Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Jeg synes det er med til at give stadion noget sjæl. Det hører med til at have en aktiv fankultur. Hvis man er imod det, må man virkelig hade at gå til fodbold i Tyskland og Italien osv
Øøøhhh, de steder jeg ser fodbold i Italien sætter de virkelig pris på æstetik og ikke taveligt graffiti/klistermærker
Det er simpelthen peak OB, at bruge hele ugen på at prøve at skabe en folkefest, og få mange på stadion.
For så at gå ud og spille en fesen omgang fodbold mod rækkens dårligste hold.
Det er simpelthen peak OB, at bruge hele ugen på at prøve at skabe en folkefest, og få mange på stadion.
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Nu har jeg været til fodbold i både Firenze, Pisa, Rom og Palermo. Der har de en anden holdning
Jeg har holdt mig til Milano, Bergamo, Udine, Verona og Como... så måske en nord/syd-problematik... som vi også ser i deres politiske system og selvopfattelse
Jeg har holdt mig til Milano, Bergamo, Udine, Verona og Como... så måske en nord/syd-problematik... som vi også ser i deres politiske system og selvopfattelse
Jeg har nu svært ved at forestille mig at San Siro er helt klinisk rent, med lad nu det ligge.
De her ligegyldige kampe viser vi ikke skal have 16 hold der spiller en masse ligegyldige kampe.
det er én "ligegyldig" kamp - vil man have plads til talenter og udvikling af spillet så er det den vej man skal gå. Og med en lige-ud turnering vil der være rigeligt at spille for ifht placeringer.
Vi står bare ikke særlig godt til hold der står dybt. Det skal vi have løsninger på til næste sæson.
Comment