Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3 Thomas Thomasberg ny cheftræner - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Thomasberg ny cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Var positiv da OB ansatte AZ, han har også stået for en masse positivt, f.eks den fysiske træning, men ....

Zorniger kan være nok så dygtig en træner, men når man er så illoyal som han han helt tydeligt var og konfliktsøgende i forhold til sit eget bagland, så er det uprofessionelt

Godt for OB at man er kommet videre

Comment

Jeg synes, at gassen gik lidt for hurtigt ud af Zorniger-ballonen. Efter at have hørt interviewet fra SFÅ og set de sidste par kampe vi har spillet, er jeg endnu mere overbevist om, at Thomasberg er den rette træner til at få OB højere op i tabellen.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Jeg synes, at gassen gik lidt for hurtigt ud af Zorniger-ballonen. Efter at have hørt interviewet fra SFÅ og set de sidste par kampe vi har spillet, er jeg endnu mere overbevist om, at Thomasberg er den rette træner til at få OB højere op i tabellen.
        Enig .. og truppen står tydeligvis bag træneren .. det gjorde de tydeligvis ikke med Zorniger, og det undrer mig meget hvis ikke også han har kunne mærke det. Spillestilen har jo på ingen måde matchet det AZ gerne ville.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Zorniger var rigtig god til at pege på problemerne.... knap så god til at pege på løsningerne.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det havde TB vel også ret i den gang. NT har også senere sagt at AZ var den dygtigste træner der har været i klubben. Ved AZs afsked var begrundelsen accelererende samarbejdsvanskeligheder henover sommeren. Der nævnes noget med den interne kommunikation, brudte aftaler osv. Det forekommer mig at være helt legitime grunde til at afskedige selv en dygtig træner. "Alle nålene skal pege samme vej og vil den samme retning for at få den bedste mulighed for at få succes" noget lign. har vi vel også hørt TB sige.

tænker den også peger på ledelsen med de brudte løfter...de var tydeligvis ikke klar til at gøre det der skulle til - når man bragte en træner som Zorniger ind.

Og så skal det jo gå galt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Zorniger var rigtig god til at pege på problemerne.... knap så god til at pege på løsningerne.
              det ved vi vel ret beset ikke.

Tænker en del af problemet har været at man ikke var villig til at løse problemerne (så hurtigt som Zorniger nok forventede)

Tænker en stor del af problemerne kan løses - hvis ellers man er villig til at betale.

De har ikke været godt nok afstemt ifht forventningerne til hinanden.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker den også peger på ledelsen med de brudte løfter...de var tydeligvis ikke klar til at gøre det der skulle til - når man bragte en træner som Zorniger ind.

Og så skal det jo gå galt.
                Det ved vi vel ret beset heller ikke noget om så lang tid AZ ikke har udtalt sig efterfølgende

Believe OB

Comment

Det ved vi vel ret beset heller ikke noget om så lang tid AZ ikke har udtalt sig efterfølgende
                  næ - Zorniger får vel stadig sin hyrer, så ingen grund til at udtale sig.

Meeeen mon dog ikke den stigende utilfredshed fra hans side handlede om brudte løfter? Manglende forstærkninger til en trup, som han fik at vide skulle spille til top 6...

Men nej vi ved det ikke - og kommer vi næppe heller til.

Comment

næ - Zorniger får vel stadig sin hyrer, så ingen grund til at udtale sig.

Meeeen mon dog ikke den stigende utilfredshed fra hans side handlede om brudte løfter? Manglende forstærkninger til en trup, som han fik at vide skulle spille til top 6...

Men nej vi ved det ikke - og kommer vi næppe heller til.
                    Det er du jo fri ti at antage, eller gætte på.
                    Believe OB

Comment

Det er du jo fri ti at antage, eller gætte på.
                      har du virkeligt SÅ stor tiltro til OB ledelsen at du bare antager at alle problemer kom fra Zorniger side?

Godt nok vildt.

Comment

har du virkeligt SÅ stor tiltro til OB ledelsen at du bare antager at alle problemer kom fra Zorniger side?

Godt nok vildt.
                        Det er faktisk fuldstændig fløjtende ligegyldigt hvem der er træner i OB så længe ledelsen er den samme.

Den bi kommer ikke til at flyve så længe TB/NT skal lære den at blafre med vingerne.

Comment

Træls debat - OB har den ledelse som man nu engang har, det er ejeren der bestemmer, hvis man er utilfreds er man velkommen til at købe hele butikken, hvis man kan og hvis man ellers må få lov til det

Ellers må man gøre som Mette siger, lev med det

(er ikke Mette fan ...)

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                            Træls debat - OB har den ledelse som man nu engang har, det er ejeren der bestemmer, hvis man er utilfreds er man velkommen til at købe hele butikken, hvis man kan og hvis man ellers må få lov til det

Ellers må man gøre som Mette siger, lev med det

(er ikke Mette fan ...)
                            well hvis du synes det er en træls debat står det dig jo frit for at springe den over kan Det kan godt være det er ejeren der bestemmer, til gengæld er det stadig et debat forum, i et demokrati med ytringsfrihed …lev med det….
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                            2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

well hvis du synes det er en træls debat står det dig jo frit for at springe den over kan Det kan godt være det er ejeren der bestemmer, til gengæld er det stadig et debat forum, i et demokrati med ytringsfrihed …lev med det….
                              Så absolut, det har du ret i

Jeg har bestemt ikke en forventning om at alle vil være enig med mig, det er et frit land og alle har ret til deres egen mening

Håber dog at der kommer mange andre interessante debatter end at ledelsen er dum eller at det er for dårligt at der ikke bruges mange flere penge i klubben, for som jeg ser det så kan vi menige fans ikke gøre så meget ved det

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Så absolut, det har du ret i

Jeg har bestemt ikke en forventning om at alle vil være enig med mig, det er et frit land og alle har ret til deres egen mening

Håber dog at der kommer mange andre interessante debatter end at ledelsen er dum eller at det er for dårligt at der ikke bruges mange flere penge i klubben, for som jeg ser det så kan vi menige fans ikke gøre så meget ved det
                                Handler jo ikke om at ledelsen er "dum".

Men man hyrer en træner der skulle bryde gennem glasloftet (mener det var sådan Troels formulerede det) men man er ikke villige til at gøre det der skal til - så er man da, nå ja dum.

Fyringen af Zorniger var sådan set det eneste fornuftige i hele den her sag - det kunne tydeligvis ikke fortsætte.

Men at ansætte ham til at begynde med, vedvidende hvilke krav han stiller til en organisation - det var dumt. Og at man så trækker den helt til den nye sæson starter, før man fyrer ham - det var fandme også dumt.

Jeg håber der kommer noget ro på nu, at man har fundet etbedre match med Thomasberg, at han kan udvikle holdet stille og roligt (det matcher åbenbart bedre Thorborgs ambitioner med sådan et tempo) så må vi se om det er nok til at indhente nogle af holdende foran os, eller holde andre bag os...og det er jeg ikke så sikker på. Der bliver trykket på speederen i de andre klubber.

Comment

Working...
                                X