Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Maxbeam
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis man lytter til SFÅ optakt vil du få et godt indblik i ugens træning
    Jo, det lytter jeg til. Men jeg synes meget ofte udsendelserne er lidt for lange og rodede, derfor får jeg ikke hørt dem færdig. Især kampgennemgangene - der jo varer længere end selve kampene.

Optakterne er en ok længde, og der er nogle gange træningssegment med. Men altså fire linjer herinde er noget hurtigere lige at følge med i. Så hvis du er til træningen er det fedt med et par linjer herinde.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg har også lagt mærke til ham i kampene, men hans indsats bliver overset da det ikke går så godt for OB for tiden, han er slet ikke så dårlig
    Han kom ind med større impact på venstrekanten end Keskinen imod Horsens. Generelt er hans energi og vimdermentalitet god at bringe fra bænken. Jeg tror ikke på ham som kontinuerlig starter, men han har noget power, fysik og vilje som jeg godt ser kan bruges fra bænken. Alene hans lange indkast er et stærkt våben i den fase af kampen.

Leave a comment:

• jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg synes godt nok også det var hurtigt, han blev dømt helt ude, både herinde og andre steder.
    Jeg har også lagt mærke til ham i kampene, men hans indsats bliver overset da det ikke går så godt for OB for tiden, han er slet ikke så dårlig

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Terkel er bedre til træning, end jeg måske lige havde troet. Jeg var der bare et kvarter, men han nåede faktisk at lave flere ret fine ting rent teknisk.

Altså, han er ikke starter, men han overraskede mig positivt.
    Jeg synes godt nok også det var hurtigt, han blev dømt helt ude, både herinde og andre steder.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Er der ikke en eller to, der har set træningen i denne uge og som kan skrive lidt om det?
    Hvis man lytter til SFÅ optakt vil du få et godt indblik i ugens træning

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied
    Er der ikke en eller to, der har set træningen i denne uge og som kan skrive lidt om det?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Terkel er bedre til træning, end jeg måske lige havde troet. Jeg var der bare et kvarter, men han nåede faktisk at lave flere ret fine ting rent teknisk.

Det var nøjagtigt samme oplevelse jeg havde af ham i lørdags. Der er håb endnu

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Lugter ikke af comeback til Arp søndag.
    jeg kan sagtens unde Krølle en startplads, men jeg forstår ikke, hvis ikke også han forsøger McCoy længere fremme, slm skadessituationen ser ud nu. Terkel virker rimelig fortrolig med sin højreback og McCoys fart, fysik og gennembrudskraft kan jeg sagtens se værdi i på midtbanen.

AS på venstre back synes jeg også giver mening. Yttergaard dækker pænt op, men er jo stopper og ikke back. I en kamp vi skal frem og vinde, så skal vi stille så offensivt op som muligt. Når vi så ikke rigtig nogle angribere har, kan vi da i det mindste undgå at stille med en stationær back.

Jeg er i øvrigt tilhænger af et forsøg på 3-5-2 slm tidligere omtalt herinde. Det giver mening som truppen står lige nu

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

jeg kan sagtens unde Krølle en startplads, men jeg forstår ikke, hvis ikke også han forsøger McCoy længere fremme, slm skadessituationen ser ud nu. Terkel virker rimelig fortrolig med sin højreback og McCoys fart, fysik og gennembrudskraft kan jeg sagtens se værdi i på midtbanen.

AS på venstre back synes jeg også giver mening. Yttergaard dækker pænt op, men er jo stopper og ikke back. I en kamp vi skal frem og vinde, så skal vi stille så offensivt op som muligt. Når vi så ikke rigtig nogle angribere har, kan vi da i det mindste undgå at stille med en stationær back.

Jeg er i øvrigt tilhænger af et forsøg på 3-5-2 slm tidligere omtalt herinde. Det giver mening som truppen står lige nu
    Hvis han ikke mærker noget til anklen i morgen og de evt kan tape den godt op er det bestemt ikke umuligt at han kan lave et indhop søndag. Grot er nok også tæt på med vores situation i mente til et 5-10 min indhop.
    Måske en ny spiller også kan nå at komme ind?(min kilde vidste intet om det der blev snakket om tidligere).
    Så ligner det da lidt

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Jeg var kort forbi tidligere. De prøvede AS på venstre back og Krølle på højre kant. Alt andet uændret. Grot spillede med for reserverne, Arp løb rundt om banen.

Absa var nede og kigge. Comeback og kort lejekontrakt, TB :)…….

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Jeg var kort forbi tidligere. De prøvede AS på venstre back og Krølle på højre kant. Alt andet uændret. Grot spillede med for reserverne, Arp løb rundt om banen.

Jeg kan godt lide formuleringen, når nu der rent faktisk er tale om en venstre back
    spøg til side,

Håber Magnus A får lov til at prøve højre kant fra start. Adam er ikke nogen succes der.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Der skal rodes lidt i værktøjskassen i de kommende træninger.

Punkt 1, må der absolut ikke komme flere skader. Er der nogle af de skadede der er i spil til næste kamp?

Jeg håber der arbejdes på et alternativ til højre kant, kunne man ikke prøve at bytte Keskinnen og Adam, han må da alt andet lige føle sig bedre tilpas i venstre side også på bekostning af at venstre side bliver mere tynd, men når McCoy kommer i overlap, tror jeg samspillet med ham og Keskinnen kunne blive bedre end med Adam.

Ganaus alene på toppen giver heller ikke meget, men der er vel nærmest ingen alternativ.

Så skal Falk også gerne have en god uge og finde tilbage til et lidt højere niveau, sammen med McCoy

Men det er en svær øvelse, skader og manglende indkøb taget i betragtning, TT har meget svære, faktisk umulige betingelser i den her periode.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.
    Jeg er også bekymret for vores offensiv. Vi kom til hæderligt med chancer imod VFF, men var gevaldigt i knibe imod Sønderjyske. Nu mangler vi to offensivspillere yderligere og Grot formoder jeg fortsat ikke er til mere end maksimalt et kort indhop.

Thomasberg bliver udfordret på sine taktiske egenskaber frs start. Til gengæld ef det nok en af hans styrker ar få maksimalt ud af et begrænset materiale. Vi så senest Adam på højre fløj. I skadessituationer som vores nuværende, bliver der nok andre ligende forsøg med spillere på uvante pladser

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Silkeborg gjorde det nu ikke så dårligt mod FCK, som resultatet antyder. Vores bænk er lige blevet yderligere decimeret, Fiete er ligeledes ude. Tror ikke på point. Troels skal se at få den finger ud fra, hvor han har haft den alt for længe.
    Dét er vi helt enige om.

Leave a comment:

Working...
X