Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 03/05/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg

der skal nye og bedre kvalitet over hele linjen…det fra målmand, henover forsvaret, midtbanen til angrebet….

det utroligt ringe i alle kæder….at sige dette hold, potentielt har kvalitet til top 6, er helt ude i hampen….

næste sæson har jeg ingen tiltro til det bliver bedre, men derimod kan det gå hurtigt den anden vej….

hvis Zorninger og TB IKKE HAR FÅET MERE VIND UNDER VINGERNE PÅ DETTE PROJEKT, TIL DECEMBER, SÅ MÅ DER ROLLE HOVDER FOR ALVOR OG SÅ KAN VEL MEGET NEGATIVT SAGT TAGE IDENTITET PROJEKTET OG AKIVERE DET LODRET OP HVOR SOLEN IKKE SKINNER
    målmand kan jeg simpelthen ikke se der skulle ske noget - medmindre der pludseligt kommer et stort bud på Myhra...og det tvivler jeg ærlig talt på.

Helt ude i hampen at have potentialet til top 6...argh vel - så gode er 6-4 pladsen da heller ikke. Men vi mangler noget stabilitet.

Og hvor meget jeg end hader at sige det, så er kontinuitet også en god ting, og medmindre tingene falder helt fra hinanden så skal man da holde fast.

Smider man Zorniger efter 1½ år - så starter man forfra igen og skal til at forme truppen på ny.

Så vi skal se flere og større fremskridt helt sikkert. Men også give mere tid.

Lad os få den sommerferie og så få bragt 3-5 kvalitetsignings ind hurtigst muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

målmand kan jeg simpelthen ikke se der skulle ske noget - medmindre der pludseligt kommer et stort bud på Myhra...og det tvivler jeg ærlig talt på.

Helt ude i hampen at have potentialet til top 6...argh vel - så gode er 6-4 pladsen da heller ikke. Men vi mangler noget stabilitet.

Og hvor meget jeg end hader at sige det, så er kontinuitet også en god ting, og medmindre tingene falder helt fra hinanden så skal man da holde fast.

Smider man Zorniger efter 1½ år - så starter man forfra igen og skal til at forme truppen på ny.

Så vi skal se flere og større fremskridt helt sikkert. Men også give mere tid.

Lad os få den sommerferie og så få bragt 3-5 kvalitetsignings ind hurtigst muligt.
      AZ er jo alligevel færdig om hvad - 1 år oder so was. Enten bliver han fyret, eller også går han selv. Det her bliver ikke et lykkeligt ægteskab.

Vi ender uagtet med at starte forfra igen :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

AZ er jo alligevel færdig om hvad - 1 år oder so was. Enten bliver han fyret, eller også går han selv. Det her bliver ikke et lykkeligt ægteskab.

Vi ender uagtet med at starte forfra igen :).
        Aarh nu begynder vi godt nok også at blive negative.
        Mon ikkr man har lært, at vi ikke skal over i Tikka takka næste gang.

Comment

Stor skuffelse, men jeg hæfter mig ved de positive ting, som trods alt er der. Godt med målene af Ganaus og Martin (forlæng med ham, OB) og det er også positiv med de store chancer vi kommer frem til. Efter udvisningen kollapser vi ikke, vi prøver videre. Men jeg vil se en helstøbt og angrebsivrig OB hold mod Randers og mod Vejle, sæsonen er ikke forbi. Forsvaret og chanceudnyttelse var i dag virkelig dårligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Aarh nu begynder vi godt nok også at blive negative.
            Mon ikkr man har lært, at vi ikke skal over i Tikka takka næste gang.
            Du har været bortrejst de sidste 15 år, eller hur? Der er jo intet nyt under solen, og vi ser præcis samme slags OB-hold som altid.

Og så er det jo nærliggende at tro, at det går, som det altid gør.

Jeg vil meget gerne tage fejl, men det tror jeg er usandsynligt.

Comment

McCoy er megasej, men var det ikke som om, at Gammelby havde 3 motorveje at løbe på konstant? Det er muligt, det ikke var muligt at placere sig anderledes, når hele holdet står så højt mod et kontrahold, men jeg synes måske der er nogle placeringsvanskeligheder for den gode McCoy endnu.

Comment

Arp er niveauer over hvad vi ellers kan tiltrække. Ellers har vi altså brændt nallerne, på spillere som kommer fra noget uforløst. Sørensen, Niemiec, Gomez, Bojang, Bürgy, Grubbe, Grot. Man kan ikke spare, ell tale sig til resultater OB.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Ha ha , så fører Fredericia, sjovt vi snakkede om at det ville ske, da vi kørte hjem fra vores sløje optræden i dag.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Synes sgu det er synd for Fredericia hvis de ender med at rykke ned.
                    De spiller fuldstændig fck ud af brættet, fører 3 gange men får kun 1 point.
                    Randers reddet da de møder OB næste weekend.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ha ha , så fører Fredericia, sjovt vi snakkede om at det ville ske, da vi kørte hjem fra vores sløje optræden i dag.
                      Vildt nok at Fredericia ikke vinder den kamp. De fører 3 gange og brænder en kæmpe chance til sidst.

Kunne være sjovt hvis de stadig kan sende Silkeborg ned når de mødes i sidste spillerunde.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Arp er niveauer over hvad vi ellers kan tiltrække. Ellers har vi altså brændt nallerne, på spillere som kommer fra noget uforløst. Sørensen, Niemiec, Gomez, Bojang, Bürgy, Grubbe, Grot. Man kan ikke spare, ell tale sig til resultater OB.
                        Arh vel. Det er altså TB der har hentet hovedparten af dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Synes sgu det er synd for Fredericia hvis de ender med at rykke ned.
                          De spiller fuldstændig fck ud af brættet, fører 3 gange men får kun 1 point.
                          Randers reddet da de møder OB næste weekend.
                          Jeg har pt Randers som en lille favorit til at rykke ned.

De møder OB og FCK hvor Fredericia møder Vejle og Silkeborg.

Og eftersom OB plejer at vinde hver anden kamp så ser det ikke godt ud for Randers.

Comment

Arh vel. Det er altså TB der har hentet hovedparten af dem.
                            lige nøjagtigt
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Jeg har pt Randers som en lille favorit til at rykke ned.

De møder OB og FCK hvor Fredericia møder Vejle og Silkeborg.

Og eftersom OB plejer at vinde hver anden kamp så ser det ikke godt ud for Randers.
                              Har bare mere end svært ved at se os vinde i Randers efter i dag.

Comment

Har bare mere end svært ved at se os vinde i Randers efter i dag.
                                det samme var jo sandt sidst vi mødte Randers, der havde vi også lige tabt til Silkeborg.

OB er alt for svingende men har trods alt ikke faldet i de store negative stimer - det taler for OB sejr.

Hvor meget har OB reelt at spille for, modsat hvor meget Randers har at spille for - det taler nok imod.

Eller man kan vende den om; OB kan spille frit - hvor meget påvirker det RFC at de reelt kan ryge under stregen?

Reelt set er jeg ved at være ligeglad med resultatet, sæsonen er slut. Men hvor ville jeg dog gerne begynde at se noget sammenhængende spil, noget der peger fremad...men det kommer næppe på denne side af sommerferien.

Comment

Working...
                                X