Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

McCoy er vidst skubbet ind i centerforsvaret - Therkildsen ud på hb

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
      Muligvis mine fodboldkundskaber ikke rækker så langt som jeg selv troede, men jeg kan nu ikke se, forsvaret har været en katastrofe indtil videre...?
      Jeg synes også kun det er PT, synes han alt for tit mistimer ham indgreb. Synes også det ligner at ham og Mccoy byttede plads nu

Comment

Tror ikke jeg kan komme på en mere elendig signing end Peter Therkildsen... Jeg tænker jeg er helt tilbage til Magne Sturød eller sådan noget og han kostede i det mindste ikke rigtig ikke mål qua hans position. Det kommer Therkildsen til at gøre adskillige gange, hvis han skal spille.

Comment

OB startede fint - Viborg har så småt sat sig mere på opgøret

Comment

McCoy sejler da rundt.

Comment

Zorniger siger nu (pre-match) at sæsonens målsætning afhænger af hvordan truppen ser ud når transfervinduet lukker. Mere defensivt end TBs udtalelse inden sæsonstart.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                Zorniger siger nu (pre-match) at sæsonens målsætning afhænger af hvordan truppen ser ud når transfervinduet lukker. Mere defensivt end TBs udtalelse inden sæsonstart.
                han lægger pres på TB på den måde. Han kan jo godt se at den nuværende trup ikke er til at indfri de ambitioner. Hent bedre spiller Troels så skal jeg nok klare den

Comment

Godt forsvarsspil, McCoy!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Klasse tackling af McCoy mod Charlie Nouck.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

OB med omstilling - Adam skal bare lægge bolden ind til Bonde men kan ikke klare en ordenlig aflevering over 5 m....ender med en Viborg omstilling og hjørne

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                        Men det er da et korrekt svar .

Comment

Fiete tæt på at score med hjørnespark
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Håber Therkildsen bliver meget bedre meget snart. Ser ud til at back er en hedre position.Fint med Bonde tilbage

Comment

Arp med fin afslutning udefra.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Så kender vi Gomez ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X