Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Enig og AZ har også i FS sagt at Gomez har gjort det godt i opstarten.
    +1, Gomez har gjort det rigtig godt.

Må være fristende at bytte Peter med Ulrik….

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Positivt overrasket!
      Hvis Troels kan få tilføjet 2-3 af de rigtige signings. Så kan det altså blive rigtig fint
      Jeg vil nok sige en 4-5, men ellers enig. Forsvaret skal styrkes og så håber jeg godt nok også man kigger på en angriber, vi mangler det opspilspunkt som Grot skulle være.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Fiete Arp gøre det godt i dag
        Ja, hidtil min MoM
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

+1, Gomez har gjort det rigtig godt.

Må være fristende at bytte Peter med Ulrik….
          tænker heller ikke Therkildsen ender med at få 90 min. på banen, det vil undre meget.

Spændende om Falk er klar nok til at spille 20 min., eller man vælger helt at spare ham.

Comment

Meget bedre end frygtet.
            Meget meget bedre

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Godkendt 1.halvleg

Man kan godt se hvor vi mangler forstærkninger.
              Så må vi håbe Troels skaffer dem

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, dog synes jeg at vi tit skal have lidt for mange chancer, før at vi får den første i kassen også set over hele sidste sæson.
                Skal have Fiete 2 meter længere frem ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Keskinen har skulle lidt i gang, men ellers ok fin 1. halveg af ham. Nogle stærke tilbageløb hvor han tager sprinten og sætter sig igennem. Dejligt at se!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                    Meget bedre end frygtet.
                    Meget meget bedre
                    Enig .. men kan de holde 45 min mere .. bænken kan blive afgørende ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Keskinen har skulle lidt i gang, men ellers ok fin 1. halveg af ham. Nogle stærke tilbageløb hvor han tager sprinten og sætter sig igennem. Dejligt at se!
                      Ja.Og han er virkelig hurtigt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Helt enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          fin første halvleg - god energi, OB starter og slutter godt, Viborg sad på det midten af halvlegen.

Gomez, McCoy, Ouedraogo og Arp er dem jeg syntes der skiller sig mest ud positivt.

Ganaus ser vi intet til. Niemiec er involveret i en del, men smider sig for let og for meget. Vores nye finne syntes jeg ikke har vist noget specielt endnu.

Therkildsen klart svageste indsats, er blevet lidt bedre efter han er rykket på backen, men han ser stadig langsom ud i tanke og handling.
                          Meget fin opsummering. Hvis vi kan blive ved med at holde nullet og få Falk og Jenssen ind inden alt for længe, så kan vi med lidt held endda snuppe en sejr hjem? Men jeg sælger den gerne for en uafgjort, selv på det her stadie.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

men ligger han tilbage som en konsekvens af, vi ikke har Falk med i dag?

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Meget fin opsummering. Hvis vi kan blive ved med at holde nullet og få Falk og Jenssen ind inden alt for længe, så kan vi med lidt held endda snuppe en sejr hjem? Men jeg sælger den gerne for en uafgjort, selv på det her stadie.
                              den tvivler jeg så meget på, har brændt på et par gange - bliver ikke ved med at gå. Så tænker vi skal score hvis vi skal have noget med hjem.

1 point er ok - men jeg vil have 3!

Comment

Bonde mangler godt nok også noget speed

Comment

Working...
                                X