Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SDJ
Collapse
X
-
Jeg har selv opgivet, at Gomez kan være en løsning på længere sigt i OB. Det skal han levere en hel del flere gode præstationer for at ændre på.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Mit fokus var ikke på Yttergård men Gomez .. når man tænker på hvor man har ønsket ham hen de sidste sæsoner .. men det er jo fint .. en mindre der tidligere er købt og ikke kan bruges ..
Men han så ret skarp ud i Viborg og i SFÅ sagde de, at meldingerne på Gomez denne opstart har været, at han har selvtrænet hele sommeren og er mødt op og lignet en, der er klar til at ændre på hans situation.
- Likes 1
Comment
-
Du kikker op, og jeg kikker ned. Uden 3 forstærkninger kan vi rykke ned.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægVi SKAL vinde i dag. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så nervøs før en tur på stadion. To nederlag til to forventede bund 6 hold og top 6 synes væk
Jeg ser på ingen måde dette hold i top 6 med nuværende trup.
- Likes 2
Comment
-
Alle kampe er altid 1000 vigtig, og OB skal vinde alt det de deltager i, men det der er næsten for useriøst.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægVi SKAL vinde i dag. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så nervøs før en tur på stadion. To nederlag til to forventede bund 6 hold og top 6 synes væk
I sæsonen 2000/2001 vandt FCK ligaen efter kun at have tilspillet sig 4 point i de første 5 kampe. AaB vandt i 07/08 Superligaen efter kun at have 5 point i de første 5 kampe, og lidt nyligere blev FCK mestre i 22/23-sæsonen, men havde altså kun 6 point i de første 5 kampe. Og AGF havde i sidste sæson 2 point efter de første 3 kampe, deres hold så gammelt og slidt ud og alle tænkte "puha, det kan blive et hårdt år for gymnasterne", så vandt de så bare lige de 9 efterfølgende kampe, herunder på udebane i Parken og i Odense.
OB bliver sgu nok ikke mestre i år, men hvis vi taber på hjemmebane til Sønderjyske, så er der stadig 30 kampe, der skal spilles.
Vi kan ikke sige en fløjtende forbandet fis om 26/27-sæsonen baseret på de to første kampe.
Men derfor står man jo alligevel på stadion og hepper.
- Likes 2
Comment
-
Der er også langt fra nedrykning til top6.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Du kikker op, og jeg kikker ned. Uden 3 forstærkninger kan vi rykke ned.
Jeg ser på ingen måde dette hold i top 6 med nuværende trup.
Med det nuværende hold er det klassisk nr. 8."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Var der under Michelsen, vi tabte de første 4-5 kampe, og endte med at blive nummer 3?Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Alle kampe er altid 1000 vigtig, og OB skal vinde alt det de deltager i, men det der er næsten for useriøst.
I sæsonen 2000/2001 vandt FCK ligaen efter kun at have tilspillet sig 4 point i de første 5 kampe. AaB vandt i 07/08 Superligaen efter kun at have 5 point i de første 5 kampe, og lidt nyligere blev FCK mestre i 22/23-sæsonen, men havde altså kun 6 point i de første 5 kampe. Og AGF havde i sidste sæson 2 point efter de første 3 kampe, deres hold så gammelt og slidt ud og alle tænkte "puha, det kan blive et hårdt år for gymnasterne", så vandt de så bare lige de 9 efterfølgende kampe, herunder på udebane i Parken og i Odense.
OB bliver sgu nok ikke mestre i år, men hvis vi taber på hjemmebane til Sønderjyske, så er der stadig 30 kampe, der skal spilles.
Vi kan ikke sige en fløjtende forbandet fis om 26/27-sæsonen baseret på de to første kampe.
Men derfor står man jo alligevel på stadion og hepper.
Det var så også en sæson, hvor vi havde en ukarakteristisk god forårssæson. Det føler jeg er meget lidt OB'sk, så det kan måske ikke forvente igen.
Comment
-
Jeg tror faktisk vi starter med Adam på venstre kant, så han har måske ikke gjort det så ringe alligevel.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Vildt med Gomez og Adam …
Gomez må virkelig have spillet sig op når han skubber en nykøbt spiller ud på anden position og Adam må virkelig ikke gøre det godt ..
Håber ikke at det er fordi TT husker Gomez som god ..
Comment
-
Og her viser det sig, hvor tynd truppen er. Vi har jo et par spillere, der har hang til skader, og som jeg ser det - med ny træner og nye positioner til visse spillere, fx Arp som gammeldags hængende angriber (hvilket jeg er stor fan af) - så skal vi have én til forsvaret og så en god all round-type til midtbanen. Det må og skal være realistisk. Men jeg tvivler.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægAnssi er ikke i truppen, Falk er med som forventet.
Med vores flyvende hollænder, hvis ryg mirakuløst er helet, og ovenstående in mente, så synes jeg, vi ser fine ud helt foran.
Comment
-
Dejligt han viser overvinderkultur!Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg har selv opgivet, at Gomez kan være en løsning på længere sigt i OB. Det skal han levere en hel del flere gode præstationer for at ændre på.
Men han så ret skarp ud i Viborg og i SFÅ sagde de, at meldingerne på Gomez denne opstart har været, at han har selvtrænet hele sommeren og er mødt op og lignet en, der er klar til at ændre på hans situation.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jo vi taber åbningskampen mod Vendsyssel, og så får vi først den første sejr i runde 7, indtil da havde vi 2 point i de første 6 runder af Superligaen.Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Var der under Michelsen, vi tabte de første 4-5 kampe, og endte med at blive nummer 3?
Det var så også en sæson, hvor vi havde en ukarakteristisk god forårssæson. Det føler jeg er meget lidt OB'sk, så det kan måske ikke forvente igen.
Hvilket jo igen beviser, at det er totalt ligegyldigt, at sidde på Forum og fremskrive et eller to resultater til en hel sæson, mens man laver dommedagsprofetier og skriver nekrologer.
Ellers kan man jo bare spørge AGF om man kan være bagud med tage til Polen med et 1-4 nederlag på hjemmebane og så stadig gå videre i Champions League.
I fodbold er det ALDRIG overstået indtil noget er et matematisk faktum. Man skal bare tro, tro, tro på sagen som sådan.
- Likes 5
Comment
-
Grot er heller ikke i truppen, så nok dog den skade har været så imaginær, som en del herinde mener, den er? (Hvor den historie helt præcist stammer fra, kan jeg heller ikke helt gennemskue, måske bare endnu et halvt rygte, der er blevet til forumsandhed?)Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Og her viser det sig, hvor tynd truppen er. Vi har jo et par spillere, der har hang til skader, og som jeg ser det - med ny træner og nye positioner til visse spillere, fx Arp som gammeldags hængende angriber (hvilket jeg er stor fan af) - så skal vi have én til forsvaret og så en god all round-type til midtbanen. Det må og skal være realistisk. Men jeg tvivler.
Med vores flyvende hollænder, hvis ryg mirakuløst er helet, og ovenstående in mente, så synes jeg, vi ser fine ud helt foran.
Men ja, truppen er selvsagt ikke den bredeste, men tænker da stadig 2-3 tilføjelser i løbet af vinduet er sandsynligt. Kunne Mathias Greve for øvrigt være bud på sådan en all round-type til midtbanen? Ham har Thomasberg da i hvert fald tidligere været glad for.
Comment
Comment