Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK - OB 22/04/2026
Collapse
X
-
altså jeg er med på folk ikke kan li' Grot.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægGrot skal væk fra OB!
Men hold nu op - han er jo ikke den eneste der slet ikke er mødt op. Falk har lavet flere fejl afleveringer inde centralt. Det er bare en sløj start - over hele linjen
- Likes 2
Comment
-
Tja, Zorniger vælger at bruge ham, det siger jo så lidt om hamOprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægGrot skal væk fra OB!
Comment
-
Han laller rundt, og smider nonchalant bolden, hvorefter de løber op og scorer. Han har heller ingen tilbageløb, og ja, lalle generelt bare rundtOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså jeg er med på folk ikke kan li' Grot.
Men hold nu op - han er jo ikke den eneste der slet ikke er mødt op. Falk har lavet flere fejl afleveringer inde centralt. Det er bare en sløj start - over hele linjen
Comment
-
Jeg forstår hvad du mener. Men han er generelt i bad standing, og folk har kort lunte når det kommer til ham. Så når han starter med at tabe en duel eller to, og så laver en dum hælaflevering foran feltet, som fører til en scoring, så er folk naturligvis ude med riven efter ham, det kan ikke være anderledesOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså jeg er med på folk ikke kan li' Grot.
- Likes 2
Comment

Comment