Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Siger alt.
    Med store bogstaver. Er det virkelig for meget forlangt at vi forlanger defensive spillere, der rent faktisk kan noget defensivt?

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jenner er højre back.
    Siger alt.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Keskinen som 10’er
    Lad os få et godt førstehånds indtryk af Keskinen.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Jenner er højre back.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Det er lige før, at de end ikke er gode nok som breddespillere. Og ikke kun ud fra ledelsens egen målsætning om top 6. Og dem skal vi så nok starte sæsonen med. Det er en total joke.

MvH ChrisOB
    Der bør stå 2 nye på bane 1 i Ådalen, på mandag. Ellers har du ret i det er en joke.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Keskinen som 10’er

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Man kunne næste foranlediges til at tro at Zorniger stiller med dét forsvar for at bevise en pointe overfor ledelsen.

MvH ChrisOB
    Han kan vel næsten ikke stille med andet?

Der skal - altså: s-k-a-l - profiler ind til det forsvar, ellers forbliver al snakken (igen, igen, igen ad infinitum) ved varm luft.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Det burde enhver kunne se, det gjorde jo voldsomt ondt i øjnene da jeg så startopstillingen, Sørensen , Therkelildsen og Gomez .. av , av , av .
    Det er lige før, at de end ikke er gode nok som breddespillere. Og ikke kun ud fra ledelsens egen målsætning om top 6. Og dem skal vi så nok starte sæsonen med. Det er en total joke.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Endnu en Ganaus direktør, ellers rigtig flot indlæg af Arp.

Og dermed pause.

Synes vi har set vores defensiv sejler, men vores offensiv har faktisk gjort det okay, vi har haft 3-4 rigtig gode chancer.

Arp, Juul & Kante synes jeg har været gode.

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Noah skylder 2 nu

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    McCoy forhindrer 3-0
    Man kunne næste foranlediges til at tro at Zorniger stiller med dét forsvar for at bevise en pointe overfor ledelsen.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Magge
    replied

Vi kan umuligt være de eneste, der kan se dét? For mig virker det stadig totalt uansvarligt at vores forsvar, igen, er i en tilstand af total forfald med 14 dage til sæsonstart. Det her virker som noget, vi har set alt for mange gange. Og jeg er pisse ligeglad med at vi formåede at få Keskinen. Der skal bruges moneter på dét forsvar, ellers er alt andet totalt ligegyldigt.

MvH ChrisOB
    Det burde enhver kunne se, det gjorde jo voldsomt ondt i øjnene da jeg så startopstillingen, Sørensen , Therkelildsen og Gomez .. av , av , av .

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Nu Ganaus med en direktør afbrænder for frit mål

Leave a comment:

• Magge
    replied
    McCoy forhindrer 3-0

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

enig , det er ent meget lavt antal han formår at forhindre.
    Generelt så navigerer han helt håbløst defensivt.
    Vi kan umuligt være de eneste, der kan se dét? For mig virker det stadig totalt uansvarligt at vores forsvar, igen, er i en tilstand af total forfald med 14 dage til sæsonstart. Det her virker som noget, vi har set alt for mange gange. Og jeg er pisse ligeglad med at vi formåede at få Keskinen. Der skal bruges moneter på dét forsvar, ellers er alt andet totalt ligegyldigt.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X