Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17

Nå der bliver trukket i land åbenbart. Nu har vi svært ved at hente spillere fordi Horsens er rykket op.

Man bliver så træt af ham og hans evindelige klynk. Har lyst til at sige "man up"

Hvor er det fedt der er pause i superligaen. Håber sulten efter bold vender tilbage på et tidspunkt.
    Jeg læser ikke interviewet med eller hører podcasten som en undskyldning for, at man alligevel ikke vil forsøge sig med top-6. Jeg læser det som åben og ærlig kommunikation omkring de komplekse problemstillinger fodboldforretninger står overfor, og hvordan selv de mindste ændringer i variabler får konsekvenser for mange.

Det er fair nok at vi gerne vil brokke os, og kritik hører sig til, men vi bliver simpelthen nødt til at kritisere på en eller anden formodning om, at man ikke har nået de opnåede målsætninger. Hvilket vel ikke er tilfældet?

Du kritiserer helt præcist? Hvad? Retorikken? Toneringen? Ordene eller sammensætningen i given rækkefølge?

Troels Bech skal måles fortrinsvis på resultater, særligt succesraten på de spillere han henter, og her er succesraten vel omkring 90% afhængig af om man taler Adam Sørensen som fejlslået eller stadig under udvikling i spillesystemet.

en del af Bechs arbejdsopgaver er så at kommunikere udadtil, og her er det vel ingen katastrofe at udtale til et regionalt/lokalt medie, at det er en solid presbold at få AC Horsens med op, fordi de er villige til at investere (tabe) enorme summer på at etablere sig så højt som muligt inden man kan sælge klubben fra og så forhåbentligt have tjent lidt mønt på dét. Der er kolossal forskel på Hillerød, EfB og AC Horsens’ muskler, og nu presser de priserne intet i forvejen svært marked. Det er da åbenlyst - også at italesætte.

Eller havde vi alle foretrukket, Troels Bech ikke stillede op til interviews?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg læser ikke interviewet med eller hører podcasten som en undskyldning for, at man alligevel ikke vil forsøge sig med top-6. Jeg læser det som åben og ærlig kommunikation omkring de komplekse problemstillinger fodboldforretninger står overfor, og hvordan selv de mindste ændringer i variabler får konsekvenser for mange.

Det er fair nok at vi gerne vil brokke os, og kritik hører sig til, men vi bliver simpelthen nødt til at kritisere på en eller anden formodning om, at man ikke har nået de opnåede målsætninger. Hvilket vel ikke er tilfældet?

Du kritiserer helt præcist? Hvad? Retorikken? Toneringen? Ordene eller sammensætningen i given rækkefølge?

Troels Bech skal måles fortrinsvis på resultater, særligt succesraten på de spillere han henter, og her er succesraten vel omkring 90% afhængig af om man taler Adam Sørensen som fejlslået eller stadig under udvikling i spillesystemet.

en del af Bechs arbejdsopgaver er så at kommunikere udadtil, og her er det vel ingen katastrofe at udtale til et regionalt/lokalt medie, at det er en solid presbold at få AC Horsens med op, fordi de er villige til at investere (tabe) enorme summer på at etablere sig så højt som muligt inden man kan sælge klubben fra og så forhåbentligt have tjent lidt mønt på dét. Der er kolossal forskel på Hillerød, EfB og AC Horsens’ muskler, og nu presser de priserne intet i forvejen svært marked. Det er da åbenlyst - også at italesætte.

Der er 100 vis af klubber der har spillere på det niveau vi scouter og handler på. Var Horsens ikke rykket op havde de også forsøgt at købe spillere på den hylde for at komme op.
      At Horsens skulle være en speciel udfordring at få op for vores transfer ambitioner er en værre omgang klynk.
      At Horsens bliver nævnt mere end en gang i interviewet er en uværdig og uambitiøs måde at italesætte OBs muligheder og udfordringer i transfervinduet.
      Hvis Horsens oprykning er en særskilt pressbold som kræver at vi temperere vores forventninger til hvordan transfervinduet kommer til at gå står det satme skidt til med selvforståelsen og selvtilliden i projektet

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg kritiserer retorikken først og fremmest. Jeg er så træt af han altid skal tale klubben ned.
        Tale forventninger ned, muligheder ned.
        Tale fans ned.

Jeg har aldrig oplevet et interview med TB hvor man bagefter har haft en god og optimistisk fornemmelse.
        Der er altid en negativ vinkel.

Mere Thorborg, mindre Troels Bech.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Der er 100 vis af klubber der har spillere på det niveau vi scouter og handler på. Var Horsens ikke rykket op havde de også forsøgt at købe spillere på den hylde for at komme op.
          At Horsens skulle være en speciel udfordring at få op for vores transfer ambitioner er en værre omgang klynk.
          At Horsens bliver nævnt mere end en gang i interviewet er en uværdig og uambitiøs måde at italesætte OBs muligheder og udfordringer i transfervinduet.
          Hvis Horsens oprykning er en særskilt pressbold som kræver at vi temperere vores forventninger til hvordan transfervinduet kommer til at gå står det satme skidt til med selvforståelsen og selvtilliden i projektet
          100% enig. Har sgu da aldrig hørt noget lignende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det er jo ren logik, som også blev sagt om OB da vi rykkede op.... og i øvrigt også er blevet sagt af en bestemt svensker du godt kender.

Det er jo helt fair at kritisere udtalelserne hvis man mener det dræber forventninger og stemning, men tågesnak, det kan det jo ikke være.

Det var bedre om du lyttede til hvad der blev sagt, og ikke hvem der siger det, men der kommet du nok aldrig til.
            Det er jo lige nøjagtig det som der bliver sagt vi er nogle der reagere på.
            Hvem der siger det er sådan set fløjtende ligegyldigt.

Jeg mener han burde være første led til at skabe en overvinderkultur.
            Han laver ikke andet end tale forventninger ned. Alt er svært, og OB er en lille klub i Danmark.

Comment

Jeg kritiserer retorikken først og fremmest. Jeg er så træt af han altid skal tale klubben ned.
              Tale forventninger ned, muligheder ned.
              Tale fans ned.

Jeg har aldrig oplevet et interview med TB hvor man bagefter har haft en god og optimistisk fornemmelse.
              Der er altid en negativ vinkel.

Mere Thorborg, mindre Troels Bech.
              Jeg kan personligt godt lide, at vi har en sportsdirektør, der fortæller ærligt om, hvordan han ser tingene i stedet for at male et rosenrødt billede op, så fans kan have en god fornemmelse i mavsen. Men det er jo smag og behag.

Comment

https://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17

Nå der bliver trukket i land åbenbart. Nu har vi svært ved at hente spillere fordi Horsens er rykket op.

Man bliver så træt af ham og hans evindelige klynk. Har lyst til at sige "man up"

Hvor er det fedt der er pause i superligaen. Håber sulten efter bold vender tilbage på et tidspunkt.
                Hva !!!!
                Er der konkurrenter i superligaen??

817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

måske skal man bare lade være med at gå alt for højt op i hvad Troels Bech siger......han er og bliver en "ordspillemand" Jeg er ikke specielt fan af det, men så længe pilen peger den rigtige vej... opad i tabellen, må man respektere at det er den løsning på posten klubben har valgt, og en ting er jeg sikker på, han vil OB det bedste
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                  2025 stadig med armene over kors

Comment

Kan ikke se det negative i artiklen, der er den erkendelse at de øverste 5 pladser i superligaen er meget svære at opnå da 5 klubber i ligaen har betydeligt større budget end OB, så i forhold til top seks så er det 6 pladsen som OB kan kæmpe om

Så nævnes Horsens, for de har tilsyneladende samme størrelse budget som OB, her konkluderer man at det kommer til at koste mere for OB at købe de samme spillere pga øget konkurrence mht. budget

Det er da logik, sådan er det

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                      Kan ikke se det negative i artiklen, der er den erkendelse at de øverste 5 pladser i superligaen er meget svære at opnå da 5 klubber i ligaen har betydeligt større budget end OB, så i forhold til top seks så er det 6 pladsen som OB kan kæmpe om

Så nævnes Horsens, for de har tilsyneladende samme størrelse budget som OB, her konkluderer man at det kommer til at koste mere for OB at købe de samme spillere pga øget konkurrence mht. budget

Det er da logik, sådan er det
                      Logik

Går vi virkelig efter de samme spillere som ACH... budget har da intet med spillestil, kultur m.m. at gøre.

Så budget = placering ? Så sover NT/TB vist lidt i timen, hvis vi overhovedet skal komme i/tæt på Top6 !

Comment

Det er jo lige nøjagtig det som der bliver sagt vi er nogle der reagere på.
                        Hvem der siger det er sådan set fløjtende ligegyldigt.

Jeg mener han burde være første led til at skabe en overvinderkultur.
                        Han laver ikke andet end tale forventninger ned. Alt er svært, og OB er en lille klub i Danmark.
                        Som skrevet, så er det jo helt fair at komme med den kritik.

Det er jeg enig i, men det kan jo også være sundt for skabelsen af en kultur at sige tingene højt. Det er nu engang mekanismerne i et transfervindue.

Det er jo af samme grund, at flere herinde f.eks ikke ønskede Horsens rykkede op, fordi de kommer med den økonomi de gør, og heller ikke er bange for bare at bruge løs. Eller som Wesstrøm engang sagde det, at det ikke er sundt for en liga med den slags oprykkere. Den del kan man så altid diskutere.

Anyways, at du ikke er fan af udtalelserne er jo helt fair. Den del er jo bare smag og behag.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Logik

Går vi virkelig efter de samme spillere som ACH... budget har da intet med spillestil, kultur m.m. at gøre.

Så budget = placering ? Så sover NT/TB vist lidt i timen, hvis vi overhovedet skal komme i/tæt på Top6 !
                          Ja da

budget = sandsynlig placering

Sådan er sportens verden også

Men det betyder ikke at der ikke er plads til overraskelser

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg kan personligt godt lide, at vi har en sportsdirektør, der fortæller ærligt om, hvordan han ser tingene i stedet for at male et rosenrødt billede op, så fans kan have en god fornemmelse i mavsen. Men det er jo smag og behag.
                            undskyld mig men det er da en værre gang sludder.

Det handler ikke om at Troels skal tegne et rosenrødt billede, eller bilde os noget ind.

Det handler om at han gerne måtte udvise lidt mere ambitioner. At man tør melde ud at vi naturligvis går efter at slutte i top 6.

Nuancerne har jeg ikke noget problem med. De første 5 pladser er mere eller mindre givet på forhånd, vi er ikke første vælger osv osv. Der er mange nuancer, mange grunde til det bliver vanskeligt. Helt fair og fint man siger det.

Det må bare ikke stå alene - så kommer det til at virke som en undskyldning inden vi rigtigt er gået igang.

De udmeldinger der kom efter sæsonen sluttede, man var skuffede, havde håbet på mere. Zorniger siger det, Thorborg og selv Troels fik vidst sagt det. Næste sæson skal vi i top 6. Fedt - jeg elsker man tør melde ud. Vise lidt mod.

Og så kommer nuancerne - fint, det bliver ikke let - der er andre der også gerne vil lege med. Ok. Men lad nu være med at glemme ambitionerne, håbet, modet og drømmene (hvis man kan kalde det "drømme" når vi kun snakker top 6...)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som skrevet, så er det jo helt fair at komme med den kritik.

Det er jeg enig i, men det kan jo også være sundt for skabelsen af en kultur at sige tingene højt. Det er nu engang mekanismerne i et transfervindue.

Det er jo af samme grund, at flere herinde f.eks ikke ønskede Horsens rykkede op, fordi de kommer med den økonomi de gør, og heller ikke er bange for bare at bruge løs. Eller som Wesstrøm engang sagde det, at det ikke er sundt for en liga med den slags oprykkere. Den del kan man så altid diskutere.

Anyways, at du ikke er fan af udtalelserne er jo helt fair. Den del er jo bare smag og behag.
                              dét er jeg enig med dig i. Sig nu højt at vi skal i top 6.

Sig nu højt at OB ikke skal gå igennem endnu en sæson hvor man ikke vinder over Silkeborg en eneste gang. Det er i orden at stille lidt krav.

Og ja, så skal man da også sige det højt at vi naturligvis ikke er førstevælger, at vi ikke vælter os i penge osv. osv.

Men sig nu begge ting højt - ellers kommer det til at lyde som en dårlig undskyldning man har klar inden sæsonen starter. (Lidt som at banerne er dårlige i vinterperioden...det må man sgu ikke blive overrasket over)

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                måske skal man bare lade være med at gå alt for højt op i hvad Troels Bech siger......han er og bliver en "ordspillemand" Jeg er ikke specielt fan af det, men så længe pilen peger den rigtige vej... opad i tabellen, må man respektere at det er den løsning på posten klubben har valgt, og en ting er jeg sikker på, han vil OB det bedste
                                der er bare ikke så meget andet OB relateret at gå op i lige pt. Og Troels tegner jo så også OB ud af til. Og der syntes jeg bare han kan være med til at trække OB lidt ned med den slags udmeldinger.

Og man kunne jo sagtens melde ud at målet er top 6 næste sæson og derefter nuancere billedet, VM, økonomi, osv osv.

Men ellers er jeg enig - det peger i den rigtige retning, det virker til vi rykker os fremad. Men lige på kommunikationen som skulle være Troels stærke side, der forstår jeg ikke at han ikke kan slippe håndbremsen bare en smule. Der er ingen der ønsker komiske-Ali udmeldinger om Guld og Chl., når det ikke kan bakkes op. Men det vil en klar udmelding om top 6 jo heller ikke være.

Comment

Working...
                                X