Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi lukker et enkelt mål ind i Viborg, det er ingen skandale. Den hænger altså mere på offensiven den her, meget mere end på Peter Terkildsen, Troels Bech, etc

Comment

Det er ikke nu pointene er så vigtige. Det er jo på den lange bane de tæller.

Men derfor må vores unikum af en sportsdirektør gerne hente nogle forstærkninger.
      Gerne ca 4

Tænker han kun finder 1.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        OB brænder store chancer, Genaus løber meget men til ingen verdens nytte, han skuffer idag.men med den optakt vi havde til kampen og med skader på vigtige spillere er det vel forventligt vi taber, men pi pis. Håber Falk og Suhonen og Julius bliver klar til næste kamp.
        enig.

Og så skal TB altså have fundet et par nye spillere inden da.

Comment

Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
          Vi kommer af med Gustav grubbe for at få en endnu værre en i Peter therkildsen
          det så komisk
          Jeg synes du er hård ved Therkildsen. SÅ skidt var det ikke. Bevares, jeg håber ikke han starter 25 kampe i den her sæson, men han faldt ikke fuldstændig igennem

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Udover ved Viborgs mål (som ikke kun var hans skyld), så spillede Gomez da en fremragende kamp ellers?

Bonde skal vidst kun være nødreserve.. Så må enten Juul, Friis eller Lassen stå foran ham.

Keskinen er rigtig god. Ham og Arp finder også hinanden rigtig godt.

Ganaus og Niemic var ret væk i dag. Lad os håbe de kan komme efter det.
            syntes Gomez gør det fint - ja han er involveret i målet, men de andre i forsvaret må jo også gerne byde ind i den situation.

Bonde skal på ingen måde være andet end indskifter, og det giver sig selv så snart Falk og Suhonen er klar. Og skulle vi finde en midtbane mand mere - så gjorde det ikke noget. (Hvor længe sidder Martin ude?)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Der så vi Yttergaard snegle sig afsted. Kæft han har ingen fart.
              Jah eller... Han var omtrent lige så langsom som McCoy .

Comment

Nå, det var vist det. Sløv afslutning på en ellers fin kamp. Det var tydeligt at se at kræfterne var sluppet op ved minut 70 og det store pres for udligningen kom jo aldrig. Arp dagens bedste, Keskinen meget lovende indtil han skal afslutte, Gomez udmærket. Gansus helt usynlig, Therkildsen starter elendigt, men spiller sig op til et fint niveau, især offensivt. Bonde spillede en meget svag 2. halvleg. Det skulle ikke undre mig hvis det er et spørgsmål om at han var løbet tør for benzin. Han har i forvejen ikke fysikken eller adrætheden til at spille central midt for os. Det her gik dog meget bedre end frygtet. En ekstra angriber a la Grot, en forsvarsgeneral (meget gerne en der kan komplementere Gomez) og en dynamisk central midt er alt hvad vi har brug for at kunne konkurrere om top-6. Den her kamp er slut, men Troels Bechs kamp på kontoret fortsætter, og forhåbentligt intensiveret.

Comment

… vi har så rigeligt med chancer til ihvertfald 1 mål, men dem formår vi ikke at udnytte, og så er det svært.

Det ligner et hold hold uden tro på tingene og blottet for selvtillid. Som om spillerne godt ved, at truppen er væsentligt svækket og i nuværende forfatning, ikke er i nærheden af top 6.

Modløs i de offensive aktioner, intet ansvar og alibi på alibi. De leder efter at sidemanden skal gøre det istedet for en selv.

Den eneste der var blottet for de takter, var den nye Finne, men han kender heller ikke til andet.

Viborg har ikke ret meget at komme med, og alligevel står vi med 0 point.

Der bliver en kamp for overlevelse, igen igen og igen.

Sælg nu den klub fra det forbandede OSE, så der tænkes fodbold hvert sekund fra ledelsen og hvordan man optimerer den klub.

Trænings faciliteter : Beskæmmende
                  Stadion : Beskæmmende
                  Budget : Beskæmmende

Hvorfor vil spillerne væk fra OB så hurtigt?, lige så snart de er blevet bare en lille smule gode.
                  Er der nogle i ledelsen, som har undret sig over det ?

Comment

Men derfor må vores unikum af en sportsdirektør gerne hente nogle forstærkninger.
                    Gerne ca 4

Tænker han kun finder 1.
                    altså så kan man godt glemme alt om top 6...

Zorniger stoler tydeligvis ikke nok på de unge midtbane folk, ellers havde han jo skiftet Bonde noget før. Så bredden skal øges for tempoet begyndte at gå ned efter 65-70 min.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

Jah eller... Han var omtrent lige så langsom som McCoy .
                      Jeg kunne så se i den langsomme gengivelse, at McCoy skar den største grimasse af udmattelse. Han havde jo spillet 85 minutter i modsætning til Jenssens 5

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Jeg kunne så se i den langsomme gengivelse, at McCoy skar den største grimasse af udmattelse. Han havde jo spillet 85 minutter i modsætning til Jenssens 5
                        Ja man kan jo altid forstærke en historie ved at gentage den nok gange

Comment

Bedste mand Keskinen.
                          Dårligste mand Troels Bech.
                          Udover TB havde Adam Sørensen to kæmpe chancer

Comment

Jeg forstår ikke helt den positivitet omkring Gomez. Han tager så mange unødvendige chancer, og hans tacklinger er ofte borderline røde.

For mig er han en tikkende karantæne.

Comment

Gerne ca 4

Tænker han kun finder 1.
                              Pointene er lige så vigtige nu, som i runde 22 og runde 32.
                              De point vi kommer bagefter vores konkurrenter med nu, kan nemt blive dyre senere. Der er ikke noget som helst historik der fortæller at OB kan sætte en stime sammen.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg synes du er hård ved Therkildsen. SÅ skidt var det ikke. Bevares, jeg håber ikke han starter 25 kampe i den her sæson, men han faldt ikke fuldstændig igennem
                                Enig. Han kom fint efter det i anden halvleg. At sammenligne ham med Grubbe er useriøst. Therkildsen er et fint andetvalg til McCoy på højreback

Comment

Working...
                                X