Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Hvad er det nu lige Mads Frøkjær har gjort for at få betegnelsen Judas-spiller?
- Likes 1
-
Fy forhelved. De 2 Judas spillere vi ikke nævner ved navn sørger for BIF mål..
Leave a comment:
-
Jeg synes at det er vildt godt arbejde at købe Thomas Jørgensen for 4-5 mil og så sælge han videre for 67 mil et par år senere. Det er jo legendarisk transferarbejde.
ALLE kunne se, at han var god. Og man lokker simpelthen en spiller fra KBH til en lille by i Jylland - vildt!
- Likes 4
Leave a comment:
-
altså det vi har set hidtil, så er det jo svært at være uenig.Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
Indsatsen i går var sgu skræmmende dårlig efter en fin start.
Nu har man en lille uge - to nye offensive spillere, Grot på vej tilbage, lyder også som om Arp nærmer sig et comeback. Der skal som min. en helt andet præstation til mod Gymnasterne - og skal man få lidt tro, tro, tro på tingene igen - så skal der findes 3 point.
Håber ikke AGF taber alt for stort torsdag aften - de skulle gerne stadig have tankerne på den returkamp
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi skal ikke hænge vores hat på, at vores modstandere fejler, svækkes eller snubler, men det er svært at se Viborg erstatte Thomas Jørgensen 100%.
Det må alt andet lige få en kæmpe betydning at den spiller med det største offensive output og løbepensum for vores direkte konkurrent forlader ligaen.
Jeg er stensikker på, de hiver en dyr og meget dygtig spiller ind på pladsen, men uanset hvad, så bliver et i øvrigt flot salg en svækkelse af Viborg her og nu.
Leave a comment:
-
Jeps, men lidt af en falliterklæring, hvis man allerede nu smider en landsholdsspiller/10 millioners-investering på bænken (berettiget eller ej)Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Nej tror jeg heller ikke, men han skal godt nok præstere bedre end det vi har set nu. Er man god nok spiller man :-)
Leave a comment:
-
Nej tror jeg heller ikke, men han skal godt nok præstere bedre end det vi har set nu. Er man god nok spiller man :-)Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Enig, men tror ikke Topi er købt til bænken
- Likes 1
Leave a comment:
-
Enig, men tror ikke Topi er købt til bænkenOprindeligt indsendt af El New York Se indlægSpændende med Gammelgaard.
Det begynder at ligne en interessant start opstilling, mon ikke vi går tilbage til en klassisk 4-4-2 med kanter der søger ind.
Myhra
McCoy - Julius - Gomez - Jensen
Gammelgaard - Quedrogo - Falk - Arp
Ganauss - Grot/Ahlstrøm
Med Suhonen og den nye Finne på bænken, det kan godt blive fornuftigt. Der mangler bare en klar forstærkning til forsvaret, både Julius og Gomez er ikke just kendt for stabilitet på den lange bane.
Leave a comment:
-
Spændende med Gammelgaard.
Det begynder at ligne en interessant start opstilling, mon ikke vi går tilbage til en klassisk 4-4-2 med kanter der søger ind.
Myhra
McCoy - Julius - Gomez - Jensen
Gammelgaard - Quedrogo - Falk - Arp
Ganauss - Grot/Ahlstrøm
Med Suhonen og den nye Finne på bænken, det kan godt blive fornuftigt. Der mangler bare en klar forstærkning til forsvaret, både Julius og Gomez er ikke just kendt for stabilitet på den lange bane.
Leave a comment:
-
Var vi markant mere sprudlende mod VFF i første kamp? Sådan husker jeg den nu ikke.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Syntes nu TT har sat et fint aftryk på vores kampe. Gabende kedsommeligt med at masse spillen til siden, og prøv lykken med et indlæg. Helt som ventet Randers UltraLight style.
I al den her bashing af TB og NT med manglende transfers og TT med kedelig spillestil, så synes jeg godt nok, vi glemmer, at spillerne også har et ansvar. Vi har 16 afslutninger og 1 indenfor rammen i går, som jeg lige husker det. Så kan de jo køre skudtræning ligesom jeg gør med de U15 piger, jeg træner, men det er da rædderligt, at de ikke formår at få mere ud af så mange afslutninger. Og det kan umuligt kun pege på TT som synderen. De er vel ikke på 3 uger blevet dårlige på grund af manglende transfers og TT's åbenbart elendige trænergerning?
- Likes 5
Leave a comment:
-
Syntes nu TT har sat et fint aftryk på vores kampe. Gabende kedsommeligt med at masse spillen til siden, og prøv lykken med et indlæg. Helt som ventet Randers UltraLight style.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Det nægter jeg 3,5 kampe inde i sæsonen med et transfervindue der stadig er åbent og en træner, der ikke kan nå at sætte et tydeligt aftryk på tingene på 2-3
uger.Last edited by Magge; 17-08-2026, 09:12.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: