Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Betano Pokalen 2026/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Ja, Grot må videre
    Jeg kan ham ikke mere, kan jeg mærke

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg kan ham ikke mere, kan jeg mærke
      Hvorfor er han i OB? er han en af TBs 2 rigtige? eller hans 5 forkerte?

Comment

Gammelgaard ud - Therkildsen ind

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Hvorfor er han i OB? er han en af TBs 2 rigtige?
          sammen med Adam, Therkildsen...Bonde

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

sammen med Adam, Therkildsen...Bonde
            Man kan måske også lægge Bürgy i den pulje. I hvert fald ikke en udpræget succes

Comment

Bonde som angriber, Therkildsen som venstre kant

Comment

Man kan måske også lægge Bürgy i den pulje. I hvert fald ikke en udpræget succes
                Mange mente ellers, at vi havde et perfekt og stærkt vintervindue den gang

Comment

ja

syntes det er fint man er omhyggelig - men det kan også blive en hæmsko.

Naturligvis skal man undgå en gentagelse af Tyler B.

Men de andre; Grot gjorde det fint i 1 div. men passer nok ikke ind. Bonde var god - til han blev skadet, Bürgy gjorde det vel også ok - i 1 div.

Troels tilgang - i hvertfald rent retorisk er meget binært; enten god eller dårlig. Og det er jo bare ikke tilfældet.

Therkildsen er jeg bestemt ikke en fan af - men man henter ham kvit og frit - bruges han som indskifter og trup spiller, så giver det mening. Skal han starte er det en anden sag.

Comment

nuij - FCF tæt på udligning efter hjørne - heldigvis lige i hænderne på MH

Comment

Yttergård med ringe afslutning som Martin Hansen kan afværge til hjørnespark...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Alt er dumt. Hvorfor er der ikke noget spil på deres banehalvdel. Altså hvad er det vi prøver på??

Comment

To minutter tillæg

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Mange mente ellers, at vi havde et perfekt og stærkt vintervindue den gang
                            Folk er jo generelt altid lidt positive når det kommer til transfers. Men de seneste 15 år tror jeg vi har haft forsvindende få reelt “gode” transfervinduer

Comment

Pyha! Fedt vi er videre.

Comment

Slut. Vi er videre.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X