"Jeg er bekymret over de rygter, jeg har hørt fra stadion vedrørende sæsonkort. Hvis det er sandt, at vi fremover ikke kan garantere pladsen til alle kampe og skal bookke manuelt uden sikkerhed for succes – så mister sæsonkortet en stor del af sin værdi og appel. Det vil helt sikkert få mange potentielle købere til at tøve med deres beslutning, hvilket igen svækker publikumstallet og salget i boderne.
Klubben bør derfor fokusere på at skabe et bedre incitament for kunderne: Gør det attraktivt for dem at frigive deres plads, hvis de ikke kan bruge den. Et simpelt tilbud – som fx en rabat eller gratis drikkevarer, når sædet videresælges – kunne gøre en stor forskel.
Jeg leder efter mere information og vil være taknemmelig for et link til en kilde om emnet."
Klubben bør derfor fokusere på at skabe et bedre incitament for kunderne: Gør det attraktivt for dem at frigive deres plads, hvis de ikke kan bruge den. Et simpelt tilbud – som fx en rabat eller gratis drikkevarer, når sædet videresælges – kunne gøre en stor forskel.
Jeg leder efter mere information og vil være taknemmelig for et link til en kilde om emnet."

Comment