Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Betano Pokalen 2026/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Videre....
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Godt resultat, men hvor spiller vi usammenhængende og meget af tiden helt uden plan.

Comment

Ja Tak! Slut

Sejr, avancement i pokalen - uden forlænget spilletid, 2 mål til Holmstrøm, 2 assists til Keskinen og det var vidst også det der var at sige positivt om den kamp.

Godt nok en del mangler i spillet stadig.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja

syntes det er fint man er omhyggelig - men det kan også blive en hæmsko.

Naturligvis skal man undgå en gentagelse af Tyler B.

Men de andre; Grot gjorde det fint i 1 div. men passer nok ikke ind. Bonde var god - til han blev skadet, Bürgy gjorde det vel også ok - i 1 div.

Troels tilgang - i hvertfald rent retorisk er meget binært; enten god eller dårlig. Og det er jo bare ikke tilfældet.

Therkildsen er jeg bestemt ikke en fan af - men man henter ham kvit og frit - bruges han som indskifter og trup spiller, så giver det mening. Skal han starte er det en anden sag.
          Vores tid i 1. division var jo lidt sjov, i forhold til at Troels kun ville hente spillere som var gode nok til Superligaen. Men dem vi så hentede, det er ikke fordi at nogle af dem har brændt banen af efter oprykningen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja

syntes det er fint man er omhyggelig - men det kan også blive en hæmsko.

Naturligvis skal man undgå en gentagelse af Tyler B.

Men de andre; Grot gjorde det fint i 1 div. men passer nok ikke ind. Bonde var god - til han blev skadet, Bürgy gjorde det vel også ok - i 1 div.

Troels tilgang - i hvertfald rent retorisk er meget binært; enten god eller dårlig. Og det er jo bare ikke tilfældet.

Therkildsen er jeg bestemt ikke en fan af - men man henter ham kvit og frit - bruges han som indskifter og trup spiller, så giver det mening. Skal han starte er det en anden sag.
            Kan vi ikke snart begynde at holde os nogenlunde til de enkelte trådes emne? Det er efterhånden trættende af skulle læse den samme smøre om Troels Bech og hans fortræffenligheder i alle tråde...

Comment

Vigtig sejr, hvor vi får vist noget kynisme i feltet. Der er stadig rigtig meget at arbejde med, men måske bliver det nemmere, hvis holdet får noget selvtillid.

Comment

Første halvleg var ikke prangende men o.k., men anden var en skuffende, ringe og kedelige affære.
                På positiv siden har at Keskinens kunne vise sig frem og bidrage. Og at Holmstrøm ved hvor målet står og at han kan også bruges fint som opspilstation.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Kan vi ikke snart begynde at holde os nogenlunde til de enkelte trådes emne? Det er efterhånden trættende af skulle læse den samme smøre om Troels Bech og hans fortræffenligheder i alle tråde...
                  debatten udvikler sig organisk, konsekvens af spillet på banen - det står dig frit for at deltage...eller lade være med at læse de indlæg

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vores tid i 1. division var jo lidt sjov, i forhold til at Troels kun ville hente spillere som var gode nok til Superligaen. Men dem vi så hentede, det er ikke fordi at nogle af dem har brændt banen af efter oprykningen
                    1œ divisions spillere

Comment

Falk tilfreds med at være videre, og med en skarp angriber. Tydeligvis utilfreds med kvaliteten af spillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Det er jo lidt svært, når han er fedtet ind i det hele

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Man kan måske også lægge Bürgy i den pulje. I hvert fald ikke en udpræget succes
                          Det synes jeg faktisk han var, set i lyset af hvor vi var da vi hentede ham. Han fik os op i superligaen og var med til at etablere os, foruden at vi også fik en lille transfersum for ham. Han gjorde præcis hvad han var købt ind til. Problemet ligger mere ved at man ikke erstatter ham med noget fra en højere hylde

Comment

Underkuede, usammenhængende, uinspireret, igen. Men videre.

Det er det eneste gode at sige.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
                              Det synes jeg faktisk han var, set i lyset af hvor vi var da vi hentede ham. Han fik os op i superligaen og var med til at etablere os, foruden at vi også fik en lille transfersum for ham. Han gjorde præcis hvad han var købt ind til. Problemet ligger mere ved at man ikke erstatter ham med noget fra en højere hylde
                              Min hårpragt siger at han ikke var en succes, for jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har revet hår ud af hovedet på mig selv, i ren frustration over hans forsvarsspil

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Skal vi nu også klage over det? Hvad synes de skal skrive som overskrift? Hvad kunne passe ind i din lille verden?
                                Mange ting passer ind i min lille verden jeg har bare set en tendens, ganske uvidenskabeligt underbygget, hvor man igennem de senere år har prøvet at tale snart sagt alt der sker i Ådalen op til noget ganske, ja, eventyrligt. Og realiteterne har ikke rigtigt fulgt med.

Men jeg er da glad nu. Vi er et trin videre i eventyret, så lad os endelig glæde os over det, og se, hvordan det sidenhen udvikler sig. God aften.

Comment

Working...
                                X