Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vejle 17.5.06 Sæsonfinalen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-Vejle 17.5.06 Sæsonfinalen

Så bliver det sidste kamp i den her sæson efter F*CKs nederlag i pokalfinalen mod FCM. (Det var en mærkelig følelse at holde med F*CK i dag, hver anden dag ville glæde det mig hvis de ødelægger deres sidste chance at redde sæsonen.)
    Så lad os fejre en godkend sæson søndag på banen og på lægterne hvor aldrig frygtede at vi kunne komme i fare at nedrykke igen. Vi er etableret i Superligaen igen og næste sæson hedder det Top6 og jagt på toppen af Superligaen. Vi er tilbage og på et bedre sted end i de sidste 15år, det er overbevist om.
    Er på vej til Fyn lige nu og allerede klar at komme i et særligt forhold med hovedsponsoren Albani søndag! ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Det er en afslappet affære med sparketræning og fodboldtennis idag i Ådalen.
    Hvis vi skal stille et hold for et fodboldtennismesterskab så skal Tom Trybull med. Han er bedste mand på banen i den disciplin.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Tom Trybull? Ja ham havde jeg helt glemt stadig løber rundt i Ådalen.
      Gad vide om stopper karrieren også.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Ser ham gerne som ungdomstræner i Ådalen, når familien nu er faldet så godt til i byen

Comment

Spørgte ham. Det er endnu ikke afklaret. Det bliver noget med fodbolden for ham men om det bliver som spiller eller træner ved han endnu ikke. Desværre er der ingen kontrakt fri i Akademiet aktuelt hvor han var ja allerede med at træne U15 og U19. I hvert fald kan han godt forestille sig at blive i Odense/Danmark.
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ser ham gerne som ungdomstræner i Ådalen, når familien nu er faldet så godt til i byen
            Det ville han også gerne. Men mangler en ledig stilling der aktuelt.
            - Norbert Elgert -

Comment

SFÅ siger at han stopper karrieren i OB .. i morgen bliver det så, og at han ikke vil fortsætte i Tyskland, men på de rette betingelser måske vil tage et år mere i Danmark :)

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
              X