Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FC Fredericia - OB 26/04/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

fin stikning fra Grot til Ganaus, men han bliver lukket ned af FCF

Comment

Anden halvleg har ikke været superliga bold fra FCF

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes du? Mere kontrolleret - men godt syntes jeg ikke jeg vil kalde det.
        Ja klart bedre, men den første var jo også helt skidt. Vi er klart i kontrol. Bevares, resultatet kan godt spille ind, men jeg har ikke noget imod at se os være i så meget kontrol

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ja klart bedre, men den første var jo også helt skidt. Vi er klart i kontrol. Bevares, resultatet kan godt spille ind, men jeg har ikke noget imod at se os være i så meget kontrol
          altså enig i vi kontrollere kampen bedre, og med 2-0 så giver det go' mening.

Men godt syntes jeg ikke vi spiller.

Comment

Puha skidt af Myhra. Godt med offside

Comment

Myhra halvklare forsøg fra Hansborg - FCF score men der vinkes for off side

Comment

Der var vi heldige. Ellers kæmpe drop af Myhra.

Comment

Myhra har været usikker i dag - og med flere sløje bolde til sine forsvarsspillere

Comment

Rigtig solidt indhop af Bojang i dag

Comment

Hvorfor i alverden sparker Grot dog ikke med højre???

Comment

KÆMPE chance til Grot som brænder....

Flot vending af McCoy - stikning til Martin der ligger den fladt ind til Grot...der skulle den have været 3-0

Comment

Grot brænder en direktør. Mc City med en hurtig vending og spiller bolden til Martin som kommer med et perfekt flad indlæg. Men Grot sætter den forbi.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Adam med en afslutning men rammer kun nettet fra ydersiden.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Arp ud Bonde inde

Comment

Bonde ind for Arp.
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X