Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp FCM-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Træningskamp FCM-OB

Sport Fyns bud på OB's startopstilling:

Martin Hansen - Marcus McCoy, Julius Berthel Askou, James Gomez, Adam Sørensen - Topi Keskinen, Jakob Bonde, Ishamila Ouédraogo, Fiete Arp - Jona Niemiec, Noah Ganaus.

Leif erfarer at FCM havde tilbudt OB at låne spillere så man kunne spille 3*45 min……
    Det sagde OB nej til

Comment

Det er så latterligt pinligt…

Comment

Det højeste nederlag man kunne tippe på app’en var 9-0 til fcm. Det er ligefør jeg er i tvivl om om det bud va nok…

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Det højeste nederlag man kunne tippe på app’en var 9-0 til fcm. Det er ligefør jeg er i tvivl om om det bud va nok…
          Bliver det ikke lidt for meget nu?

Fair at være kritisk, men man må også gerne være saglig.

Comment

Næh. Jeg anvender IKKE ironi. Men jeg er sgu ærligt talt lidt frustreret.

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Aaahrgh, nu vent lidt. Det lyder ja vi skulle helst trække os fra Superligaen. Så dårligt er holdet vi stiller op nu ikke. Defensiven mangler selvfølgeligt menig men vi har der til mindst McCoy og Askou som skulle også være startspiller i Superligaen. Der mangler i første linje den defensive styrmand vi venter på og en opgradering på vb.
              Ellers er største problem vel at vi aktuelt har ikke meget at skyde med fra bænken. Så hæderlige 60 minutter kan vi vel til mindst forvente. Og krydser fingre for at ingen bliver skadet
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Læs nu lige mit næste opslag igen. Jeg er vidst ikke den eneste der er lidt ude af fatning.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Leif erfarer at FCM havde tilbudt OB at låne spillere så man kunne spille 3*45 min……
                  Det sagde OB nej til
                  AZ må være rasende. Jeg er indtil videre uimponeret af AZ, men jeg har forsøgt at slå koldt vand i blodet. Sæson 2 måtte være den store eksamen.

Det har hele tiden været min tanke - og mit håb.

Men altså, man kan jo ikke gå til en eksamen, hvor halvdelen af tastaturet pludseligt er væk og skærmen i stykker.

Hvad tænker de dog på - NT og TB?

Comment

Det sagde OB nej til
                    Det er godt nok også lige en kniv der bliver drejet rundt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

AZ må være rasende. Jeg er indtil videre uimponeret af AZ, men jeg har forsøgt at slå koldt vand i blodet. Sæson 2 måtte være den store eksamen.

Det har hele tiden været min tanke - og mit håb.

Men altså, man kan jo ikke gå til en eksamen, hvor halvdelen af tastaturet pludseligt er væk og skærmen i stykker.

Hvad tænker de dog på - NT og TB?
                      Ingen kan jo beskylde de 2 for at være inkompetente. De har været i gamet i mange mange år.
                      Men det lyder til at man spiller højt spil og går efter en højere hylde hvor man konkurrerer med større klubber end os.
                      Samtidig med at man har en meget begrænset økonomi til transfers. Nu tjener vi nok 5-7 mill kr ekstra på Yaya og Jenner som bør gå direkte til at kunne købe for, oveni det han havde til rådighed i forvejen.
                      Det burde simpelthen være nok til 2 spillere med en hvis kvalitet i defensiven.

Så kan man altid se hvad man får for Askou sidst i vinduet hvis der er kommet ro på, så man kan handle lidt de sidste dage. Han bør kunne indbringe minimum 2 mill euro

Comment

Ingen kan jo beskylde de 2 for at være inkompetente. De har været i gamet i mange mange år.
                        Men det lyder til at man spiller højt spil og går efter en højere hylde hvor man konkurrerer med større klubber end os.
                        Samtidig med at man har en meget begrænset økonomi til transfers. Nu tjener vi nok 5-7 mill kr ekstra på Yaya og Jenner som bør gå direkte til at kunne købe for, oveni det han havde til rådighed i forvejen.
                        Det burde simpelthen være nok til 2 spillere med en hvis kvalitet i defensiven.

Så kan man altid se hvad man får for Askou sidst i vinduet hvis der er kommet ro på, så man kan handle lidt de sidste dage. Han bør kunne indbringe minimum 2 mill euro
                        Men 2 nye rykker ikke det her hold nok. Ikke med alle de afgange.

Hvis man vil spille det spil, de har gang i, så skal NT være villig til at punge ud.

Ellers er den ganske ansættelse af AZ + team uden mening.

Comment

Men 2 nye rykker ikke det her hold nok. Ikke med alle de afgange.

Hvis man vil spille det spil, de har gang i, så skal NT være villig til at punge ud.

Ellers er den ganske ansættelse af AZ + team uden mening.
                          Men det vil standse blødningen. Så længe vi bare får Falk og Anssi igang vil vi have angribere og midtbanespillere nok indtil sidst i vinduet hvor det åbenbart er nemmere at få kvalitet. Jeg siger ikke det er optimalt.
                          Men en god central forsvarsspiller og en venstreback ville give os 25 i truppen og 2 ude med længere skader.
                          Men de 2 skal også komme ASAP. Så vil jeg mene at vi har ro nok på til at bruge de sidste 5-6 uger på at optimere det sidste

For vi er enige om at der skal mere ind hvis vi skal tage et skridt op

Comment

Det er bare svært at foretage et gearskifte, mens man prøver at stoppe en blødning.

Jeg troede faktisk, vi prøvede at komme væk fra den tilgang, men det ser ikke sådan ud.

Comment

Det er bare svært at foretage et gearskifte, mens man prøver at stoppe en blødning.

Jeg troede faktisk, vi prøvede at komme væk fra den tilgang, men det ser ikke sådan ud.
                              Det er nok fordi vi fans generelt er utrolig kortsigtede, mens de arbejder mere langsigtet. Og så har vi bare en meget forsigtig sportschef, der sætter vildt mange krav til en spiller, der gør at udvalget bliver meget mindre.
                              Så et gearskifte kan vel godt komme med en god afslutning på vinduet selvom det virker lidt kaotisk nu. Det er vi simpelthen nød til at tro på

Comment

Working...
                              X