Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningen sæson 26/27
Collapse
X
-
Den kan du ikke regne med. SIF har stensikkert ikke et højere pointsnit. Tænker heller ikke SDR har.
-
Hvis man kan regne med denne liste , så viser den at vi ikke blot er overhalet af de 5 klubber i toppen af ligaen
Rangliste pointsnit siden 2011/12:- AGF – ca. 1,40
- Randers FC – ca. 1,35
- Viborg FF – ca. 1,34
- Silkeborg IF – ca. 1,30
- Sønderjyske – ca. 1,27
- OB – ca. 1,25
Last edited by Magge; 01-08-2026, 20:56.
Leave a comment:
-
Husker jeg forkert, eller havde Thomas Christensen ikke en dobbelt rolle i de 14 måneder det tog ledelsen at finde Poul Hansen ?Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlægHvem er den 6. sportschef? Poul Hansen, Jesper Hansen, Hemmingsen, Wesstrøm og Troels Bech?
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hvem er den 6. sportschef? Poul Hansen, Jesper Hansen, Hemmingsen, Wesstrøm og Troels Bech?
Leave a comment:
-
Jep , har rettet sportsdirektører til 6 . Fandt en fejl.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er det 2011-2026?
Men ja. Så fører vi da i et eller andet
Vi er stadig førende i begge discipliner, men måske mest stabile i forhold til intet at få ud af udskiftningerne.
Leave a comment:
-
Er det 2011-2026?Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ved ikke ok denne er 100% korrekt men lige hvad jeg kunne finde fra 2011
Trænere:OB 11 AaB 10 Brøndby IF 10 AGF 9 FC København 8 Viborg FF 8 Silkeborg IF 7 FC Midtjylland 7 Randers FC 6 FC Nordsjælland 5
Sportsdirektøre:1 OB 7 2 Brøndby IF 6 =2 AaB 6 4 AGF 5 =4 Viborg FF 5 =4 Randers FC 5 7 FC København 4 =7 FC Midtjylland 4 =7 Silkeborg IF 4 10 FC Nordsjælland 3
Men ja. Så fører vi da i et eller andet
Leave a comment:
-
Ved ikke ok denne er 100% korrekt men lige hvad jeg kunne finde fra 2011Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det er der helt sikkert også noget om. Nu har jeg ikke lige en statistik over hvor mange gange de andre klubber har skiftet i samme periode. Om det er over eller under middel. Nogle gange har jeg faktisk haft følelsen af at vi har holdt på en træner for længe. Bla Alm og Kent som eksempler.
Men det viser helt sikkert også noget manglende kompetence længere oppe i koncernen og en evig ændring i hvad man vil
Trænere:OB 11 AaB 10 Brøndby IF 10 AGF 9 FC København 8 Viborg FF 8 Silkeborg IF 7 FC Midtjylland 7 Randers FC 6 FC Nordsjælland 5
Sportsdirektøre:1 OB 6 2 Brøndby IF 6 =2 AaB 6 4 AGF 5 =4 Viborg FF 5 =4 Randers FC 5 7 FC København 4 =7 FC Midtjylland 4 =7 Silkeborg IF 4 10 FC Nordsjælland 3
Last edited by Magge; 01-08-2026, 19:17.
Leave a comment:
-
Ja det er der helt sikkert også noget om. Nu har jeg ikke lige en statistik over hvor mange gange de andre klubber har skiftet i samme periode. Om det er over eller under middel. Nogle gange har jeg faktisk haft følelsen af at vi har holdt på en træner for længe. Bla Alm og Kent som eksempler.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det kan sagtens have spillet ind, hvis man ikke er helt i balance med sig selv, så skal der nogle gange mindre til at vælte læsset. Hvis han samtidig har følt sine arbejdsbetingelser forringet, og tilliden til ledelsen mindsket, så kan der være kort afstand til udbrud som det i Viborg. Men ja det er spekulationer.
Fejlen ligger helt sikkert ikke kun på den ene side.
Men det er så også lykkedes ledelsen at fjerne fokus fra egne evner, og placere sorteper hos træner nummer 11 siden 2011.
Men det viser helt sikkert også noget manglende kompetence længere oppe i koncernen og en evig ændring i hvad man vil
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det kan sagtens have spillet ind, hvis man ikke er helt i balance med sig selv, så skal der nogle gange mindre til at vælte læsset. Hvis han samtidig har følt sine arbejdsbetingelser forringet, og tilliden til ledelsen mindsket, så kan der være kort afstand til udbrud som det i Viborg. Men ja det er spekulationer.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg kan ikke lade være med at få tanken om at AZ måske er inde i en livskrise. Måske den største han har haft. Men kan nok ikke se det før om nogle år.
Skilt, alene og uden sine små børn. Og i den sidste periode har han vist den værste side af sig selv. Overfor venner og fjender..
Havde han virkelig lysten til at være her til sidst? Har det at skulle forlade sine børn efter en lang sommer ferie skubbet ham ud over kanten?
Blev det sådan at nu smed han alle bånd på sig selv fordi han ikke havde noget at tabe? At han inderst inde helst bare ville fyres så han kunne rejse hjem med 2 års løn og prøve at finde en ro i livet tæt på sine børn. Og måske en kæreste som han jo offentligt har sagt at han var på udkig efter..
Det er jo bare en spekulation. Men den har naget i mig hele dagen. Jeg tror sgu at han fik det som han ville. Og havde brug for som menneske
Fejlen ligger helt sikkert ikke kun på den ene side.
Men det er så også lykkedes ledelsen at fjerne fokus fra egne evner, og placere sorteper hos træner nummer 11 siden 2011.
- Likes 5
Leave a comment:
-
dine spekulative indlæg har det med at være præsenteret som fakta.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Fordi det er meget spekulativ (men sympatisk tankegang).
Da jeg beskrev hele ansættelsen af TB (følelser/økonomi) blev jeg jo det sidste offer for inkvisitionen i Danmark !
fmprOBs indlæg er jo tydeligt spekulativt - en tanke.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Bu huOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Fordi det er meget spekulativ (men sympatisk tankegang).
Da jeg beskrev hele ansættelsen af TB (følelser/økonomi) blev jeg jo det sidste offer for inkvisitionen i Danmark !
Jeg har bare lavet et indlæg som måske sætter tingene i et andet perspektiv. Godt eller skidt
Så må folk jo mene om det hvad de vil. Fornærmede eller enige. Det kan jeg ikke tage mig af
- Likes 2
Leave a comment:
-
Forstår dit meget spekulative indlæg, men håber også du sletter det med det samme !Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg kan ikke lade være med at få tanken om at AZ måske er inde i en livskrise. Måske den største han har haft. Men kan nok ikke se det før om nogle år.
Skilt, alene og uden sine små børn. Og i den sidste periode har han vist den værste side af sig selv. Overfor venner og fjender..
Havde han virkelig lysten til at være her til sidst? Har det at skulle forlade sine børn efter en lang sommer ferie skubbet ham ud over kanten?
Blev det sådan at nu smed han alle bånd på sig selv fordi han ikke havde noget at tabe? At han inderst inde helst bare ville fyres så han kunne rejse hjem med 2 års løn og prøve at finde en ro i livet tæt på sine børn. Og måske en kæreste som han jo offentligt har sagt at han var på udkig efter..
Det er jo bare en spekulation. Men den har naget i mig hele dagen. Jeg tror sgu at han fik det som han ville. Og havde brug for som menneske
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: