Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK - OB 22/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

problemet er at nu bliver der endnu mindre plads til Ganaus og Niemic når han kommer ind. FCK kommer jo til at stå lavt og vente på en mulighed til endeligt at lukke kampen.

Så hvad bringer man ind? Tænker vi skal have Martin ind for Falk som min.

Comment

pause. OB mødte slet ikke op - blev totalt overløbet de første 20 min. fik lidt mere plads efter føringsmålet. Men sløj indsats over hele linjen, minus Myhra der klart har været bedste mand.

Comment

Grot har været en skandale i denne kamp. Han har haft én vellykket aktion. Ind med Niemic
        Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

Comment

Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg
          Grot har været en skandale i denne kamp. Han har haft én vellykket aktion. Ind med Niemic
          Ganaus havde en aktion mod slutningen af halvlegen, hvor han prøvede en dribling, men blev tacklet, og hvor Grot bare stoppede op og slog ud med armene. Skulle Ganaus have spillet ham? Måske. Er det okay at være frustreret? Selvfølgelig. Men når han nærmest ikke er lykkedes med noget som helst i den halvleg, så har jeg det svært med at se ham reagere sådan der

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
            Den kommer vi ikke tilbage på.
            Næ tror jeg heller ikke. Begræns nu målene og så kommer OB igen de næste 4 kampe… Tænker ikke mange regnede med points idag eller ?

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Næ tror jeg heller ikke. Begræns nu målene og så kommer OB igen de næste 4 kampe… Tænker ikke mange regnede med points idag eller ?
              nej - at tabe i parken er i sig selv ikke nogen katastrofe.

Men kæft jeg er skuffet over spillet og udtrykket

Comment

Nej. Kampen viser bare langt OB er fra top 4 i DK. Det er lidt trist.

Comment

Nej det var der nok ikke mange der gjorde, men det gør da endnu mere ondt når det er på den måde, som om de slet ikke er mødt op.

Der er noget helt galt, om det så er taktikken, strategien, spillerne kollektivt eller enkelte individer.

Comment

Den næste halvleg er relativt definererende ift. hvor vi er henne i projekt Bech/Zorniger.
                    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej - at tabe i parken er i sig selv ikke nogen katastrofe.

Men kæft jeg er skuffet over spillet og udtrykket
                      Yes, meget enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Vi skal vidst håbe på at FCK vinder pokalen...
                        går du virkeligt op i den 7. plads? Sådan for alvor...tvivler da på vi ville have nogen chance mod FCN i den kamp.

Og skulle vi endeligt slå dem - så skal vi igennem en længere kval som vi næppe har kvaliteterne til.

Comment

går du virkeligt op i den 7. plads? Sådan for alvor...tvivler da på vi ville have nogen chance mod FCN i den kamp.

Og skulle vi endeligt slå dem - så skal vi igennem en længere kval som vi næppe har kvaliteterne til.
                          Selvfølgelig gør jeg det, jeg vil have en away til et eller andet obskurt østland, omend chancen er lille...
                          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Hvor fanden bliver vildskaben af ? Det ligner jo vi er gået på sommerferie.
                            sjældent set så sløset spil. Hvorfor fanden ser vi aldrig bare en my af kontinuitet.
                            Har de spillere ingen vindermentalitet. Det er så fornærmende ringe.

Comment

Selvfølgelig går vi da op i den 7. plads. Vi har ikke spillet europæisk fodbold siden dengang klør konge var knægt, så jeg hungrer virkelig efter at se det igen

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                                Den næste halvleg er relativt definererende ift. hvor vi er henne i projekt Bech/Zorniger.
                                syntes du?

Altså det har været sløjt - men jo ikke meget anderledes end hvad vi har set hidtil i foråret.

Vi er ikke gode nok, mangler bredde og stilen / udtrykket sidder langt fra i skabet endnu. Alt det vidste vi jo i forvejen.

Sommerens transfervindue og næste sæson bliver definerende.

Den her sæson skal bare overståes

Comment

Working...
                                X