu :)

Comment

Vendsyssel møder Randers

Comment

Jamen… Vi fik Kolding.

Comment

Kolding - OB

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Superliga klubberne kan vel ikke trække hinanden endnu :)
                          Det vidste jeg ik
                          så vi fik Kolding
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

FCK og FCM havde noget mere lodtrækningsheld

Vil sige lige da de trak Vendsyssel der frygtede jeg sgu OB kom op af bowlen der.

Kolding noget kortere tur, de har ikke fået den bedste start - og så bliver det et gensyn med Manneh.

Kunne klart have været bedre, men omvendt også et hold vi skal kunne slå hvis man skal gøre sig nogen forhåbning om at komme langt.

Comment

Vi skal klart sætte ALT ind på pokalen i år !

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                FCK og FCM havde noget mere lodtrækningsheld

Vil sige lige da de trak Vendsyssel der frygtede jeg sgu OB kom op af bowlen der.

Kolding noget kortere tur, de har ikke fået den bedste start - og så bliver det et gensyn med Manneh.

Kunne klart have været bedre, men omvendt også et hold vi skal kunne slå hvis man skal gøre sig nogen forhåbning om at komme langt.
                                Det havde BiF så ikke. Kom Vejle!!!

Comment

Working...
                                X